ik probeer het eerst wel 'volgens het boekje' met fruit. mocht het niet gaan, proberen we groente lieve foto's dolfijn! kijk! mijn moppie vandaag
Leuke foto's meiden! En hier ging fruit er juist veel beter in in het begin! Zo zie je maar dat het per kind erg kan verschillen Nu gaat echt bijna alles er goed in
Ikke: Dat lijkt me best wel heel zwaar. Ik ben vaak al moe als ik mijn meisje eindelijk bij de oppas heb. Moet er niet aan denken om dat 4 keer per week te moeten doen. Ik vind het knap van je!!! Dolfijn: wat heerlijk dat hij zo goed warm eten eet. En wat een lekker oranje koppie! Smyltje: Super dat jullie zo'n fijne avond hebben gehad. Misschien is je meisje gewoon nog niet toe aan vast voedsel, dat kan ook hoor. Ze heeft een lekker toetje. Mooie meid, ben jaloers op haar krulletjes. De paddestoelen zijn leuk geworden. Morgen maar weer verder knutselen. Zal zo mijn meisje even in bad gooien, manlief gaat muziek maken, dus ik heb de bank weer voor mezelf (en de afstandsbediening)
Goedemorgen meiden, ff ego berichtje moet zo te werk!! Manlief is helaas nog steeds ziek, gisteravond kreeg hij in ene overal enorme uitslag, grote rode vlekken over zijn hele lichaam!!! Nu toch maar even de hap gebeld, hij had ook nog 38,4!! Maar de uitslag kan komen vanuit zijn darmen!! Dus daar maakte ze zich daar niet druk over, wel dat hij al een week koorts heeft en diarree dus hij moet vandaag naar de dokter!! Ben erg benieuwd wat de dokter zegt!!! Ga nu werken weet niet of ik het red om later nog online te komen, morgen ook weer vroeg beginnen dus vanavond optijd me bedje in!! Fijne dag allemaal... Liefs
@Stampertje; jeetje meis, dat was vast even schrikken.. ben benieuwd wat er bij de HA uit komt.. heel veel succes met werken meis! xx @Pooh; gisteravond aan het was vouwen geweest dus even geen tijd voor ZP enne waar is de foto van de paddestoelen met je meisje? @Ikke; haha ja, elk kind is verschillend *gelukkig wel.. blijft het een uitdaging voor de papa's en mama's* Hoeveel eet Jenthe nu? Werkze vandaag meis! @Smyltje; ben benieuwd wat Ninthe van het fruit gaat vinden.. wel fototoestel in aanslag houden hoor en heerlijke foto! wat een krullen heeft ze toch! @Sasje; hoe is het meis? het weekend beetje goed doorgekomen verder? Ik denk aan je! @Wolfje; hoe waren je daagjes weg met manlief? ik hoop dat je genoten hebt! @Twinkle; fijn weekend gehad? hoop dat je genoten hebt! @Mom; al wat gehoord van de makelaar? ik hoop het voor je! @Biancje; Morgen jullie trouwdag Ik ben heel benieuwd naar je jurk maar hoop vooral dat jullie een hele mooi dag gaan hebben! Heel veel geluk samen! @Laurier; hoe was jouw weekend? nog wat leuks gedaan? ik hoop dat je het goed hebt gehad! @MamaEs; nogsteeds geen pc? jammer! @Hier; redelijke nacht: 19 - 04 - 06.15 - nu net (manlief is hem aan het verschonen).. Drukke week hierzo, dus misschien iets minder aanwezig.. Vandaag: 11u gesprek en 16u op school oudste bonuszoon Dinsdag: 15.30u gesprek bonusdochter op ZT Woensdag: Bonusdochter jarig! Donderdag: gesprekken jongste bonuszoon Vrijdag: huis schoonmaken etc Zaterdag: verjaardag bonusdochter vieren met andere visite Zondag: Kapot en even niets *denk ik* Dus ik probeer elke keer tussendoor wel weer te komen, maar het huishouden draait ook gewoon door en de gesprekken zijn deze week allemaal behoorlijk intensief dus doe me best! Fijne dag allemaal! xx
hoi hoi allemaal, ik kom weer eens aanwaaien..... hier gaat alles echt raar de afgelopen tijd.... Is alles even met elkaar denk ik. Mn broer emigreert morgenvroeg om 6:00 naar Zweden.......... Het is deze dagen wel even extra moeilijk en volgens mij begint het besef nu iets te komen..... Tussen ons gaat het redelijk, niet echt super maarja denk dat het ook door alles wat nu speelt komt... Tsja weet niet, wordt gewoon op dit moment even erg vaak gek van hem en heb er gewoon niet super veel zin in.... Dolfijn tsjee zeg jij hebt een drukke week voor de boeg!!! Heel veel succes alvast! knuff stampertje dat klinkt niet fijn van je vriend, ik ben benieuwd wat de ha zegt idd... jij werkse! poohbeer hebben jullie gisteren paddenstoelen geknutseld? ik hoop dat je een lekker avondje samen met de afstandsbediening op de bank hebt gehad.. smyltje wat een prachtige foto!
sasje hoe gaat het met jou vandaag??? wat balen dat je er even doorheen zin, ik hoop dat je snel het positieve terug kunt vinden!! en over je vriend, bah wat balen hoop dat ie nog wel had geholpen.... knuff voor jou!!
Hi Meiden, Jeetje wat moest ik veel bijlezen!!! Heb wel iets onthouden maar weet niet of ik alles onthouden heb... @ Sasje: Dikke Knuff!!! @ stampertje: ik vind je schoenen echt super leuk! Ik heb ook van die halfhoge laarsjes met een hoge hak en als je eenmaal gewend bent merk je er niets van dat ze hoog zijn. Hoe is het met manlief? @ Dolfijn: Leuke foto's! wat een knap ventje... jeetje, wat een drukke week! @ Smyltje: Leuke foto! @ Pooh: kom maar op met de foto van de paddenstoelen. @ hier: vrijdag de makelaar gebeld, die had die ochtend ook de voiecemail ingesproken van de kijkers met het verzoek om iets te laten weten. Nu dus weer afwachten. verder een lekker lang weekend gehad. zaterdag even wezen winkelen met vriendlief en gister waren we aan het klussen. Over 2 weken worden alle muren gedaan en over 3 weken komt de neiuwe keuken, wordt de nieuwe vloer gelegd en komen de nieuwe meubels..... deze week alle kozijnen en deuren schuren. Wat een karwei zeg!
mom zo jullie zijn goed bezig met klussen in huis!!! watvoor keuken krijgen jullie? Pff hoop dat die mensen snel iets van zich laten horen en dat het huis verkocht is!!!
@ laurier; keuken is L-vorm, hoogglans wit, antraciet blad en RVS grepen... meubels zijn ook hoogglans wit.
Stampertje: Wat naar voor je man dat hij nog steeds zo ziek is, het lijkt ook echt niet beter te worden. Hoop dat de ha een oplossing heeft. Dolfijn: dat was een redelijke nacht. En wat een drukke week heb jij voor de boeg zeg! OOk wel knap om zoveel in één week te plannen. Wanneer heb je quality-time voor jezelf?? Plan voortaan in je agenda een dagje voor jezelf en zeg tegen iedereen dat je helaas dan al iets anders belangrijks hebt. Dit is zo niet bol te werken meid, en helemaal niet met die korte nachten. Veel succes met alle gesprekken. Mom: druk aan het klussen, wel heel er leuk. Wordt het echt jullie huisje! Biancje: Een hele fijne dag morgen. Geniet ervan en ik hoop dat je alles goed bewust kan beleven. Laurier: Meid, valt ook niet mee, morgen je broer uitzwaaien. Laat alles niet tussen jullie in komen te staan, Ik hoop dat het met jullie gauw beter gaat, jullie plannen vaak leuke dingetjes samen. DIkke knuffel en sterkte voor morgen. Meiden, ik zal straks even een foto maken. Ze zijn best heel mooi geworden alleen een beetje zompig van alle lijm. Maar dat geeft niks. Zo eens even rond neuzen wat we nog meer kunnen maken voor op de tafel. Wil eigenlijk nog wel het bos in, maar ja het weer... Kaboutertjes maken van eikeltjes, kastanjes en coctailprikkers en ik wil bladeren zoeken om te rijgen tot een slinger voor bij de spiegel in de gang. Vanmiddag mag ze weer naar school, dan eens even op mijn gemak nog meer leuke ideeën verzinnen...
mom klinkt leuk!! heb je ook een mooi kooktoestel en een over? o dat wil ik zo graag in onze nieuwe keuken hihihihi. poohbeer ach ja, de afgelopen weken hebben we daar nbiet super veel tijd voor.... maar weet ook niet of ik daar nu wel zin in heb, ja zit er even doorheen heb t idee dat ik er alleen werk van heb en hij alleen maar met zn voetjes omhoog zit...... zal vast wel weer loslopen... Wat een leuke ideetjes allemaal weer, ja de herft is er alweer dus daarmee kun je erg veel leuke dingen knutselen!! Ik zal voor vrijdag op t werk ook weer wat leuks verzinnen wat we kunnen knutselen hoe gaat het nu met jou??
hey meiden, ik meld me ook weer even!! het gaat goed met me...had gisteren even een flinke baaldag en nu probeer ik er weer positief in te staan!! ik moet toch nog een aantal dagen wachten maar ben bang dat het niet gelukt is..... en die klap kwam gisteren als een bom aan! @stampertje oh ben benieuwd wat de dokter zegt over je vriend zeg! @laurier knuffel voor jou meid! @ dolfijn druk weekje dus!!! neem ook je rust tussendoor! @poohbeer ik ben ook benieuwd naar een foto! @ twinkle s6 bij de gyn....tenminste dacht dat je vandaaag weer een fm moest toch?
hallo lieve meiden ik ben er ook weer sorry dat ik jullie van het weekend heb verwaarloosd manlief had vrijdag al weekend dus zijn we zaterdag lekker samen wezen winkelen en s' avonds hadden we feest zondag ook een gezellige dag gehad alleen manlief moest vannacht om twee uur beginnen ik heb gelezen maar zeker niet alles onthouden dus haak ik nu weer in heb wel wat onthouden dus ga daar nog even op reageren @ lieve lieve sasje ook jij mag er weleens doorheen zitten meid het is niet niks er komt de laatste maanden zoveel op je af ik hoop dat je zometeen een hele mooie test in handen hebt ik kan je nega gevoelens niet wegnemen ik hoop dat je ze snel om kan zetten in positieve gevoelens weet we zijn er allemaal voor nu een hele dikke knuff en meid je weet me te vinden @ stampertje wat een mooie schoenen zeg echt heel leuk balen dat manlief nog steeds ziek is succes voor manlief bij de ha en werkse voor jou meid @ laurier wat balen dat het niet zo lekker loopt tussen jou en vrienlief ik hoop dat het snel weer beter zal gaan pas op dat je niet alleen het negatieve van elkaar gaan zien meid want jullie hebben elkaar zo nodig in deze heftige tijd als er iets is je weet me te vinden en hopelijk kunnen jullie snel weer van elkaar genieten knuff @ foto' wat leuk om vrolijke gezichten te zien @ all een hele dikke knuffel die verdienen jullie meiden vandaag fm 3 ben heel benieuwd heb wel wat last aan beiden kanten van me buik zou er dan toch iets groeien ik ga zo afsluiten heb om half twaalf en afspraak dus ga me klaarmaken en dan op weg ik hou jullie op de hoogte
Hey meiden, @ Sasje; Ben blij te horen dat je je weer wat beter voelt! Waarom denk je dat het niet gelukt is? Heb je al klachten die wijzen op je ongie of is het gewoon je gevoel? Mijn gevoel is nog steeds goed.... @ Stamp; Wat balen dat manlief nog steeds ziek is! Hopelijk kan de ha iets geven waardoor hij zich snel weer beter voelt! Succes met werken meis! @ Mom; Nou hoop dat die mensen goed aan het uitzoeken zijn of ze het kunnen betalen ofzo en dat je snel te horen krijgt dat ze het kopen @ Biancje; Je zult wel erg zenuwachtig zijn vandaag! Hoop dat jullie morgen een super mooie dag hebben!!! Geniet ervan! (hoop dat je daarna weer een keer tijd hebt om hier weer wat meer te komen) @ Dolfijn; Je hebt idd een drukke week voor de boeg! Succes met de intensieve gesprekken . Jenthe eet 's ochtend fruit (200 gram) 's middags een paar stukjes brood en eind van de middag groente (200 gram) Soms tussendoor iets van een koekje ofzo. Hier Jenthe is erg verkouden dus ik kon er vanacht heeeel vaak uit omdat ze haar speen steeds kwijt was. Zo zielig Ze is ook wat hangeriger en heeft straks maar de helft van het fruit op. Gelukkig drinkt ze de flessen wel steeds vaker leeg Vandaag nog vrij en ja meiden vind het ook best veel hoor 4 dagen werken en dan daarna ook nog thuis aan de gang.... Ohja Smyl volgens mij vroeg jij waar Jenthe is als ik aan het werk ben; di&do bij mijn zus en wo&vrij bij s-moeder.
@ laurier; Oh meis, wat balen dat het even niet zo lekker loopt Hele dikke knuffel!!! @ Twinkle; Veel succes straks in het zh!!! En fijn dat jullie een fijn weekend hebben gehad!!!
twinkle ben erg benieuwd naar je fm!!!! (heb je ook tips hoe niet alleen het negatieve van elkaar te zien, ben bang dat ik dat al doe namelijk...)
oh toch gelijk dat je naar het zh moest twinkle, hopelijk nu positief nieuws! @ikke balen dat jenthe zich niet helemaal oke voelt, maar ja wat wil je ook met dit weer in nederland nee het is eigenlijk alleen maar een gevoel dat het niet gelukt is....verder nergens last van...tja hoofdpijn maar dat heb ik al 2 weken lang....dus weet niet waar deze nu vanaf komt