Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    willen jullie even het lijstje invullen of jullie wel of niet meegaan met meeten:D:D:D:D:D

Ei:
    Sasje24: 30 augustus
    Laurier: 4 september

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14)

mmm
    Twinklestar: 14 september fm4
    Sasje24: 29 augustus 2e fm
    Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!!
    MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt

* Sasje24
    * Mom23 (nog niet 100% zeker)
    * Dolfijn1982
    * Twinklestar
    * Mama Esmeralda
    * Poohbeer (niet 100% zeker)
    * Smyltje
    * Stampertje

weet niet of dit de goede lijst is zouden jullie hem anders even aan willen passen:D

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat:) mijn gevoel isook nog steeds goed hoor;)

@ poohbeer ja wat een weer he niet echt weer om het bos in te gaan maar wie weet gaat het toch nog lukkn met het weer:)

@ ikke wat sneu voor Jenthe dat ze niet lekker is ik hoop dat ze snel beter is;) zal best zwaar zijn zo vier dagen werken en dan het huishouden nog maar meis je bent een kanjer:)

@ mom dat klinkt goed die nieuwe keuken en meubels spannend hoor gaan jullie strak dan ook echt officieel samen wonen:D:D

@ dolfijn hoe gaat het met jou en Beau sorry dat ik toestraks niet naar je heb gevraagd:) maar was even haasten maar het is goed gekomen:D

@ biancje vandaag met Quint naar het cb is de kleine man al hard gegroeid:D en morgen een hele fijne trouwdag gewenst ga er lekker van genieten;)

@ smyltje wat een vrolijk meisje is Ninthe toch van de foto's krijg je een lach op je gezicht:)

@ laurier o meid dat is niet zo mooi:( maar ik begrijp het heel goed het valt soms ook niet mee alle onderzoeken en het negatieve nieuws maken het niet makkelijker maar juist dan hebben jullie elkaar zo hard nodig:) hier valt het ook niet altijd mee ook hier gaat het niet altijd over rozen;) maar we hebben elkaar in deze tijd meer dan ooit zo nodig:) stuur je straks even een pbtje word anders zo'n lang verhaal:p

nou meiden vandaag dag 20 en fm 3 gehad en nog is het niet echt op geschoten ik heb zelf het gevoel dat het deze keer langer gaat duren als de vorige cyclus:( er zijn nu wel twee follikels aan elke kant 1 die wat groter zijn maar nog niet lang niet groot genoeg 1 van 11mm en de andere 10,5mm dus niet echt super ik begin me eigen nu toch wel af te vragen of het wel zin heeft om te spuiten want sneller gaat het niet:( nu woensdag fm 4 inmiddels alweer en dag 22 dus ben benieuwd de vorige cyclus kwam ik op dag 22 en toen was me ei ineens weg:(

3. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ Twinkle: Ja we willen indd officieel gaan samenwonen als de verbouwing klaar is :D
    wat balen dat follikels nog niet groot genoeg zijn. Hoop dat dat woensdag anders is!

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Laurier: Zoals jij het voelt, zo is het natuurlijk ook echt wel een beetje. Mannen voelen niet wat jij voelt. En soms maken ze niet echt duidelijk (zoals wij vrouwen dat graag willen zien) dat ze met ons meeleven. Vaak bedoelen ze het zo slecht nog niet. Probeer dat in te zien meid. Vertel hem hoe je graag ziet hoe hij kan laten merken dat hij met je meeleeft.
    Hier gaat alles goed, heb de vorige ronde een nieuwe maansteen opgehaald, de oude was zijn kracht verloren. Hopelijk heeft deze maansteen effect gehad. En zo niet, dan gaan we weer op naar de volgende ronde. We wachten geduldig af.

Twinkle: spannend meid, ik duim voor je dat er nu wel wat groeit! Laten we hopen dat de hogere dosis effect heeft. Ben een beetje zenuwachtig nu!

Ikke: wat zielig voor haar, zo verkouden. Geef haar maar een dikke knuffel van me.

Meisje is naar school en ik... moet wachten tot ik haar weer op mag halen. Ga in de tussentijd maar wat ik huis rommelen. Merk dat ik nog erg moet wennen na 6 weken vakantie. Hé bah mis haar zo!

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Oh twinkle: ik zie dat je al geweest bent. Hé bah, weer niks. Ik hoop p wonsdag dan, als het idd maar niet zo is als de vorige keer. Kon je morgen niet weer heen? Oh meis, ik hoop zo voor je dat deze ronde niet weer aan je neus voorbij gaat.

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ mom wat leuk zeg spannend het gaat nu allemaal wel in een rap tempo leuk hoor ben heel blij vor jullie:D

@ poohbeer de vorige ronde was mijn eitje al 12,5mm en nu nog niet dus vandaar woensdag;)

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    he twinkle.....wat balen zeg :( er zit nu wel dus al iets voorruit gang in...hopelijk woensdag nog meer.....denk dat je lichaam ook even moet wennen aan een hogere dosis....!
    waarom is er eigenlijk meteen gekozen om te gaan spuiten? en niet eerst te gaan starten met clomid?
    bij ons in het zh willen ze liever niet meteen spuiten aangezien dat het laatste is wat je kunt doen en dat willen ze liever bewaren voor ivf mocht dat nodig zijn. je lichaam kan namelijk hier aan gewend gaan raken..... maar goed daar zal wel een goede reden voor zijn :)

8. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ Twinkle: Ja gaat erg snel, maar het voelt super goed!!!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jah idd mom het gaat idd snel maar als jullie je er beiden goed bij voelen komt het wel goed!

10. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ Sasje: Daarom! en ik woon er natuurlijk nu al uhm 3 weken ofzo, maar dan officieel.

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Twinkle; balen meis :( ik hoop dat er woensdag meer positief nieuws voor je is zodat je deze ronde weer kunt gaan gebruiken.. KNUF

@Sasje; fijn dat je je iets beter voelt.. maar niet meteen opgeven dat het misschien niet gelukt is meis.. ik blijf duimen!

@Ikke; balen dat Jenthe niet lekker is :( Knuffel haar maar van mij en Beau! en wat eet ze dan al lekker veel groente en fruit!

@Mom; klinkt allemaal heerlijk! het gaat inderdaad wel wat snel, maar als jullie gelukkig zijn :) dan is er niets heerlijker!

@Laurier; hou elkaar maar stevig vast.. jullie hebben elkaar zo hard nodig! maar idd mannen zitten anders in elkaar.. KNUF!

@Pooh; je huis zal wel leeg zijn zonder dat levendige meisje in de buurt.. blij als je haar weer kunt halen? ik hoop dat je je dag een beetje doorkomt!

@All; iedereen weer gehad? anders sorry!
    Beau heeft net weer worteltjes gegeten, gisteren 1/4 van het potje.. vandaag de rest! dus 3/4 :D hihih smullen dat ie deed!
    Daarna nog 1 borst leeggedronken en lekker zijn bedje in.. Hopelijk kan hij even lekker slapen.

Zelf probeer ik echt wel mijn rust momenten te pakken tussendoor.. het is een samenloop deze afspraken en dus zullen ze gewoon gedaan moeten worden.
    Tot vanavond meiden! xx

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Ikke; had Jenthe ook ineens meer poepluiers toen je begon met groente/fruit? Beau had namelijk 1x p 8dgn ééntje en nu in twee dagen al 3!! :D

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje ja dat zou heel goed kunnen hoor voel me er ook prima onder:) vind het jammer dat het zo langzaam gaat dat is het enige;)

@ mom fijn dat het zo goed voelt:D

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    willen jullie even het lijstje invullen of jullie wel of niet meegaan met meeten:D:D:D:D:D

Ei:
    Sasje24: 30 augustus
    Laurier: 4 september

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14)

mmm
    Twinklestar: 14 september fm4
    Sasje24: 29 augustus 2e fm
    Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!!
    MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt

* Sasje24
    * Mom23 (nog niet 100% zeker)
    * Dolfijn1982
    * Twinklestar
    * Mama Esmeralda
    * Poohbeer (niet 100% zeker)
    * Smyltje
    * Stampertje

weet niet of dit de goede lijst is zouden jullie hem anders even aan willen passen:D

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje ik ben begonnen met spuiten omdat met clomid je een aantal dagen een tablet slikt en dan is het afwachten of er een eitje groeit en met spuiten kan je doorspuiten als er nog geen groei is alleen lijkt het tot nu toe niet echt te werken maar dat kan zijn omdat mijn lichaam eraan moet wennen we zullen zien woensdag

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn wat goed van Beau:D zeg ik hoop dat hij even lekker slaapt;) succes met de drukte:) knuff voor jou

ik ga even naar de winkel manlief is alweer aan het werk en komt vanavond nog even thuis om daarna weer aan het werk te gaan:( hebben elkaar net een half uurtje gezien

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaja dat klopt maar misschien had jij ook wel genoeg gehad met clomid.....

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Hoi meiden

met me mond en oor gaat het goed, gelukkig!
    Praag was geweldig, we hebben heerlijk genoten, maar waren ook weer erg blij dat we thuis waren om met sem te knuffelen, want die hadden we echt gemist!
    Woensdag weer naar de vk... en dan naar het tuincentrum.
    voel de kleine zo vaak bewegen en echt hard ook, geniet er zo van...
    zit nu ook steeds hoger merk ik, manlief geniet er ook erg van als de kleine schopt en sem vind het ook erg leuk:)
    Inmiddels al 25wk zwanger, en het idee dat er over een week of 15/17 een 2de kindje zal zijn, voelt soms nog zo onwerkelijk...ben heel benieuwd hoe alles zal gaan...

in de drukste maand uitgerekend, moet ook echt denken wat we gaan doen met sinterklaas en met kerst... pff
    maar denk dat we dat tegen die tijd wel zien hoe en wat...

alleen nog steeds zonder auto, wordt er niet goed van:(

fijne dag allemaal, knuffels

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey wolfje, welcome back meid!!
    fijn dat jullie het leuk hebben gehad!!

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; Nou idd wie wordt er niet verkouden van dit weer :(;)

@ Twinkle; Hè wat balen dat er nog niet zoveel gegroeid is :( Ben benieuwd naar woensdag!!!

@ Dolfijn; Jenthe heeft eigenlijk bijna altijd minimaal 1 poepbroek per dag gehad, maar sinds het vaste eten idd minimaal 3 per dag ;). En ze ruiken ook steeds lekkerder :$ Let wel goed op met worteltjes wat je Beau aan doet en ook jezelf.... Hier namelijk al een paar vlekken in kleren die er niet meer uitgaan... En ook je lepeltje blijft oranje.... ;)

@ Wolfje; Welkom terug meis! En heeel fijn om te horen dat het met je mond weer beter gaat! Sem zal jullie ook wel gemist hebben!

Jenthe ligt op bed... alweer.... Gelukkig wel de fles helemaal leeg gedronken net :D

Deel Deze Pagina