goedemorgen meiden, @smyltje fijn dat ze het leuk vond! en veel plezier vanavond, ja helaas geen bbq weer @ hier zo huisje is weer schoon, boodschappen zijn alweer gehaald, en krattenbier enz weer allemaal ingeleverd! alleen zometeen nog ff dweilen...wasje draait ook alweer! vanmiddag nog bezoek van opa dus.
Goedemiddag, @Sasje...mooi dat het gezellig was!! En wat ben je alweer lekker in de weer geweest!Veel plz met Opa! @Smyltje..mooi dat Ninthe het leuk vond!! Lijkt mij ook erg leuk om te doen!!! @Mama es...hoe is het met jou?! @Dolfijn...Beau een goede nacht gehad? @hier...weer een goede nacht...alleen meneertje is iedere x klaar wakker rond 23uur...dus krijg hem dan echt niet in bed! Pas rond 01uur gaat ie echt slapen....! Had hem ervoor al in badje gedaan, dacht dan wordt ie vast lekker slaperig, maar helaas! Maar goed als hij eenmaal slaapt, wordt ie 1x wakker en slaapt dan weer lekker door! Zo ff huisje aan kant maken om 15uur krijgen we weer visite... Liefs
meiden, ik heb net even op msn gezeten met mom. de vakantie is erg fijn, helaas is alleen haar relatie beindigd daar. zij heeft gevoelens voor een andere man, en het liep dus al een hele tijd niet lekker tussen haar, en haar man. dus haar man is al gisteren terug gekomen naar nederland,en zij komt morgen. ze gaat nu ook bij haar ouders wonen zolang, en mocht het goed gaan tussen haar en de nieuwe vriend dan trekt ze daarin. ze weet niet wanneer ze weer online zal komen hier, maar ze probeert ons wel nog te volgen. nou hopelijk heb ik het zo goed uitgelegd mom.
pff, lastige situatie mom! dit zal een moeilijke beslissing zijn geweest denk ik. sterkte! @stampertje. heeft Ninthe ook ene periode gehad van dat slapen. en zomaar ineens was dat over! hoop dat Vince straks ook gewoon lekker gaat slapen om een uur of 22.00. veel lekkerder!
all; zojuist een regenton gekocht dus het is gelukt Was net ook ff bij de juwelier waar ik vaak kom, en die wees naar me buik zo leuk dat mensen het nu zien @smyltje;wat fijn datjullie lekker gezwommen hebben! @dolfijn;fijn dat het gezellig was met spetter! @mom; jeej meid wat heftig! Heel veel sterkte met alles!knuffel @sasje; veel plezier met opa meid! @all knuffel
@ Sasje leuk dat het gezellig was daar doe je het toch voor @ Stampertje Vince houdt niet zo van vroeg slapen haha hoop dat hij dat snel wel leuk gaat vinden @ Mom ook ik weet niks te zeggen behalve knuffel en neem je tijd @ Hier vannacht wat krampen in de buik gehad nu best een pijn weer in vagina wordt er gek van als ik loop dat het zeer als ik ga staan (vanaf de bank) als ik mijn sokken of schoenen aan wil doen zelfs afdrogen van mijn benen voeten ging niet.
@Mom; jeetje meis! lijkt me erg heftig! dikke knuffel, is vast geen makkelijk besluit geweest.. denk aan je!
Ei: 18 Juni: poohbeer 24 Juni: Sasje24 NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: ?????? Sasje24: 24 juni follikelmeting Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 6/7 controle Vk (10.00 uur) Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 06/07 zkh, controle hartje en of balletje is ingedaald! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
spannend mama es.....hopelijk komt hij snel!! pff hier nu wel een inzinking, maar ga voor 1 uurtje ook neit proberen om te slapen want dat heeft toch geen zin. ga zometeen maar ff wat soep eten want zijn pas rond 9 uur daar dus is me te laat om niks te eten tot dan..... heb wel echt zin in vanavond! hopelijk houdt vriendje je het ook lang vol vandaag want die is kapot moe, en slaapt nu
@Hier; Beau ligt er alweer een poosje in, hij doet het weer super 's avonds.. rond 19u in bad, daarna voeden (coma-drinken) en zijn bedje in.. Zo trots op me Boefje! Vandaag even gewogen zodat ik weet wat ik ongeveer kan verwachten maandag bij CB.. en na wat manipuleren van keukenweegschaal komen we ongeveer op 5380 gram, ben benieuwd wat CB maandag zegt! De kids zijn naar hun vriendinnen dus manlief en ik hebben avond alleen Fijne avond allemaal! xx
dank je wolfje! enne.. foto gemaakt door beste vriend gister bij hen.. vind em zo geweldig!! Echt kippevel dat ik deze vanmorgen kreeg
Meiden ik ben weer terug van vakantie. Zaterdag overleed mijn oma. Gelukkig toch nog snel gegaan, ze is rustig ingeslapen. Donderdag is ze gecremeerd. Een vervelende wending van de vakantie, maar ik zag het al aankomen. Had alleen niet verwacht dat het zo snel zou gaan. En hoe raar ook, het komt toch onverwachts. Vandaag de oma van mijn man 80 geworden dus gelijk feest na het thuiskomen. (erg dubbel gevoel zo). Dus vandaar dat ik nu pas online ben. Morgen zal ik even proberen bij te lezen als ik tijd heb, er liggen ook 2 zakken was te wachten... Ondanks alles toch geprobeerd om voor ons meisje een leuke vakantie te hebben. Naar het strand, zwembad, Juliana toren, shoppen. We hebben ons goed vermaakt. De foto's komen op de babywebsite en Hyves. Moet ze er nog opzetten, maar ze komen. Heb ik hier nog iets gemist?? MamaEs nog niet bevallen zag al vlug. En op Hyves al een hele hoop mooie foto's gespot. Wat fijn om jullie allemaal weer even te spreken. Heb jullie gemist. Tot morgen
pooh; welkom terug gecondoleerd met je oma, die nu eindelijk rusten mag! Sterkte in deze moeilijke tijd! julianatoren leuk? woon er nog geen 10min fietsen vandaan maar nog nooit geweest hihi gefeliciteerd met je mans oma! s6 met de was allemaal en we spreken je snel weer! knuffel