Ei: Sasje24: 30 augustus Laurier: 4 september NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 15 september fm5 Sasje24: 29 augustus 2e fm Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 14/09 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt * Sasje24 * Mom23 niet * Dolfijn1982 * Twinklestar * Mama Esmeralda * Poohbeer (niet 100% zeker) * Smyltje * Stampertje * Ikke85 niet * Wolfje niet weet niet of dit de goede lijst is zouden jullie hem anders even aan willen passen
ik ga even een bakkie doen bij paps en mams ben er straks weer even @ stampertje hoe gaat het met malief gaat het alwer een beetje beter? en weet je al wat je gaat doen met de schoenen @ smyltje hoe gaat het met jou blaasontsteking is het al bijna over?
dolfijn jij nog van harte gefeliciteerd met bonus dochter!! nou meiden ik wens jullie allemaal een prettige dag en tot morgen!
Meiden HELP!!!!!! Mijn ouders zijn ma 24 okt, 25 jaar getrouwd.... iemand leuke ideeën (voor bijv een kado) of om iets te doen?? We hebben zoiezo 2 oktober een fotoshoot (vrienlief, zijn zoon, ik, mijn broertje en schoonzus). daar krijgen ze dus al 2 foto's van. 1 waar we allemaal op staan en 1 waar ik met mijn broer op sta. maar nu wil ik nog iets voor ze doen....................
mom, wij hebben onze ouders toen een overnachting gegeven in een kasteel...of 2 nachten geloof ik weet het ook ff niet meer was in ieder geval erg leuk geweest!
ja zit ook te denken aan een overnachting van zondag op maandag en dan maandag als ze thuiskomen dat het hele huis versierd is en evt een bruidstaart
@ mom ik hoop dat je er vandaag dan geen last meer van hebt en het idee van sasje er leuk een nachtje weg is altijd goed
Sasje: Oh meis, wordt het nu toch weer spannender. Oh ik duim een tandje harder... Werkse voor vandaag! Twinkle: bij jou ook goed nieuws. Wauw! Straks hebben we in één keer 2 roze streepjes erbij! Ik duim ook met een rotgang voor jou! Mom: Als je een spandoek op wil hangen heb ik wel een tip. De supergrote canvassen van de action. Dat schrijft veel beter en makkelijker ergens neer te zetten. En anders een geldboompje. Een klein boompje met briefgeld erin. Heb vanochtend even geschoven met de meubels. Ziet er weer heel anders uit. Even al het oud papier weg gebracht (wat een gesjouw) en een pakketje weggebracht. Zal straks even de kledingkast van mijn meisje even uitmesten. Alle te kleine kleding naar zolder brengen. daarna zien we wel weer.
@ poohbeer allemaal roze streepjes he ben heel benieuwd je bent er maar weer druk mee zeg geniet je ook een beetje van de zon die schijnt
@ Twinkle; wat een goed nieuws zeg! Ben benieuwd naar morgen! @ Sasje; spannend meis, mijn duimen draaien ook nog steeds Geen puf om verder te reageren... Zit nu net even 10 min sinds 09.00u vanmorgen . Met Jenthe gaat het iets beter, ze heeft weer iets meer goede periodes er tussen. Ongi is nog steeds erg heftig pfff hopelijk is het snel minder!
Ikke: Doe rustig aan meid. Hier zijn ze dan eindelijk, de foto's van het raam verven met bladeren, de paddestoeltjes en vandaag gemaakt en gezocht, de kabouter van kastanjes en eikels. Het wordt er al echt gezellig op onze herfst-tafel