hee meiden. ben erg druk geweest met werk, dus ben lang niet geweest, sorry! ik moet eigenlijk 15 (!!) pagina's bijlezen, maar daar heb ik niet zoveel zin in hoor haha. lees net alleen dat stamp hier weggaat? dat is jammer!! zo blijft er idd niks over voor de meeting gaat ie evengoed door??
hey @dolfijn je hebt het ook maar druk ermee en dan ook nog eens beau wat krampjes heeft je zult het pijpje wel leeg hebben! @smyltje geeft niks meid!! @Meeting ik wil hem toch even goed wel door laten gaan hoor..we zijn toch evengoed nog met een aantal meiden? of denkt de rest er anders over? @testen ik ga denk ik zaterdag testen mocht ik nog niet ongi zijn....
all;hier alles goed, begin alleen last van bandenpijn te krijgen... drukke dagen voor de boeg, morgne en zaterdag 2 oppaskids, zondag als we de auto hebben naar me tante en maandag 5jr getrouwd pooh; meid wat balen zeg! hele dikke knuffel, het wil maar niet lukken he:x dolfijn; geef beau een knuffel van me stamp ga je missen meid, maar geniet van je ventje! sasje; nee:x:x oh meid wat kl*te zeg, hele dikke knuffel meid
Oh nee toch Sasje! Wat ontzettend K** voor je! Ik had zo graag anders gehoopt voor je.. Meis, ik weet niet wat ik moet zeggen.. je zal er wel even doorheen zitten Hele dikke knuffel meis, van mij en Beau!
ahh nee sas! wat kl*te!! en we hadden allemaal zulke goede hoop voor deze ronde ook namens mij en Ninthe een dikke knuf!!
@ sasje wat ontzettend k*t zeg ik had het zo graag anders gezien ik hoopte zo dat je ongi weg zou blijven jullie verdienen het zo ook van mij een hele dikke knuffel @ poohbeer wat k*t die ongi we hebben zo hard geduimt toch hoop ik dat het geluk ons allemaal snel mag toelachen @ dolfijn je bent ermaar druk mee wat sneu voor Beau dat hij zo last had van krampjes ik hoop dat het vandaag een stuk beter zal gaan en meid we begrijpen allemaal dat je het erg druk hebt dus voel je niet schuldig we weten allemaal dat je aan ons denkt ook voor jou een dikke knuffel @ smyltje het is wat he al die pagina's die voorbij komen lief dat je toch even post @ wolfje succes met de drukke dagen nou meiden vanmorgen fm5 gehad en zatedag weer terug voor fm6 ga morgn even bellen voor een afspraak bij de gyn want ik vind het gewoon te lang duren wel was er groei hoor dus daar ben ik wel blij mee gisteren was links 11mm en nu hij 14mm de rechter was gisteren 13,5 en vandaag ook 13,5 het lijkt er nu op dat links gaat domineren maar dat is even afwachten klus in de tussentijd gewoon verder voor het geval we hem zaterdag weer gemist hebben zaterdag is het al dag 27 dus vind het gewoon echt niet leuk meer zo ik weet je moet geduld hebben maar hoeveel geduld heb ik nodig
twinkle; wat balen dat eitje zo op zich laat wachten zeg, op deze manier hebben jullie ook veel minder kansen, hele dikke knuffel en s6 met de fm meting morgen, xxx all; ik ga eten koken, zwemmen en daarna ff door naar schoonmoeder, heeft tia gehad... knuffels xxx
@twinkle. Hoop dat iig eentje nu goed doorgroeit! @wolfje. Owh jee, een tia. Beterschap voor je schoonmoeder! @hier. Heb een nieuwe foon! Htc chacha. Doe dit dus nu ook via mn tel. Handig hoor! Heb ook whats app. Ik word nog hip hihi
@Twinkle; ik hoop dat je eitje mooi blijft doorgroeien, maar begrijp heel goed dat je geduld op de proef wordt gesteld! KNUF meis en ik denk aan je! Lief dat je begrijpt dat het even erg druk is! @Wolfje; lekker gezwommen? sterkte met je schoonmoeder! @Smyltje; Hippe mama! hihi @Sasje; hoe is het nu meis? red je je nog een beetje? denk aan je! xx @Hier; Beau ligt er alweer een uurtje in, vanavond maar even geen groente gegeven.. hij had nog zoveel last van krampjes! Dus even alleen op BV, gelukkig neemt hij daar ook nog genoegen mee Zelf nu even op de bank hangen en op tijd naar bed aangezien afgelopen nacht niet veel was.. hoop dat het vannacht toch echt wel wat beter gaat.. Slaap lekker alvast allemaal en tot morgen! xx
smyltje; veel plezier met je nieuwe telefoon...! dolfijn ja lekker gezwommen alleen ook gevallen:x auw... xxx
@ smyltje wat leuk word jij maar lekker hip hoe gaat het met Ninthe? @ wolfje ja zeker zaterdag fm 6 hopelijk dan goed nieuws @ dolfijn dankje wel meid lief van je we zullen het zien een zaterdag het word in ieder geval een cyclus van 40 dagen of meer ik hoop dat Beau vandaag beter slaapt als gisteren en geen last krijgt van krampjes geniet lekker even van het zitten op de bank @ sasje gaat het een beetje meid ik denk aan je knuff @ laurier hoe gaat het vandaag met jou? jullie kregen vandaag toch de uitslag van het bloed ik hoop dat het goed was @ ikke is Jenthe al een beetje beter ik hoop van wel en hoe gaat het met jou? knuff @ poohbeer hoe gaat het met jou ben je de werkdag een beetje door gekomen ik ga zo lekker nog even tv kijken en dan mijn bedje in manlief komt morgen ochtend pas thuis dus bed voor mij alleen
Sasje: Oh meis, wat had ik een goede hoop voor jou. Van mij een hel dikke knuffel. Weet niet wat ik moet zeggen.... Dolfijn: het geeft niet hoor, dat je soms wat minder komt dan de andere keer. Ook voor jou geldt natuurlijk, je gzinnetje is belangrijker. Vind het wel fijn om wat van je te lezen, dus een ego-berichtje is voor mij ook helemaal prima hoor. Dan blijven we toch op de hoogte. Wat vervelend dat Beau toch weer krampjes heeft gehad. Ik hoop dat zijn lijfje snel wendt aan het vaste voedsel. Ik hoop dta je een lange en goede nacht voor de boeg hebt. Wolfje: Krijg je de auto weer terug? Weet je al iets over de kosten..?? Vervelend van de bandenpijn, het hoort erbij, maar naar lijkt het me wel. Twinkle: Wel fijn dat het goed groeit en gelukkig nog niet gesprongen is. Het duurt lang, maar ja. je lichaam moet misschien ook wennen aan de hoge dosis. Ik weet niet hoe lang dat normaal duurt? Dikke knuffel en ik hoop dat je geduld snel beloont wordt Hier: Mijn meisje is flink verkouden en heeft vannacht bij ons in bed geslapen. Zij sliep heerlijk en snurkte er flink op los. Ik heb dus geen oog dicht gedaan. En dan de te vroege ongi... had gehoopt dat de maansteen in elk geval weer regelmaat zou geven, maar helaas. 25 dagen, dus niet echt geweldig. En de pijn in mijn onderrug was vandaag niet echt te handelen, misschien dat de slapeloze nacht het verergert heeft. Van de week maar weer terug naar de winkel om de steen weer te laten testen. morgen nog een dagje werken en dan een druk weekend in. Zit in de feestcommissie van de muziek. Mag dus de boodschappen zaterdag halen voor de bbq van zondag. Zaterdag past mijn nichtje op en zondag gaat mijn meisje met opa en oma mee naar de verjaardag van ons andere nichtje. Zal dus ook ergens nog even tijd moeten vinden om een kado te kopen... Zo eerst naar bed, lekker slapen
Oh wolfje gevallen lees ik. In het zwembad? En je buik? Vertrouw je het niet, bel dan even de vk hoor. Dat je wel echt zeker weet dat alles goed is. Schrik ervan!
Pooh beterschap met je dochtertje, vervelend zo, maar wat wil je ook met dit weer! S6 met je drukke weekend! Auto; we hebben nog steeds niks gehoord, om gek van te worden! Gevallen; ja in het zwembad, erg glad was het en boem daar lag ik kleine is nu lekker druk dus maak me geen zorgen, alleen me knie doet onwijs veel pijn!
@ wolfje gelukkig lijkt alles in orde en heb je alleen pijn in je knie hou het wel even goed in de gaten @ poohbeer wat sneu dat je meisje ziek is ik hoop dat ze snl weer opknapt dit is de tweede cyclus dat het zo langzaam gaat en nu nog langzamer dan de eerste keer ik weet dat mijn lichaam moet wennen maar volgens mij is met stimulerende middelen zelf dit erg lang
Ei: Sasje24: 30 augustus Laurier: 4 september NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 17 september fm6 Sasje24: 29 augustus 2e fm Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 12/10 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt * Sasje24 * Mom23 niet * Dolfijn1982 * Twinklestar * Mama Esmeralda * Poohbeer (niet 100% zeker) * Smyltje * Stampertje niet * Ikke85 niet * Wolfje niet
Wolfje: moest even weten dat alles goed is na de val. Fijn dat je de baby goed voelt. Ik ben gerust gesteld, ga nu slapen. Welterusten allemaal.
ja kleine is lekker druk, viel ook meer op me zij... en knie weet niet meer goed haha maar ga jij lekker slapen kus