welkom terug pooh! gecondoleerd met oma, zeker rare wending vakantie.. neem je tijd en fijn dat je meissie wel leuke vakantie heeft gehad! dikke knuffel
hey meiden, @dolfijn wauw dat is idd een super mooie foto, is iets voor op canvas. @poohbeer welcome back meid! gecondoleerd!!!! en wel fijn dat jullie ondanks alles een fijne vakantie hebben gehad. @hier pff wauw wat was het weer te gek!!!!! 5.15 uur thuis dus weer zoals gewoonlijk uit de hand gelopen maar nu wel al op. kon niet meer slapen, dan vanavond maar op het bed in
Goedemorgen, ben net mijn bed uit. Heb dus flink uitgeslapen. Niets slaapt zo lekker als je eigen bed. De eerste was draait. Straks even de caravan verder leeg halen. Sorry meiden, misschien dat ik vanavond even langs kom. Heb de foto's op mijn meisjes haar website gezet. Op hyves moet nog. Gisteravond nog even flink doorgewerkt dus...
oh meiden, het is hier even helemaal mis Beau heeft ineens weer krampjes! Het is echt wel 2mnd geleden dat hij dit heeft gehad.. Geen idee waar het doorkomt, maar hij blijft maar huilen.. is heel erg vermoeid en wil alleen maar tegen mama aanliggen.. ik vind het zo zielig voor hem! kan weinig anders doen dan buikje warm houden en veel contact met hem hebben.. intensieve dag dus.. ben vanaf vanmorgen 5u al bezig met hem.. hopelijk zakken de krampjes snel weer! @Sasje; hoe was het gister? heb je je vermaakt?
Oh, lees je bericht net sasje was zeker een latertje dan! hihih ach, als het maar gezellig was! @Pooh; succes met de troep weer opruimen! Ik ga weer naar Beau.. xx
@pooh. gecondoleerd!! @dolfijn. hoop dat het nu wat beter gaat met Beau.. @hier. straks op vjd bij vrienden. hun kleine meid wordt is vandaag 2jaar! dus we gaan zo op visite.
@ Pooh; Gecondoleerd meis! is idd toch erg snel gegaan! Knuff!! @ Sasje; Fijn dat het zo leuk was! Toen jij thuis kwam werd Jenthe net wakker Succes met je hoofdpijn! @ Dolfijn; He wat balen dat Beau zo'n last van krampjes heeft Hopelijk gaat het nu weer wat beter! Knuff! @ Smyltje; Veel plezier!
@Pooh...gecondoleerd meid!! MAar wel fijn dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad! @Mom...jeetje meid! Moeilijke beslissing...dikke knuff.. @Dolfijn...hoop dat het beter met Beau gaat!! Wat zielig die krampjes!! @MAma es..wat vervelend die steken!!! Je kleintje drukt waarschijnlijk gewoon al aardig naar beneden!! @Smyl veel plz op verjaardag.. @Sasje...jij was vroeg op na zo'n nacht...sterkte met je hoofdpijn... @Twinkel, hoe ist met jou? @hier...gister ook lekker gegourmet met zusje en zwager...(was een goed idee smyl ) was erg gezellig!! Vince ging pas weer 1uur slapen...hahaah..nachtbraker!! Maar daarna lekker doorgeslapen tot half 6, en toen half 9...en ik mocht lekker uitslapen..!! Dus manlief ging eruit..en ik kwam er pas 12 uur uit!! Dat was lang geleden..heerlijk!!! Zo visite..kom vanavond nog ff langs.. xxxx
@ Pooh gecondoleerd met je oma @ Iedereen fijne avond heb last van mijn buik (constant ongipijn) dus ga op de bank hangen
fijn dat het goed is gegaan stampertje!! die vince toch.....die heeft een ander ritme dan ons @mama s6 ermee meid, doe rustig aan!
Meiden ik ben er ook weer even. Vandaag toch nog 2 wassen kunnen draaien ondanks de bewolking toch droog gekregen. In onze vakantie heeft het flink geonweerd en is de aardlekschakelaar eruit gegaan. Mijn schoonzus (die voor de dieren zou zorgen) had het niet in de gaten, dus de vriezer helemaal ontdooit. Alles voor de verzekering opgeschreven. Voor vanavond niks te eten in huis, gelukkig bij mijn schoonouders kunnen eten. Ook de koelkast was te warm geworden. Alles weg kunnen gooien. Nog geen snee brood meer. Oja, in de vakantie ook ongi geworden. Stampertje: wat lief en fijn dat je zo heerlijk hebt uitgeslapen, had je het nodig blijkbaar. Sasje: dat was een latertje zeg! Dolfijn: hoe gaat het nu met Beau? MamaEs: zijn het harde buiken? Zwaar zo, die laatste loodjes.
vandaag naar wonderwereld geeest erg leuk en gezellig... op de terugweg hadden we zin in een frietje, maar na 4stukjes stond alles me tegen, schaamde me dood:x heb barstende hoofdpijn, dus niet bijgelezen, ga me bed zo opzoeken, knuffels en tot morgen!
@Mama Es...je begint het spannend te maken meid! @Pooh, wat baaleh van de vriezer en koelkast!! Dat is even flink baaleh als je dan niks meer te eten in huis hebt... Hopen dat je wat terug krijgt van de verzekering! @Sasje...ach hij is dan zo gezellig wakker dat we het eigenlijk ook wel heel erg leuk vinden!! @Dolfijn...hoop dat het een btje met Beau gaat! @visite was wel ff gezellig! We zijn met Vince toch maar weer over gegaan op 120cc! Hij kwam steeds eerder en redde om de 3uur niet meer! Ook zat hij niet vol als zijn flesje leeg was! Dus nu maar op de 120cc en dan om de 4 á 5uur..en ga ff kijken voor een ander flesje! We hebben nu een avent fles, maar als we hem zijn gang laten gaan heeft hij binnen 10min zijn fles leeg! Dus ga morgen maar even kijken voor een Dr Brown fles..dan moet hij iets meer zijn best doen en gaat het wat rustiger! Liefs...xxx
stamp, thx ga ik doen dr brown heb i kgeen ervaring mee, schijnt wel goed te zijn... wil straks zelf difrex gebruiken... fijndat het gezellig was met de visite!
wat een goede drinker! ik heb een speen met 1 erop. die drinkt ze rustig. had eerst difrax, maar dat ging te snel. ik ga naar bed, ben moe!
Stampetje: Is er voor de aventfles geen andere speen te koop? Een tje met een kleiner gat, zodat hij wel rustiger moet drinken. Scheelt weer geld, als deze fles verder wel goed bevalt. Wover de koelkast en vriezer, in de caravan hebben we maar zo'n heel klein koelkastje, daar past echt niet zo heel erg veel in. Had dus ook haast niks mee terug genomen van de vakantie. ja, van die dingetjes waar je niks mee kan. Kuipje boter, één plakje kaas, eieren. Maar dus geen brood meer, geen spinazie, geen vlees. Morgen eerst maar even boodschappen halen. En de verzekering inschakelen. Wat een geld gooi je dan weg zeg! Wolfje: Doe rustig aan! Smyltje: slaap lekker!