Stampertje: Ha neusdruppeltjes van vsm gekocht en dat heeft vannacht goed gewerkt. Ze heeft aan een stuk door geslapen. Medicijnen durf ik allemaal niet zo goed aan omdat ze zo licht is voor haar leeftijd. Hier; geslapen als een blok. Vandaag boodschappen halen voor de bbq van morgen met de muziek. Mijn nichtje komt oppassen.
hey stampertje wat leuk om iets van je te lezen meid wij missen jou ook!!! veel plezier vandaag!! @hier zo de bbq was erg leuk. iedereen was wel al vroeg naar huis...rond 12 uur was iedereen weg. kleine neefje zijn ze om 1 uur komen halen....germ en hij sliep eindelijk lekker nou ja weten we dat voor de volgende keer dat als we allemaal naar bed gaan dat hij dan ook gaat slapen en wat heb ik toch lieve collega's!!!!! van 1tje een boedha gekregen voor nog meer geluk! en van de rest 2 bosjes bloemen....1 bosje daar hangen 2 hartjes aan om me een hart onder de riem te steken en van 1 lieve collega ook een bosje bloemen! doet me erg goed dat ze zo met me meeleven!!
wat lief sasje!! doet een mens goed he pooh, gelukkig sliep ze nu lekker door! ik ga de notulen maken dan de MR vergadering.. bleghhh
zo ik ben weer terug, alles was weer mooi schoon, dus vanaf vandaag weer starten met de clomid 50. hebben het even kort er over gehad wat te doen mbt ivf e.d. en hij had echt zo iets van ivf....nee joh dat hoeft niet!!! we gaan nu eerst deze 6 iui's vol maken als dat nodig mocht zijn dan pas een hsg of kijkoperatie. en dan kan ik er nog een keertje 6 iui's krijgen met andere medicatie zodat er dan meerdere follikels groeien zeg maar...
stamp; vanaf dat sem 6wk is zwemmen wel elke dag dus nee geen watervrees, maar hij leer het zichzelf op de verkeerde manier aan dus vandaar nu al op zwemles lief dat ons mist, wij jouw ook fijn dat alles goed gaat met vince en s6 met de verjaardagen! pooh; luuf is ook altijd erg fijn als kids verkouden zijn, fijn dat de neusdruppels helpen sasje; wat lief van je collega's! fijn dat je weer schoon bent en hopelijk doen de meds hun werk! smyltje s6 met de notulen maken all; ik hoop dat we straks de auto op kunnen halen, en morgen naar me tante op de camping, zal sem leuk vinden knuffels
Ei: Sasje24: 30 augustus Laurier: 4 september NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 17 september fm6 Sasje24: 29 augustus 2e fm Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 12/10 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt * Sasje24 * Mom23 niet * Dolfijn1982 * Twinklestar * Mama Esmeralda * Poohbeer (niet 100% zeker) * Smyltje * Stampertje niet * Ikke85 niet * Wolfje niet
Goed nieuws sasje! Hopelijk slaat de clomid goed aan. En wat fijn dat de gyn zo positief is. Voel jij je er nu ook beter bij? Bij de iui?
@ Sasje; Wat fijn dat je zulke lieve collega's hebt meis! Echt super!!! En blij dat de gyn zo positief is, hoop niet dat je nog zoveel pogingen nodig hebt hoor @ Pooh; Hier ook nog steeds een verkouden meisje @ Stampertje; Succes met de verjaardagen vandaag! Hier vandaag gestreken, met de hond en Jenthe een lekker flink stuk gewandeld en lekker de soep voor morgen al klaar gemaakt! Morgen is vriendlief jarig (we vieren het niet) dus dan komen s-ouders even op de koffie 's middags. Verder niet veel plannen. Iedereen een fijn weekend!!!
nou dan alvast van harte gefeliciteerd hoor ikke voordat ik het morgen vergeet!! hier is vriendlief al naar de kermis maar dat is me toch wat te vroeg haha! ga me zo eens langzamerhand klaar maken
Ei: Sasje24: 30 augustus Laurier: 4 september NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 17 september fm6 Sasje24: 29 augustus 2e fm Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 12/10 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt * Sasje24 * Mom23 niet * Dolfijn1982 * Twinklestar * Mama Esmeralda * Poohbeer (niet 100% zeker) * Smyltje * Stampertje niet * Ikke85 niet * Wolfje niet
Sasje: wat fijn dat al je collega's zo met je meeleven. Ik hoop dat het gesprek met je gynaecoloog je weer wat moed heeft gegeven voor de volgende ronde. Wolfje: Wat goed dat hij nu al op zwemles kan. Hier begint zwemles pas vanaf 4 jaar. En is je auto klaar? Ikke: Alvast een hele fijne dag morgen! Vandaag boodschappen gehaald voor de bbq morgen met de muziek. Wat een gesjouw voor 30 man. We willen het dit jaar low budget houden en volgend jaar echt iets leuks gaan doen. Dus alle boodschappen bij de makro gehaald. Morgenmiddag naar de bbq. Mijn meisje gaat met opa en oma mee op verjaardag bij ons nichtje. Dus ook zij heeft een leuke dag morgen. Vandaag heeft mijn nichtje opgepast. Ze zijn samen aan de wandel geweest en hebben zich goed vermaakt. Nichtje had weer wat geld verdiend, an ze haar kleine schuld afbetalen bij haar ouders. Ze had een mobiele telefoon gezien en wilde die graag hebben, had alleen in de vakantie ietsje te veel geld opgemaakt dus kwam een paar tientjes te kort. Meid helemaal blij met haar 'werk' en het verdiende geld. Mijn meisje blij met zo'n lieve oppas en ik blij dat ik zo'n goede oppas heb.
zojuist eindelijk de auto opgehaald, dus morgen weg pooh; hier met 4jr opgeven en met 5jr starten... leuk dat je nichtje op gepast heeft, veel plezier met de bbq morgen! ikke; alvast gefeliciteerd en een fijne dag gewenst! all; ik ben er hopelijk morgenavond ff... maandag heel de dag weg en 5jr getrouwd... maar jullie zien me wel weer verschijnen
goedemorgen meiden, @hoe gaat het met iedereen?? @pooh wat fijn dat je een goede oppas hebt beide blij gemaakt en bbq pff ik heb afgelopen vrijdag voor 11 euro p.p 5 stukken vlees en salades en sausjes e.d. allemaal besteld en laten komen....hoef je niks af te wassen je krijgt bestek en bbq van daar en alles kan vies terug erg handig!!
hier; gisteren al rond 1 uur terug van de kermis had me toch opeens kei erge maagpijn.....dus toen lekker naar huis gegaan en meteen het bedje in en nu nergens meer last van gelukkig vraag me af of de clomid en alchol wel zo goed samen kan......staat niks over in de bijsluiter....maar tja nu al maagpijn en vorige maand heb ik toen de hele dag over moeten geven van de alchol....en toen slikte ik ook weer net de clomid....
Sasje: Misschien even de moeite waard om na te vragen of het samen kan. Fijn dat je je nu weer beter voelt. Wij waren een kleine 400,00 kwijt voor 35 mensen, inclusief alle drank, 3 kratten bier en heel veel frisdrank. Bij de slager waren we 10,00 kwijt voor alleen vlees, en moesten we zelf nog drank halen. En daar zitten we dan, samen op de bank. Meisje is net opgehaald door opa en oma op weg naar de verjaardag van ons nichtje. Een heel leeg gevoel zo. Wij gaan samen even de zolder op en dan ons klaarmaken voor de bbq. Spullen klaar zetten, salades opmaken en die kant op.
jaja was je bij zon service dan ook wel kwijt geweest....als je dat had genomen wat ik had kom je op 340 euro uit...dus dan zou je nog 60 euro over hebben voor de drank...... haal je het misschien net niet mee......fris bij aldi halen en dan haal je het misschien net.....ik vind het in ieder geval erg handig zon bedrijven die dat verhuren dus was geen slager he!
Goeie middag meiden, Sorry dat ik even afwezig ben geweest Moest even alles plaatsen na deze drukke week.. vele gesprekken hadden grote gevolgen. Gelukkig niet alles negatief, maar er veranderd even een boel in de hulpverlening als je dochter 18 is geworden Niet meer echt bijgelezen.. sorry, probeer vanaf nu weer bij te houden.. Succes met BBQ Pooh, het weer houdt niet echt over @Sasje; zeker even navragen meis! is wel toevallig dat je nu zo slecht tegen alcohol kunt! Dikke knuffel voor allemaal! xx