JAAAAAA Ajax scoort pffff, huis vol hier hahah. en Ninthe slaapt gewoon door. @sasje. ben benieuwd of je reacties krijgt op je onderwerp." @pooh. gezellig bbq! @dolfijn. veel geregel dus?! @hier. druk dus en Ninthe heeft mij aangestoken, ben erg verkouden en heb wat verhoging. hoop niet dat ik ziek ga worden maandag schoolfotograaf dinsdagavond cupcakes maken woensdagavond informatieavond donderdagavond HARAparty. zal dus deze week niet zo veel op ZP zijn!
@ Pooh; En? Hoe is de BBQ? @ Sasje; Al wat wijzer door je topic? @ Smyl; Haha was het nog gezellig met Ajax kijken? Hoop ook niet dat je ziek gaat worden meis! Lekker op tijd je bed in! Succes met je drukke week.... @ Dolfijn; Meis doe lekker rustig aan! Hoe gaat het met Beau? Alweer groente gegeven? En hoe reageerde zijn darmpjes er nu op? Hier vandaag vrienlief dus jarig (dankjulliewel voor de felicitaties meiden!!!) Vanmiddag s-ouders op koffie gehad en lekker wezen wandelen met Jenthe. Vanmiddag weer een boel mooie foto's gemaakt van mijn meisje. Zal er zo een plaatsten. Morgen nog een dagje vrij
Mooie foto Ikke! Nog geen groente meer gegeven.. had even niets in huis wat hij al mocht eten dus afgelopen dagen fruit gegeven en dat is goed gegaan enne.. nog gefeliciteerd
Dankje! Ohh nou laat hem maar lekker wennen en genieten van het fruit, hij zal nog heeeeel lang groente moeten gaan eten Meer foto's op hyves en fb
Dolfijn: Je had ook een hele drukke week achter de rug. Smyltje: Je hebt een drukke week voor de boeg, gelukkig ook leuke dingen op het programma. Ikke: Wat een mooie foto, wat heeft ze prachtige, mooie, grote ogen! Wij hebben vanmiddag eerst nog even samen geklust op zolder. Weer een stukje verder gekomen. Daarna naar de bbq. Het was super geslaagd en heel erg gezellig. Heb een heleboel goudreinetten meegekregen uit eigen tuin dus morgen even flink appeltaarten bakken, dan neem ik die als surprise morgen mee naar de muziek. Meisje had het ook heel leuk gehad op de verjaardag. En opa en oma vonden het heerlijk om samen met haar op pad te zijn. Maar gelukkig is ze weer thuis bij ons!
O'ja, wij hebben heerlijk weer gehad, de temperatuur was goed en ook de ozn brak nog flink door. De bbq was overigens wel in een boeren schuur, die gezellig was aangekleed. Een grote partytent was binnen gezet om het wat af te schermen. Terrasverwarming en kerstverlichting aan en het was een behagelijke en gezellige boel
Vanmiddag was het ineens super weer Pooh dus fijn dat jullie ervan hebben kunnen genieten! Klinkt als een gezellige bende Succes met de appeltaarten! @Ikke; ga ik ook lekker doen (fruit) en groente komt wel weer.. Slaap lekker allemaal! xx
De wekker liep hier om 7 uur weer af. Moet weer naar fysio. Manlief hoeft pas om 10 uur te beginnen dus die ligt, samen met dochterlief nog lekker op één oor. Hier heeft gisteravond voor het eerst de kachel weer aan gestaan. Bah, het wordt echt herfst. De maan staat ook nog aan de hemel.
goedemorgen meiden, @ikke wat een mooie fotos van jenthe hoor @dolfijn leuke avatar jij bent er maar druk mee.....deze week weer wat rustiger? @pooh fijn dat de bbq geslaagd is meid!!! en nu appeltaarten gaan bakken, sow dat is nog wel even een bezigheid!
Ei: Laurier: 4 september Sasje24: 29 september NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 Oktober: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 16, iui4) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 17 september fm6 Sasje24: 24 September 1e fm Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 12/10 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt * Sasje24 * Mom23 niet * Dolfijn1982 * Twinklestar * Mama Esmeralda * Poohbeer (niet 100% zeker) * Smyltje * Stampertje niet * Ikke85 niet * Wolfje niet
@ Pooh; Ohh wal zal het lekker ruiken bij jou in huis Fijn dat de bbq zo goed is gegaan en gezellig was en je meisje heeft zich ook prima vermaakt! Hier net hoofdkantoor gebeld om me beter te melden, sta ik al sinds 29-8 beter gemeld Nou niet door mij dus!!! Morgen maar eens navragen bij leidinggevende.... Jenthe ligt nu op bed, ze is nog steeds erg verkouden Nu komnt alles los dus loop af en aan met zakdoekjes, luuf en zoutoplossing Nouja hopelijk is ze er nu snel vanaf! Verder nog steeds ongi normaal was in het altijd maar 4 dagen en nu al bijna een week! Fijne dag meiden!!!
Goeie morgen meiden, Ook weer even een berichtje van mij @Sasje; hoe is het meis? ik denk aan je! Bedankt voor compliment over avatar Vind em zo mooi geworden! @Pooh; 7 uur de wekker.. dat was weer op tijd! Succes vandaag! @Ikke; ik had niets moeten zeggen over groente/fruit Was weer mis hierzo.. @Hier; De hele nacht in de weer geweest met Beau die weer krampjes had Zo sneu.. hij was kei kapot, wou graag slapen maar elke keer gillend wakker van de krampjes.. Uiteindelijk van 01.30 - 04 geslapen.. en toen van 5 - 07.30 Dus nu allebei best kapot.. Net CB maar even gebeld hoe ik dit nu het beste aan kan pakken; advies is even een week terug te gaan naar alleen BV, en dan beginnen met de zachte groentes (bloemkool, worteltjes en pompoen) elke dag een paar theelepeltjes. Als dat een week goed is gegaan de hoeveelheid wat uitbreiden.. maar heel rustig aan! Dus dat gaan we dan maar doen.. Vond het echt zo sneu voor hem vannacht! Dus vandaag maar even rustig aan en hopen dat ik vanmiddag ook nog even kan slapen.. Fijne dag allemaal!
@Ikke; balen dat je nogsteeds ongi bent meis! Hou het wel in de gaten en als je het te gek vind worden.. bel dan ff de HA. Ik hoop dat Jenthe snel opknapt! Vreemd van je beter-melding! Vraag het idd even goed na! Fijne dag vandaag! xx
Ahh wat zielig dat Beau zo'n last heeft van het eten Idd maar even niks en dan rustig aan weer beginnen. Dat het zo'n verschil is he per kind? Hopelijk kunnen jullie even bijtanken vanmiddag!
@ Dolfijn; Ja ik hou het zeker even in de gaten, ben ook net weer begonnen met de pil dus misschien dat dat er iets mee te maken heeft Kan d'r alleen niks over vinden in de bijsluiter... Nouja zal wel goedkomen
@dolfijn wat sneu voor beau nou dan maar rustig opbouwen misschien dat het dan weer beter met hem gaat hoor @ikke balen dat je nog steeds ongi bent meid idd maar even goed in de gaten houden!! dan zal je leidinggevende je wel beter hebben gemeld denk ik.....maar ff checken dus! @Hier zo vriendlief net weggebracht....die gaat spek met eieren eten en kaarten ik ga rond 17.00 uur samen met vriendin naar matinee dus lees maar gerust weer drinken gisteren al om 22.00 uur thuis en vriendlief al om 20.00 uur want die was er slecht aan van zaterdag ach ja moet kunnen he!! nu a.s. vrijdag hebben we dan eindelijk de bruiloft!!! yes heb er ontzettend veel zin in!! foto volgt dan nog wel op hyves of iets dergelijks meiden ik kruip nog even mijn bedje in want vanmorgen half 9 was wel vroeg...moest er toen uit omdat ze vanaf 9 uur vanmorgen de spullen kwamen halen van de bbq! dus moest alles aan de weg zetten