Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja dat klopt dolfijn....nou ja dan houdt het op......

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; Meis ik snap dat je je nu heel alleen voelt :( Ik probeer me telkens heel erg goed voor te stellen hoe jij je wel niet moet voelen, maar het is toch anders dan bijv Twinkle want die maakt 'hetzelfde' mee. Weet wel dat we er voor je zijn en dat je altijd je verhaal hier kwijt kan!!!

@ Dolfijn; Leuk geworden! Ik doe het ook regelmatig met foto's :D leuk he?! Succes met je haren verfen!

Hier gewerkt, boodschapjes gedaan en Jenthe opgehaald was aangedaan. Daarna met Jenthe een koekje gegeten :) en nu ligt ze op bed.
    Verder ben ik nog steeds ongi :(:$ Nu al een week!!!!
    Oja het was de rayonmanager die mij beter heeft gemeld.... Zij deed toen ook zo raar over de afspraak bij de arbo.... Mijn leidinggevende gaat even nakijken of ik er wat mee moet... Bij het UWV wisten ze ook nergens van!

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Ei:
    Laurier: 4 september
    Sasje24: 29 september

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

15 Oktober: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 16, iui4)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14)

mmm
    Twinklestar: 17 september fm6
    Sasje24: 24 September 1e fm
    Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 12/10 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!!
    MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes

Meeting 2:

Gaat niet door!!!

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wolfje: Ik hoop dat deze vakantie beter verloopt dan je vorige. Nog maar een paar weekjes...

Sasje:De taarten waren lekker.

Ikke: Wat raar dat de rayonmnager je beter heeft gemeld. Hefet het consequenties voor jou dat ze je eerder beter hebben gemeld dan je werkelijk was?

Hier; ik ben eerder naar huis gegaan, meisje heeft erge oorpijn. Heb de HA al gebeld maar het hoort bij de verkoudheid. Heb haar thuis gelijk een paracetamol gegeven en kort daarna belde de HA zelf nog even op om te vragen of het werkte. Volgens mij zijn de scherpe randen wel van de pijn af, maar doet het nog wel zeer. Ze huilt niet meer, maar is wel super hangerig en voelt zich ziekjes. Zeker niet zichzelf. Manlief is oordruppels aan het halen en ik hoop dat ze de nacht goed doorkomt.
    Fijn dat de HA zelf even terug belde.

Jammer van de meeting, ik was nog steeds heel hard mijn best aan het doen om vrij te nemen.

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Pooh; Wat zielig voor je meisje :( Gelukkig kan ze wel aangeven waar ze pijn heeft! Hopelijk werken de oordruppels en de paracetamol en gaan jullie een rustige nacht tegemoet!

Of het voor mij wat uitmaakt weet ik niet, dat gaat mijn leidinggevende nu even uitzoeken.

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oei wat vervelend van je meisje pooh.......hier ook al wat last van mijn oren en keelpijn :(

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Ikke; Heel raar van je betermelding.. hopelijk heeft het geen gevolgen voor jou verder! en hou je ongi echt in de gaten meis!

@Pooh; wat vervelend voor je meisje.. hoe is het nu? ik hoop dat de oordruppels en paracetamol wat helpen zodat ze wel goed kan slapen.. hopelijk knapt ze snel weer op! Fijn dat de taarten lekker waren geworden!

@Hier; haartjes zijn allemaal weer geverfd :D Weer echt lekker rood.. ben er blij mee!
    Beau ligt weer in bed, hopelijk gaat hij weer een beetje doorslapen want sinds de krampjes is het weer even weg..
    Hij heeft nogsteeds geen poepbroek gehad sinds de krampjes dus daar hoop ik nogsteeds op.. dan kunnen we daarna ook weer rustig gaan beginnen..
    Nu even GTST kijken :)

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Dolfijn; Nou hopelijk poept Beau snel, straks krijgt hij juist dáár weer krampjes van :cool: Leuk dat je weer blij bent met je haar :D Ik ben juist blij dat ik van het verfen af ben :p.
    Ongi is denk ik bijna voorbij, straks was het al bruinig.

Hier begint de keelpijn ook te komen :(
    Jenthe ligt net op bed na de fles en het douchen en ik zit lekker op de bank net5 kijken :D

Tot morgen meiden!!! Fijne avond

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Mijn meisje in haar stoel :D

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wat zit ze al goed Ikke! Echt fijn!
    Ben je ook van plan met haar op de fiets te gaan? en tot wanneer wil je wachten? Vind dat nogal spannend aangezien er toch wel wat enge verhalen ronde doen over te vroeg fietsen!

Geniet van je tv avondje NET5!

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

zo rot dag gehad... en nu nog:(
    onwijs oorpijn weer en ook tandvlees erg ontstoken ...
    zo veel pijn...bah ellende

wou vandaag dagcurve prikken, maar helemaal vergeten door de pijn...dus nu morgen maar doen...en dan krijg ik ook weer 2 dagen de oppaskids...druk druk...

knuffels voor jullie

12. Zeepaardje

Ei:
    Laurier: 4 september

Sasje24: 29 september

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

15 Oktober: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 16, iui4)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14)

mmm
    Twinklestar: 17 september fm6
    Sasje24: 24 September 1e fm
    Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 12/10 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!!
    MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes

Meeting 2:

Gaat niet door!!!

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi meiden, zoals ik al had verwacht.. een giga drukke week! Zit nu pas op de bank.. wel mooie cupcakes gemaakt! Zie hyves. Heb ik iets belangrijks gemist? Ik kann niet echt bijlezen ivm tijd en telefoon leest niet makkelijk. Tot snel!

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden!

@Wolfje; vervelend dat je je weer zo beroerd voelt! denk je wel goed om jezelf?? begrijp dat oppaskids soms moeten komen, maar kijk wel of het haalbaar is meis! Denk aan je!

@Smyltje; denk dat je dan nog niet hebt gelezen dat Twinkle even afstand neemt :( en dat de meeting niet doorgaat :( Dus ja, je hebt wel wat gemist ;) en wij jou! :)
    Succes met de drukte! Ga even op hyves naar je cupcakes kijken!

@Hier; redelijke nacht: 19 - 02 - 06 - heden ;) Dus op zich prima! Vandaag niet zoveel bijzonders op de planning..

Tot later meiden! xx

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden.

even snel, hebben zo bruiloft!
    of ja bruiloft...ze trouwen nu vandaag voor de wet en vrijdag voor de kerk en ook pas vrijdag het feest.
    maar zometeen dus naar het gemeentehuis ;)
    straks moet ik nog werken, maar kom straks nog even langs hoor ;)

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    DOlfijn: ben benieuwd naar je nieuwe coupe.
    Is Beau goed de nacht doorgekomen?

Ikke: Fijn dat de ongi bijna over is. Hoe is het nu met je keel?

Smyltje; Ik heb de foto's gezien, waren erg mooi!

Sasje: Veel plezier vandaag. en daarna werkse.

Wij zijn goed de nacht doorgekomen. De oordruppels zijn fantastisch! Waar de paracetamol alleen de scherpe randjes weghaalde halen de oordruppels alle pijn weg en heeft ze redelijk goed geslapen.
    Nu zit ze lekker bij me op de bank en voelt zich redelijk goed. Heeft sinds gisteravond geen druppels meer gehad, maar nu lijkt het ook niet nodig. Wat is het zielig, zo'n huilend meisje. Gelukkig kan ze wel heel goed aangeven waar ze pijn heeft.

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wolfje: Bah, het zit jou echt niet mee nu je zwanger bent. En dan ook nog de oppaskindjes. Kun jij je niet een dagje ziek melden en even bijtanken?

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo ik ben ook weer terug :)
    was gezellig!
    nu ff niksen ben eigenlik ook best moe en dan vanavond weer werken :(

19. Zeepaardje

smyltje; druk druk druk;) lekker cup cakes gemaak, mmm

dolfijn; ja denk om mezelf, gelukkig gaat het nu wat beter:)
    oppaskids, 1 moet telkens huilen...belde de moeder op... doet die dus ook telkens op school en als die naar opa/oma gaat...
    is ook erg onzeker en denkt niks te kunnen...
    jij dus weer een lekkere nacht gehad... verder mooie avatar meid!

sasje ff niksen en dan werkse;)

pooh; dat vind ik ook fijn, dat als je kindje pijn heeft hij/zij kan zeggen waar ze de pijn voelen... scheelt een hoop gedoe;)
    fijn dat de oordruppels goed werken!

hier; zo dagcurve geprikt, sem en oppaskids telkens ff naar me ma gebracht;) voel me zelf nu weer wat beter gelukkig:)
    suiker nuchter 4,7 om 11u 4,9 en om 14u 5,9...
    prima dus:)

dit weekend ook weer druk, me oma komt logeren...

loop steeds slomer haha, moet nu echt zeggen ff rustig aan nu...hihi houd het anders niet bij;)

Knuffels

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hallo meiden wilde jullie dit toch even laten weten want dat had ik belooft;) vandaag fm gehad en vandaag nog fostimon prikken en dan morgen pregnyl:D:D:D:D:D:D eindelijk ben er ondanks de lange cyclus toch blij mee:D:D:D:D:D:D nu gaan we lekker genieten van onze vakantie en hopelijk ben ik dan weer mezelf zodat ik me weer bij jullie kan voegen:);)

ik mis jullie allemaal heel erg maar wel merk ik dat ik meer rust heb nu ik lekker even tijd voor mezelf heb genomen ik denk aan jullie;) en ik hoop tot snel

xx twink

Deel Deze Pagina