Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

twinkle; goed nieuws meid!!!!
    Hele fijne vakantie gewenst en tot snel meid, knuffel en we missen jou ook;)

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dankje wel wolfje;) en tot snel

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Dolfijn; Ja ze zit al best goed, los gaat het ook al redelijk :D Fietsen doe ik echt nog niet, pas als ze echt goed kan zitten. Vind het nu nog zo kwetsbaar.... Fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad meis!

@ Sasje; Je zult nu wel aan het werk zijn... succes meis!!!

@ Smyltje; Had op hyves de foto's gezien! Leuk!!!

@ Twinkle; Wat een goed nieuws!!! En fijn om te horen dat je meer rust hebt! Geniet van jullie vakantie!!!!

@ Pooh; Wat fijn dat de druppels goed werken en jullie een goede nacht hebben gehad!!!

@ Wolfje; Doe rustig aan meis!!! Het wordt steeds zwaarder en je hebt er al eentje lopen! KNUFF!

Hier laat klaar met werken toen gelijk door Jenthe opgehaald, die viel in de auto in slaap dus kon d'r zo in d'r bedje leggen :)
    Verder heb ik nog steeds keelpijn, vannacht vaak wakker ervan :( en hoofdpijn. Straks eten, douchen en helemaal niks meer!!!!

5. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    Hi Meiden,

Sorry ben erg druk geweest (en eigenlijk nog) met werken, steeds bij ouders eten aangezien we geen keuken meer hebben en dan nog klussen in huis.

@ twinkle: Meid wat een goed nieuws. Geniet lekker van je vakantie en neem de tijd voor jezelf en je mannetje!

@ Pooh: Fijn dat de oordruppels goed werken en dat je meisje lekker heeft kunnen slapen.

@ Dolfijn: wat een mooie avatar!!!!

@ Sasje: succes met werken vanavond!

@ Ikke: wat vervelend dat je last hebt van keelpijn enzo. Ik geef je groot gelijk dat je vanavond lekker niks gaat doen

6. Zeepaardje

ikke; ja idd en die ik al rond heb lopen wil nu juist door mama gedragen worden;) maar daar trapt mama niet elke keer in;)
    sterkte met je keelpijn, naar is dat!
    geniet van je avond!

mom; s6 met al het geklus in huis!

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Twinkle: fijn meid. Eindelijk goed nieuws.

Mom: Lastig zo zonder keuken, ben benieuwd hoe het wordt!

Vanmiddag even naar de winkel terug gegaan om de maansteen te laten testen. Hij was weer leeg, dus weer een nieuwe.

Met mijn meisje gaat het weer goed. De fijne nacht heeft haar goed gedaan, wel nog steeds verkouden, maar geen pijn meer in haar oortje, wel gevoelig.

8. Zeepaardje

pooh; zo naar oorpijn, weet er helaas alles af:(
    hopelijk is ze er snel helemaal vanaf
    en ook snel niet meer verkouden!
    laat de maansteen nu zijn werk maar doen!
    xxx

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@twinkle oh wat fijn meid, hoe groot was je eitje nu dan?
    nou dat wordt weer 2 lange wachtweken meid!!!
    fijne vakantie!

@ikke fijn dat jenthe zich iets beter voelt!!

@mom heb je al iets van jullie appartement gehoord?

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    joehoe waar is iedereen????

ik vind het wel erg jammer dat ik als enige nog maar zoveel aanwezig ben :( ik voel me een beetje verlaten door iedereen aangezien het merendeel het druk heeft met werken en met jullie kleintjes!!
    ik merk dat ik het daar steeds moeilijker mee krijg aangezien ik nog niet zover ben...

sorry voor mijn zeur bericht maar zo zie ik het wel evne....

11. Zeepaardje

Hoi meiden

Ik ga zo even (poging doen tot) bijlezen…

Heb vanmorgen een heel heftig gesprek gehad met me buuf…

Ze heeft een zoontje van 4jr en is nu 15wk zwanger van de 2de…
    Nu is er bij haar zoontje de ziekte van Duchenne geconstateerd…!

Dus een hoop ziekenhuisbezoeken in het vooruitzicht en nu nog onderzoeken of de baby het ook heeft, zo ja dan zal ze de zwangerschap af laten breken…
    1 kind die je weg moet brengen is al erg genoeg, laat staan 2!
    Vreselijk!!!

Ben door dit nieuws gewoon helemaal van slag… onze zoons spelen vaak samen...dit kan straks niet meer…

Buuf helemaal overstuur… en ik kan gewoon niks doen…

Knuffels ilse

12. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @sasje. kan het me voorstellen! maar in mijn geval ben ik nu sinds 6 maanden weer aan het werk, dus ja, heb gewoon minder tijd! en dat heeft nog niet eens met Ninthe te maken.
    @twinkle. wat jammer dat jij ook afstand neemt! hoop wel dat je af en toe wat van je laat horen. *knuf*
    @pooh. gelukkig dat je meisje zich nu beter voelt!
    @wolfje. ohh wat heftig! :( kan me voorstellen dat je dan van de rel bent

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Wolfje; :( Jeetje wat een vervelend bericht zeg!!! Hopelijk is het bij de baby niet het geval.... Sterkte meid!

@ Sasje; Ik snap je ook, vooral nu Twinkle even afstand neemt.... Maar hier idd ook erg druk met werk, werk nu 4 dagen en dan nog huishouden, Jenthe en vrienden/familie. Ik weet soms ook niet meer hoe ik het allemaal moet doen :( Merk ook dat ik vaak wel bijlees maar er wordt idd ook minder gereageerd hier dus dan ook niet veel zin en puf om wel wat neer te zetten :) Maar ik probeer zo vaak mogelijk te komen :) Veel plezier met de bruiloft morgen!!!

Hier; Jenthe krijgt een tandje!!!

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    weet ik hoor meiden dat jullie het druk hebben met de kindjes ;) dat heb ik er ook bij gezet....

15. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Ff een berichtje :D...

@Sasje...lieve meid! Snap het helemaal dat je het zo voelt!! Bedoel het ook niet zo, volg je wel hoor en lees af en toe tussendoor. Maar merk dat het voor mij wel wat meer rust geeft zo!! Natuurlijk blijf ik hopen dat het gelukkig heel snel aan jullie kant staat meid!! En wie weet heb ik over een paar weken helemaal mijn ritme te pakken en ben er dan weer wat meer!!Dikke knuffel...
    @Dolfijn, wat fijn dat je goede nacht had!! Wel jammer dat Beau nog niet helemaal doorslaapt!!! Hoe gaat het verder met jou? En wat een mooie avatar zeg...
    @Twinkel, wat een fijn nieuws meid! Geniet lekker van je vakantie.
    @Smyl, ook lekker druk met werken! En wat grappig dat Vince, Ninthe al heeft ingehaald... Hij is ook echt lang hoor, de arts vroeg al of we lange mensen in de familie hebben! Ben benieuwd of hij idd erg lang gaat worden :D...
    @Pooh, wat vervelend dat je meisje zoveel last had van haar oren! Maar gelukkig gaat het alweer wat beter.Hoop dat je maansteen nu veel geluk gaat geven!
    @Mom, veel succes met klussen meid.
    @Ikke, hoe gaat het met Jenthe en met jou???
    @Wolfje, wat een ontzettend naar verhaal van je buurvrouw! Je begint wel enorm op te schieten hoor! Alweer ruim 26weken!!

@hier gaat het prima! Vince moet nog wel erg wennen op het kdv, af en toe wat huilerig door de harde geluiden. Maar gelukkig ook veel gezellige momenten! Verder zit hij nu op 4x 210cc flessen (hongerlapje :D). Hij is alweer 15weken! Vandaag heeft hij zijn 2de prikjes gehad en hij was echt heel stoer! Hij moest maar heel even huilen! Mama had er meer moeite mee!!

Manlief en ik genieten nog vollop van elkaar! En ik hield al heel veel van hem, maar merk dat ik nu nog meer van hem hou!!!

Ben nog steeds na het werk nog erg moe, doe me huishouden dan eigenlijk alleen op de dagen dat ik vrij ben omdat ik gewoon geen puf heb om nog wat te doen na het werk!

Meiden mis jullie wel hoor!!!
    Heel veel liefs....xxxx

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wolfje: wat een heftig bericht. Ik snap dat je helemaal van slag bent. Het is ook niet niks.

Sasje: ik begrijp dat je je zo voelt. De meeste werken overdag en jij ook nog eens wisselend. En het is de laatste tijd ook extreem rustig hier.

Stamper: Vaak is het idd erger voor de mam's als voor het kindje.

Ikke; Het eerste tandje. Oei, berg je maar voor de poepluiers. Houdt de knijpers voor je neus bij de hand. Pff wat een lucht! Oja, en extra wasmiddel inslaan om alle rompertjes te wassen.
    Heeft ze er erg last van?

17. Zeepaardje

Ikke; wat leuk dat ze tandjes krijgt… hopelijk heeft ze er niet te veel last van!

Stamp; ja schiet idd lekker opJvind het ook erg snel gaan moet ik eerlijk zeggen!
    Wat een kanjer is vince toch! Ik zie nu al op tegen de tijd dat sem weer moet voor de prikjes, dat is dacht ik met 3jr en 9mnd… bleh en nu maakt hij het al zo veel bewuster meeL
    Geniet lekker van je man en ventje!

All; thanks voor jullie lieve woorden! Ik vind het zo vreselijk, gaan vaak samen stad in en kids spelen zo fijn samen en lief… en als ik heb nu elke keer hoor praten/lachen dan krijg ik gewoon kippenvel…

Kleine in me buik is nu wel lekker actief, zie nu echt me buik helemaal omhoog komen… J
    Morgen drukke dag, smorgens ff weg op zoek naar lekker pyjama’s;) en smiddags heeft sem weer zwemles… savonds me oma ophalen…

Wens jullie allemaal een hele fijne avond en tot snel, xxx

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Oh meiden, het spijt me echt zo dat ik jullie zo verwaarloos :(
    Probeer het echt anders, maar het lukt me momenteel niet..

@Sasje; ik weet dat jij weet dat ik druk ben met mijn gezinnetje.. maar toch vind ik het erg vervelend dat ik er momenteel zo weinig voor je kan zijn.. Het spijt me meis!
    Ik hoop dat je morgen een fijne dag hebt!

@Ikke; tandjes! ik verdenk Beau er ook af en toe van ;) dus ben benieuwd hoelang het nog duurd.. heeft ze er veel last van?

@Wolfje; pff.. wat een rot bericht meis! kan me voorstellen dat het je erg heeft geraakt..
    Fijn dat jouw kleine lekker actief is en je geniet :) Goed om te horen!

@Smyltje; Succes met werken meis!

@Stampertje; ik moet maandag naar CB maar denk dat Vince zelfs Beau al in heeft gehaald of dat ze ongeveer gelijk lopen.. hihi en dat met bijna 3mnd verschil!

@Pooh; ik hoop dat je maansteen wat positiefs mag bijdragen meis! Fijn dat je meisje zich wat beter voelt!

@Twinkle; geniet van je vakantie meis en ik ben blij met positieve nieuws!

@MamaEs; heeft ergens volgende wk weer pc.. dus hoopt dan weer online te komen :)

@All; iedereen weer gehad? anders sorry meiden.. doe echt me best :)

Dikke knuffel! xx

19. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Net een haraparty gehad dus nu snel slapen. Reageer morgen weer wat uitgebreider!

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden,

Hier was ik weer :)
    Goede nacht gehad: 19.30 - 05 toen klaarwakker ;) en om 6u weer slapen tot nu..
    Dus beetje vreemd maar wel ok.
    Vandaag even naar de kapper, en vriendin komt langs met hun zoontje (3,5mnd) Gezellig :)

Fijne dag allemaal meiden!
    xx

Deel Deze Pagina