goedemorgen meiden, @fijn dat je jullie mij ook allemaal begrijpen @ smyltje hara party? wat is dat? @stampertje wat is vince een bikkel zeg!!!! en dat komt vanzelf wel goed op het kdv hoor!!! en wat fijn dat je zo geniet van je vriend en jullie beeb!!! @dolfijn oh pff 5 uur is idd wel beetje erg vroeg he gelukkig heeft beau nog even doorgeslapen!
@sasje. ken je HARA niet?! dat is een schoonmaakmerk. iedereen is daar helemaal lyrisch over. dus heb het ook aangeschaft. vooral de ramenwisser is ge-wel-dig. geen emmer, geen sopje, geen kletsnatte spullen kan niet wachten tot ik het binnen heb
had ik hier nog niet eens verteld.. dinsdag was een kind uit mijn klas ineens weg. uiteindelijk na 1,5 uur pas weer teruggevonden bij hem thuis verstopt in de schuur. was een verschrikkelijke dag en verder is Ninthe nog steeds erg vol, maar nu ik haar matrasje wat omhoog heb gelegd, slaapt ze nu al 2 nachten door! hallalujah. nou, ninthe slaapt nog even een uurtje, dus ik ga even snel het huis schoonmaken
Hey meiden, sorry weer erg druk vandaag Jenthe heeft geen last van het krijgen van haar tandje en volgens mij zag ik dat die ernaast ook komt
@ Smyl; Wat schrikken zeg dat dat kindje weg was! Gelukkig is het goed afgelopen! @ Dolfijn; Idd een rare nacht, maar wel een super lange ruk van Beau!!! Hier trouwens nog steeds ongi.... Al de 10e dag vandaag Maandag maar even de HA bellen als het dan nog niet over is...
haha ja Smyltje ben ook aan het kijken Blij dat het weer begonnen is! @Ikke; zeker even bellen, duurd nu wel heel erg lang! Succes met Jenthe en haar tandjes.. Hopelijk blijft het zo gemakkelijk gaan! @Smyltje; wat heftig met het kindje uit je klas kan me voorstellen dat het echt een vreselijke dag was! Gelukkig weer gevonden!
Ei: Laurier: 4 september Sasje24: 29 september NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 Oktober: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 16, iui4) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 6 oktober gyn Sasje24: 24 September 1e fm Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 12/10 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: Gaat niet door!!!
Dolfijn: wat fijn, zo'n goede nacht. Smyltje: Wat erg, een kindje kwijt. Hoe is dat zo gekomen dan toch? Ikke: Is dit je eerste ongi?
@Pooh; hoe is het met jou meis? Nu lekker weekend? en is je meisje weer helemaal opgeknapt? Hopelijk kun je dit weekend een beetje genieten van het mooie weer!
Even via mobiel hoor; Hier ook TVOH aant kijken En nee is mijn 2e ongi, eerste duurde gewoon 4/5 dagen... Snap dr niks van...
sorry meiden! heel de dag druk geweest en me oma is er nu weer... hier alles goed, alleen heb (nu al!) het kraampakket gekregen Ben erg moe, ga dus naar bed, morgen drukke dag en zondag ook... maandag waarschijnlijk ook.. knuffels en tot snel!
goedemorgen meiden, rusig gebleven hier @ gisteren een geweldige en te gekke bruiloft gehad!!! was echt super!! dus haak vanaf nu weer in ik moet over een uurtje richting het zh voor een fm...ben benieuwd!
joehoeeeee eindelijk mag het op het net ik wordt peettante!!!!!!!! mijn zus is zwanger!! ze is nu 14 weken!!!!
Sasje. Fijn dat je genoten hebt! En succes straks in t zkh. En wat een supernieuws!! Gefelicitteerd!! Pooh. Het bleek dat hij in zn broek had geplast. Uit schaamte maar naar huis gegaan maar heeft daar niet eens gezegd dat ie naar huis was gelopen.. arm joch..
@sasje. das nog niet groot. maar is pas dag 10 toch? of moeten ze eigenlijk wel sneller groeien nu met de hormonen?