Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    idd pas dag 10 dus nog redelijk vroeg ;) we zullen zien.....

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; Jeeeej wat super leuk dat je het nu eindelijk van de daken af mag schreeuwen dat je peettante wordt!!! Echt super!!!

Hier vandaag lekker veel gewassen, heb er doordeweeks bijna de tijd niet meer voor dus komt alles lekker in het weekend ;) Gelukkig was het snel droog buiten dus ook al een deel gestreken. Verder lekker een eind gewandeld. We gaan waarschijnlijk morgen voor de laatste keer met de reiswieg lopen want het gaat echt niet meer :( Dus ombouwen naar zitgedeelte!
    Morgen is Jenthe alweer 7 maanden!!! Ze krijgt idd allebei haar ondertandjes door :$.

Morgen even flink aan de gang met de babycook (wat een super ding! Echt een aanrader!) Vandaag flink wat groente en fruit gekocht :D.
    Fijne avond meiden!!! Ik mis jullie allemaal...

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja het is echt super mooi weer geweest vandaag he!! ook hier de wasjes fijn buiten gedroogd ;)

en jentje alweer 2 tandjes! wat gaat de tijd toch snel!!

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Sasje; wat heerlijk dat je het eindelijk voluit mag roepen :D:D Geniet er maar lekker van.. en ben benieuwd naar maandag je FM! Ik duim alvast weer!

@Ikke; twee tandjes?! Jeetje wat gaat dat nu ineens hard! enne.. Beau ligt ook al een poosje in de buggy zit, reiswieg vond ie echt niet fijn meer! Gelukkig heb ik er eentje die naar me toe en helemaal plat kan.. Zal wel even wennen zijn hoor, vond ik in elk geval wel.. ze worden dat pas echt groot!

@Hier; vandaag drukke dag gehad: vanmorgen vroeg naar baby-kledingbeurs in swifterband (andere speelmat, truitje en Ikea kinderstoel gekocht :)), toen naar Emmeloord (lekker gewinkeld en terrasje gepakt :)) toen snel naar Wezep (jongste bonuszoon was daar gestrand met bus) toen naar huis eten (turkse pizza :)) en toen nog voor een fiets wezen kijken hier in Lelystad.. hihih dus genoeg gedaan :D
    Nu lekker lui op de bank hangen met laptop op schoot en Beverly Hills chiwawa kijken..

Fijne avond allemaal meiden! xx

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: Misschien was de je eerste ongi toch geen echte ongi en heb je nu je echte allereerste pas? Ik heb geen idee. Is de ongi bij de anderen hetzelfde gebleven als voor de zwangerschap? Bij mij is de lengte hetzelfde, maar de heftigheid meer geworden (en ook de pijn in mijn rug en buik)

Sasje; gefeliciteerd!! Wat leuk!

Wolfje: Zo dat kraampakket heb je lekker optijd!

Dolfijn:En dat dan niet even melden hé? Had je ook wel even een bakkie kunnen komen doen.

Hier: even de stad ingeweest. Meisje heeft vanochtend op het potje gepoept! Dus wel een goede reden om de speelgoedwinkel met een bezoek te verblijden. In de stad was een kunstdag. Veel muziek, kraampjes met handwerk en het dametje heeft nog even geverfd. Is ook gefilmd door de plaatselijke tv, heb al even gekeken maar heb het nog niet gezien.
    Ijsje gegeten en genoten van het mooie weer.
    Oja heb voor het eerst iets gewonnen. Bij C&A waren de kinderkleertjes met 25% korting. Dus 2 mooie blousjes gekocht, krijg je een kraskaart. Heb ik een familiekaart gewonnen voor ponyparkslagharen!!! Wel heel erg leuk!
    Nu lekker op de bank, ik hou van holland kijken.
    Morgen naar de bouwmarkt. Spullen halen voor de zolder.

Oja, vakantie hebben we ook geboekt naar Landal de Lommerbergen. We gaan in november!

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    haha sorry Pooh, wist het niet van te voren anders waren we zeker even langs geweest!
    Heb de foto's (en het echte werk!) van je meisje gezien.. mooi hoor! en wat super van het potje; zeker een reden om de speelgoedwinkel even aan te doen :)
    En lekker naar slagharen: heerlijk! en ook nog vakantie gepland.. Doe je goed!

@Hier; rare nacht.. 19.30 - 02 - 04.30 - 05.30 (klaarwakker!!) dus bij ons in bed.. en daar tot 07 gelegen, maar slapen was er echt niet meer bij.. Hij ligt nu al op de speelmat te spelen :) Wel een super koop geweest, hij pakt meteen het draaien weer op! :D Net iets meer uitdaging denk ik..
    Vandaag koopzondag en braderie dus nog weer even lekker eruit..

Tot later meiden! xx

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@pooh leuk leuk lommerbergen; dan kunnen wij even goed meeten als je zin hebt ;)

@dolfijn have fun vandaag meid!

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Good mornig ;)

@ Dolfijn; Klinkt als een leuk dagje gister! En super dat de speelmat goed mee helpt aan het draaien van Beau! Veel plezier vandaag!!!

@ Pooh; Nee dit is echt mijn 2e ongi, ben een hele tijd door de BV niet ongi geweest. Nouja ik zie wel het is nog steeds niet over in ieder geval :( Wat leuk dat je wat gewonnen hebt zeg! En wat super knap van je meisje!!!!

Hier lekker uit mogen slapen van Jenthe! Ze ging na de fles van 19.00 uur meteen slapen (in slaap gevallen tijdens het drinken :)) en kwam vanmorgen om 05.30 maar toen weer gelijk gaan slapen tot 8.30!!!!
    Rond 09.00 uur lekker verse peer en appel op en nu ligt ze er weer een half uurtje in.

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh lekker ikke dat je hebt kunnen uitslapn!!!

ik heb ook klokje rond geslapen :)

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: leuk een speelmat. Foto's?!

Ikke; lekker uitgeslapen zeg! Hoe vind ze peer? Lekker zoet.

Sasje: Wel leuk om te meeten dan! Wij gaan alleen ook met mijn schoonouders. Zal dan even kijken of ik er even tussenuit kan piepen met een slechte smoes. Tegen die tijd even tel. nummers uitwisselen, dan kunnen we elkaar bereiken.

Hier: weer veel te vroeg wakker naar mijn zin. half 8. Ach, het is een mooie dag, zal zo de bedden even afhalen

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    komt vast wel goed pooh ;)
    ik kan ook gewoon naar het park komen hoor!
    dat we daar wat drinken ergens binnen ofzo :)

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:
    Laurier: 4 september
    Sasje24: 29 september

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

15 Oktober: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 16, iui4)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14)

mmm
    Twinklestar: 6 oktober gyn
    Sasje24: 24 September 1e fm
    Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 12/10 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3
    MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1

Meeting 2:

Gaat niet door!!!

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Lekker Sas dat je het klokje rond hebt geslapen! Dan zul je het ook wel goed nodig hebben gehad!

@ Pooh; Ja peer vind ze heel lekker, was ook haar eerste hapje en dat vond ze toen ook gelijk lekker :D Tot nu toe lust ze al het fruit!

Hier Jenthe's kast weer uitgezocht, jeetje wat kan er alweer veel uit zeg :$ Meteen maar maatje 74 wat dichterbij gelegd want dat gaat ook niet heel erg lang meer duren :cool:.
    Daarna lekker met z'n 3en aan tafel brood gegeten (Jenthe een halve boterham met smeerworst :D) en nu ligt ze lekker te slapen!

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ohja heb trouwens een heleboel oude data's uit de lijst gehaald dus hij is weer een beetje opgeschoond :p

@ Sas; heb jij nog wat van Biancje gehoord hoe het is en hoe de bruiloft was?

15. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

hier alles goed, alleen moe... en druk...
    sem heeft net erg mooie fila schoenen gekregen van me ouders:)

fijne avond nog allen!knuffels

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Even gekopieerd van MamaEs haar hyves:

NEE!!!!!!!!! Shaun heeft een kies een heel klein wit puntje achter in zijn mond en hard (geen spruw) en bij zijn hoektand een bult waar ook iets gaat komen. wtf hij is 10 weken!! @ Thuis

Wat ontzettend vroeg! Las al een poosje dat hij niet lekker was, maar dit had ik echt niet verwacht! Ik hoop dat ze er een beetje doorheen komen samen..

17. Zeepaardje

dolfijn; ja hoor het hier wel vaker zo vroeg en ook verkeerde volgorde;)

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Ikke; herken het inderdaad wel.. al die kleding die alweer te klein is.. :( het gaat zo hard! Beau zit qua shirtjes soms al in 74!!
    Fijn dat Jenthe alle fruit zo lekker vind! :)

@Pooh; alle bedden gelucht? en verder ook nog wat leuks gedaan vandaag?

@Sasje; heerlijk geslapen dan :) Je zult het nodig hebben gehad!

@Hier; braderie stelde helaas niet zoveel voor, maar ach het was mooi weer en we waren er even lekker uit :)
    Leuk shirt, vest en horloge voor jongste bonuszoon gekocht en verder hadden ze jammer genoeg niet zoveel.
    Daarna lekker in de tuin in het zonnetje gezeten: was is het heerlijk weer! echt genieten dit!

Beau is de hele dag al wat van slag, vertikt het om te gaan slapen.. maar gelukkig geeft hij uiteindelijk wel toe.. het is alleen soms een heel lang gevecht ;)
    Morgen is hij alweer een half jaar, morgen naar CB ben heel benieuwd wat hij nu weegt en hoelang hij is!

Vandaag begon hij trouwens voor het eerst wat achteruit te bewegen.. Ook drukt hij zich steeds verder op zijn armpjes op, zijn buik komt dan al echt van de grond!
    Zal vanavond even foto's maken en plaatsen.. nu alleen nog maar met telefoon gedaan en die zijn niet zo scherp geworden :)

Tot vanavond meiden! eet smakelijk alvast!

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Wolfje; Sem is dan weer lekker verwend :) Blijf jij rustig aan doen?
    en inderdaad je hoort het wel vaker, maar dit is wel extreem vroeg hoor! ;)

20. Zeepaardje

sasje; gefeliciteerd met je zus!

ikke; sem zat met eind 5mnd al in zitgedeelte, wagenbak kon echt niet meer, haha
    klinkt als een fijne nacht!

pooh; lekker geshopt en mooi prijs gewonnen:) en in nov lekker weg:)
    goed van je meid ook op het potje!

dolfijn; morgen alweer half jaar, tijd vliegt zeg!!!
    fijn dat je nog wat dingetjes gekocht hebt!

Deel Deze Pagina