Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Ikke; wat voor kussens heb jij nu in de Ikea kinderstoel?
    Heb em nu even tijdelijk opgevuld met handoeken maar vind het nog niet zo'n succes en daar Beau en Jenthe ongeveer hetzelfde kleine kontje hebben hoor ik graag hoe jij dat (zeker in het begin!) hebt gedaan..

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

dolfijn; haha ja ken zelf 2 meiden die het met 8/9 weken kregen, pff heftig dan hoor...

sem idd lekker verwend, heerlijk haha

3. Zeepaardje

dolfijn; in de ikea stoel heb ik nooit een kussen in gedaan...

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Even via mobiel; Dolfijn ik heb er een verkleiner van de prenatal in. Hij is eigenlijk iets te groot dus het maakt t zitgedeelte wat kleiner :) Jeetje die Shaun!!! Ben blij dat Jenthe nu pas begint...

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ahh Jenthe heeft nu wel last van het krijgen van tandjes :(
    Ze werd vanmiddag helemaal huilend wakker (na 15 min) en echt zo'n pijn huiltje! Uiteindelijk zetpil erin (haar eerste ooit!!!) en vriendlief naar de apotheek in zh om chamodent te halen.
    Toen het beter ging samen met d'r gedouched en nu ligt ze op bed. Ze was doodmoe, had niet veel geslapen overdag.

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    MamaEs: dat is wel héél erg vroeg zeg! Dacht dat mijn meisje vroeg was met 4 maanden en nog aan de borst. Shaun is het toppunt!

Ikke: wat gezellig zeg, met z'n drieën aan tafel!

Dolfijn: jammer van de braderie. Hier stelt het ook nooit wat voor, elk jaar het zelfde. Voor een echte braderie moet je toch echt op de veluwe zijn. En morgen is Beau al een half jaar! Wat is de tijd snel gegaan zeg, jeetje. Voor mijn gevoel is hij nog steeds maar 3 maanden.
    In de ikeastoel had ik deze verkleiner Prenatal - Thuis - Stoelverkleiners - Prenatal. Dat ging goed, vooral door de stof dat glijdt minder dan zo'n afwasbare stoelverkleiners.

Wolfje: Sem wordt meestal wel flink verwend zeg!

Ikke: Een koud nat washandje om op te sabbelen helpt misschien ook wel een beetje. En ik had een vingertandenborsteltje, een hoesje voor over je wijsvinger met haartjes, helemaal van siliconen (toen dertijd gekocht bij Tupperware). Met dat ding masserde ik goed haar tandvlees, had altijd wel het idee dat dat wat hielp. Helemaal wegnemen kun je de pijn helaas niet. Sterkte ermee, het is zo naar die pijn.

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hi meiden. even snel. heb wel bijgelezen, maar wil erg graag slapen!
    Ninthe is al een uur aan t spoken en slaapt volgens mij nog niet..
    verder gaat t hier opzich best goed. druk weekend gehad met leuke dingen. Ninthe zit inmiddels ook al met veel kleding in 74, gaat zo snel! alleen broekjes nog niet. verder is ze lekker aan t smikkelen! ze heeft nu al peer (potje) gehad en banaan (vers). van de week ga ik appel doen. ik wil ook wel graag zon babycook, maar onze keuken is daar te klein voor..
    nou, ik ga afronden en slapen! ben moe..
    morgen weer werken.
    trusten meiden!

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Lekker in de tuin gezeten vandaag. Wat een heerlijk weer!!! Vanmiddag even de bouwmarkt bezocht. Nog een berg spullen gehaald voor de zolder. Je kon daar nu glittertattoo's laten zetten voor kinderen. Dus je raad het al, ze heeft een paardje op haar arm.
    Wat is ze trots, net als mama een echte tattoo.
    En ja hoor, ze doet de grote boodschap nu ook op de wc. Het valt allemaal best mee, zo eng is het toch niet. Wat een grote meid is ze toch!
    En de bedden even helemaal verschoont, moltons, tijk, alles eraf gehaald wat eraf kon. Die komt de winter weer door. De moltons doe ik wel veel vaker, maar het tijk niet elke keer. Weer een lekker fris bed! En dan de wasverzachter van Robijn, die met amandel (bruine kleur) die ruikt zóó lekker!

Net even bij paps en mams geweest. Wat wordt papa toch warrig, het gaat echt niet meer goed met zijn hoofd. Hij zegt steeds vaker zulke gekke dingen.

9. Zeepaardje

pooh; ja dat is het grote voordeel dat ik nog een opa en 2 oma's heb;)
    vervelend dat je pa zo warrig is,lijkt me erg moeilijk:(
    maar knap van je meid zeg

knuffels ik ben moe, ga me bed opzoeken...

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Zo om 11.00 uur de eerste van vandaag :$

@ Pooh; Wat vervelend dat het niet lekker gaat met je vader :( Erg moeilijk.

Hier niet veel te melden. Jenthe heeft goed geslapen gelukkig, kwam om 06.00 voor de fles toen gelijk weer in slaap gevallen tot 08.00!
    Nu ligt ze er ook weer in.
    Vandaag nog wat wassen en strijken en in huis even flink aan de gang; badkamer, keuken overal goed stoffen en zuigen en dweilen.

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

zo ik ben er ook weer hoor ;) moest gisteren werken en ben pas net thuis door gezeik op het werk.

@mamaes ik had het ook al gelezen...pff dat is idd vroeg zeg!!

@dolfijn s6 bij de bureau ben benieuwd! jammer dat de braderie niet zoveel was :(

@biancje nee heb niks meer van haar gehoord!

@ikke ah germ jenthe hopelijk vandaag wat beter en dat maar snel het tandje goed doorkomt!

@wolfje doe maar lekker rustig aan meid!

@laurier hoe is het met jou?

@mom jij nog iets van huisje gehoord?

@ pooh oh dat lijkt me echt moeilijk om je vader zo achter te zien gaan zeg :( wel wat leuk een ruige tattoo :)

@hier zo ik moet vanmiddag om half 3 in het zh zijn....denk dat we er wel iets gegroeid is want heb wat last van mijn buik!

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik ben nogsteeds aan het duimen voor je Sasje! Ben benieuwd!

@Hier; Beau een half jaar vandaag :D wat is de tijd toch hard gegaan! Vandaag CB: 6595 gram en 67 cm :) We doen het nogsteeds super samen!
    Verder wat vreemde tips gekregen voor vast voedsel van Beau, maar daar ga ik niet in mee.. vind het namelijk echt te veel om ineens nu 3x!! per dag vast voedsel te geven, gewoon te laten happen, kauwen en slikken (niet pureren!) en BV er alleen nog maar bij te gaan geven..
    Dus ik hou me aan het eerste advies wat ik kreeg: na de poepluier van vanmorgen (weer gewone BVpoep) heel langzaam beginnen met de zachte groentes.. en dan zien we wel waar het schip gaat stranden.

Nu snel weer weg.. nog gesprek in Zwolle voor oudste bonuszoon (school..)

Tot later meiden! xx

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou die beau die groeit goed hoor dolfijn ;)
    lekker idd rustig opbouwen met eten aangezien hij er wat sneller last van heeft!

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; Succes zometeen! Ik duim voor je!!!

@ Dolfijn; GEFELICITEERD met de halve verjaardag van Beau :D Hij is weer goed gegroeid hoor!!! Jullie doen het super!!!
    Ik vond het ook raar dat ze nu ineens vanalles mogen! Wij hebben het ook rustig aan gedaan hoor, ze krijgt nu sinds een paar dagen pas echt tussen de middag brood. Daarvoor was het maar wanneer het een keertje uit kwam en ik er zin in had.
    En niet meer pureren???? Doe ik ook nog hoor! In de kant en klaar potjes zitten nu toch ook nog geen stukjes? :$

Jenthe is weer heeel erg uit haar ritme... Nouja zal wel door de tandjes komen denk ik :cool:

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

ik ben weer terug, nu had ik er 1 links zitten die 11 mm was en rechts zat nog steeds het eitje van 9 mm dus afwachten welke door gaat groeien! woensdag weer terug!

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: wat ben je weer fanatiek in huis!

Sasje; hoe was het in het zkh???

Dolfijn: Gefeliciteerd met z'n halve verjaardag!!! Geen gepureerd eten meer geven, ehhh hoe zien ze dat voor zich. Beau met in zijn ene handje een wortel en de andere een stuk kipfilet???
    Juist, gewoon doen waar jij je goed bij voelt hoor!

Hier: Vandaag ook druk in huis, alles gezogen en gestoft (was ook wel nodig met dat verbouwen op zolder!), auto uitgezogen, ramen gelapt, was gedraaid en de bbq schoongemaakt.
    Zo mijn dametje weer van school halen.

@Paps, hij zegt zo vaak hele gekke en tegenstrijdige dingen. Soms ook echt hele gemene en nare dingen. Hij jaagt iedereen tegen zich in het harnas. Op dit moment heeft hij het voor elkaar gekregen dat m'n schoonzussen echt laaiend zijn en mams niet minder. Dit weekend komen ze allemaal naar hem toe om even flink met hem te praten.
    Oh het is soms zo moeilijk. Ook ik kan hem af en toe wel even.... Probeer dan maar weer diep adem te halen, maar gemakklijk is het vaak niet. En dan nog maar niks gezegd over mams, die de hele dag met hem moet leven en wonen. Blijkt maar weer : liefde overwint alles?!

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Oh sasje: er zit weer groei in!!! we waren tegelijk aan het typen!

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Ikke; ik begrijp ook niet hoe ze het willen zien dat niet pureren.. dus blijf het toch maar gewoon nog even doen..
    Balen dat Jenthe weer uit haar ritme is, maar zal idd wel te maken hebben met tandjes!

@Sasje; Fijn dat er weer duidelijke groei te zien is! Ik hoop dat je cyclus deze keer weer netjes mag verlopen en dat het mag leiden tot een wondertje.. ik duim verder! knuf!

@Pooh; doe ook echt wel waar ik me goed bij voel.. en dat was dit duidelijk niet! Jij bent weer lekker druk bezig geweest zeg!
    en je paps; dat is inderdaad allemaal niet gemakkelijk.. gelukkig is de liefde sterk!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden ik reageer even niet want heb enorme hoofdpijn wat maar niet weg gaat!
    had het vanmorgen al op het werk maar dacht dat het kwam door hoop gedoe daar; maar wordt steeds erger en houdt ook niet op als ik wat inneem!

20. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @sasje. Groeit dus wel! Doe maar lekker rustig aan zo met je hoofdpijn
    @pooh. Dat lijkt me moeilijk! Helemaal als het je eigen vader is
    @ dolfijn. Jeej, half jaar!! En gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt hoor. Cb geeft advies dus je MOET niks
    @ikke. Hopelijk heeft jenthe snel dr ritme weer te pakken

Deel Deze Pagina