@ Sasje; Fijn dat er groei inzit meis!!! Hoe is het nu met je hoofdpijn? KNUFF @ Dolfijn; Idd gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Beau geeft zelf ook wel aan wanneer hij meer wil hoor. @ Pooh; Jij bent ook druk geweest vandaag!!! Wat vervelend van je vader! Hoe oud is hij? Klinkt wel echt als ouderdoms'klachten' Herken het van mijn oma. Hier Jenthe ligt eindelijk op bed. Vandaag elke keer maar hooguit een half uur slapen en dan weer wakker! Nu lekker gtst kijken en daarna net5
Sasje; hoe gaat het nu met de hoofdpijn, is het toch nog wat gezakt na een nachtje slapen? Smyltje: Het is mijn schoonpapa, maar als een echte papa voor me hoor! Ikke: Hij is 61, maar bij hem komt het van de laatste operatie. Hij is toen even helemaal weggevallen. Na reanimatie wel weer bij gekomen, maar sinds dien is het zo hopeloos. Waarschijnlijk is er iets beschadigd in de hersenstam, en dat in combinatie met de 30!!! medicijnen die hij slikt... Ook is hij lichamelijk helemaal op. Gisteren naar de muziek geweest en daarna nog even Ford boyard gekeken. Voor vandaag niet veel op het programma. Heb sinds gisteren weer zo'n buikpijn, voornamelijk rechts en een beetje links, naast het heupbot. Zo'n trekkerige pijn. Goed teken zullen we maar zeggen, de steen doet z'n werk.
Goeie morgen meiden! @Pooh; vind het erg vervelend voor je van je (schoon)papa.. het klinkt idd alsof er wat beschadigd is Fijne avond gehad op muziek? en laten we idd duimen dat de steen zijn werk doet! (klopt je banner trouwens nog???) @Hier; Beau was vanmorgen er al weer vroeg bij (05.30u!!) dus wat korte nacht gemaakt. Verder is manlief al weer een paar keer bij de HA geweest omdat hij het idee had dat bloeddruk weer niet goed was En uit de metingen komt inderdaad niet veel goeds.. helaas! Donderdag weer terug en als het dan weer zo hoog is, dan moet er weer gekeken worden of medicijnen aangepast moeten worden of dat er wat anders aan de hand is.. Pff.. wordt er zo moe van! Had echt gehoopt dat we dit nu hadden gehad
Nee dolfijn, mijn banner klopt niet meer. Zal 'm eens veranderen. Balen van manlief! Hoe komt het toch steeds...
goedemorgen meiden, hier helaas naar bed gegaan met enorme hoofdpijn en ook weer mee opgestaan @dolfijn wat balen van je man zeg dacht idd dat het goed ging met hem! sow en beau was er weer vroeg bij hoor! @pooh oh je loopt gelijk met mij leuk!!!
lieve meiden vlug bijgelezen maar hier gaat het niet goed... ouders zitten in problemen (houd ik liever ff prive ivm familie) en me opa moet vanmiddag naar het ziekenhuis, heeft sinds gisteren gele ogen en armen... dus ben er ff niet bij met me gedachten, sorry! Knuffels
Ik heb weer een pc ga zo alles lezen en reageren (proberen dan) ik ga op gister en vandaag reageren anders wordt het teveel hihi
Oh Wolfje! wat vervelend meis! Heel veel sterkte met je ouders (je kan evt ook PB-en!!) en natuurlijk ook heel veel sterkt met opa, dat klinkt helaas niet goed.. Denk ajb ook om jezelf en die mooie uk in je buik! @Pooh; dacht al dat banner niet meer klopte Fijn dat je em veranderd hebt, kan ik met je mee kijken @Sasje; balen van je hoofdpijn, hoop echt dat het snel beter gaat! @Manlief; tja, hoe het komt?? geen idee.. de HA ook niet helaas.. en ook wij dachten dat het beter ging met hem.. xx
hey mama es wat fijn dat je er weer bent!!!! dat is al een hele tijd geleden zeg!!! @wolfje je mag altijd pb'en msnen als je je hart wilt luchten!
Heb terug gelezen vanaf Shaun zijn geboorte (was weer leuk terug te lezen) ik heb heel veel van de dagen ervoor gemist leuk weer terug te lezen Ik reageer alleen op gister en vandaag anders wordt het erg veel @ Meeten vind het wel jammer had die dag vrijgehouden (shaun zijn prikjes afgezegt) maar snap het wel. @ Dolfijn leuk dat beau een half jaartje is geniet van je mannetje (dat zal je vast doen) @ Sasje super dat het aan het groeien is ik duim voor morgen
Ei: Laurier: 4 september Sasje24: 29 september NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 Oktober: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 16, iui4) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 6 oktober gyn Sasje24: 24 September 1e fm Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 12/10 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 17/10 cb 2e prikjes Meeting 2: Gaat niet door!!!
nou dan ben je wel ff bezig geweest met lezen mama es!! ja is ook erg jammer dat de meeting niet door gaat....