@ MamaEs; Haha het gaat wel spannender worden nu je de 37 weken hebt gehaald he? Bij elk pijntje ga je nu denken; 'ja is dit het????' Hoop dat jij niet zo lang over tijd gaat meis. @ Pooh; Succes met werken vandaag! @ Sasje; Succes in het zh straks meis, hoop dat er nu wel een mooi eitje aan het groeien is! @ Dolfijn; En? Hoe heeft Beau het gedaan vanacht? @ Stampertje; En hebben jullie Vince een beetje wakker kunnen houden gisteravond? @ Smyltje; Ahh was Ninthe zo moe dat ze een voeding heeft overgeslagen? Pff verder weet ik het niet hoor.... Hier is de upc al geweest!!!! Ik was mooi de eerste klant van hem. We hebben nu ook weer een nieuwe modem gekregen (van de week al nieuwe mediabox) omdat telefoon en internet er af en toe ineens uitliggen . Dus hopen dat deze nieuwe het beter gaat doen. Jenthe heeft het ook wel goed gedaan, alleen heb ik heel slecht geslapen. Jenthe kwam om 05.15u en nu ligt ze nog lekker te slapen. Hmm even kijken hoe ik vandaag door ga komen
Ei: 18 Juni: poohbeer 24 Juni: Sasje24 NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: 28 juni gyn om 14.00 ( op vakantie tot 28 juni ) Sasje24: 24 juni follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 28/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 27/06 CB prikjes!! Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
hey meiden, @dolfijn alvast veel plezier op je weekend meid! @poohbeer voor jou ook s6 in groningen, ben benieuwd wat ze daar te zeggen hebben, en vervelend van je oma, maar ze is daar in goede handen! je gaat vandaag of morgen op vakantie? @mom voor jou ook alvast een hele fijne vakanie meid! @ twinkle komt alweer over 3 dagen terug...wat gaat de tijd toch snel...ik wil ook op vakantie!!!! nog 4 weken!! @ikke balen dat jij nu slecht hebt geslapen en jenthe goed misschien kun je straks ook nog even gaan slapen samen met jente? en wat een leuke foto... @smyltje sow ninthe doet het ook goed hoor!!! wat een slaapkoppie!! @hier zo hopelijk een beetje iedereen gehad..moest ook wel wat bijlezen hoor!!! hierzometeen richting zh... ik hoop ook zo dat er wat is nu zeg maar...ik heb gisteren wel buikpijn gehad..dus hopelijk zit er schot in de zaak
Goeie morgen meiden, @Pooh; bah, heftig meis.. natuurlijk wordt er goed voor haar gezorgt maar het blijft wel altijd moeilijk.. KNUF meis! en werkze vanmorgen! @Smyltje; haha die Ninthe! was ze zo moe? of gaat ze nu gewoon lekker doorslapen? @Ikke; balen dat jij weer een slechte nacht hebt gehad ondanks dat je meisje zo goed heeft geslapen.. maak je je druk om iets? en hoe is het verder nu met je stemming? Hoor hier weinig meer over de moeites die je had maar dat zegt natuurlijk niets.. mag ook even via PB hoor KNUF meis en hopelijk doet alles van UPC het nu weer! @Sasje; veel succes in ziekenhuis! en hoop zeker dat er nu wat gegroeid is! @Hier; rare nacht.. 20.30 - 01.20 - 06.10 - 08.30 dus een extra voeding om 01.20u.. pff.. dat was wel weer even wennen.. hopelijk maakt hij er geen gewoonte van Zometeen tassen pakken.. moet inderdaad een boel mee nu met Beau heb gelukkig al een lijstje gemaakt dus kan niets vergeten (hoop ik!) ach, en anders zijn er genoeg winkels in Alkmaar Fijne dag allemaal meiden! Ik ga vanavond pas weg dus kom zeker nog wel even om het hoekje spieken! xx
hi meiden, ik zal niet meer online zijn voordat ik op vakantie ga......... heb nog het eea te doen dus geen tijd voor de laptop! Ik ga jullie missen....... tot over 10 dagen!!!!!!!! liefs
fijne vakantie mom! sasje: succes in het zkh! @hier. als Ninthe 'smorgens langer blijft liggen, verspringt haar hele dagritme. normaal gesproken is het 10-13-16-19-22 en een nacht voeding. gister dus 11-14-17-22 en ene nachtvoeding. dus 1 minder. gekke meid nou, ze groeit goed, dus maak me geen zorgen! en ze blijft maar lachen en kletsen, zooo lief heb trouwens net facebook aangemaakt. volgens mij ben ik echt de laatste op de wereldbol die het nog moest maar goed hihi @ikke. lieve foto! Jenthe en Ninthe hebben allebei die terugtrekkende haargrens hahaha
@ Dolfijn; Al helemaal gepakt? Heel veel plezier alvast en geniet even van de rust (nouja de rust zonder de andere kids en man dan want verder heb je het nog druk zat ) Hoe ik me voel, tja wel iets beter, maar heb sinds een paar dagen weer een terugslag Zeg er idd niet veel meer over hier..... @ Smyltje; Ja idd grappig dat ze dat allebei hebben . Ennuh hier ook geen facebook hoor Pff wat duurt de dag lang zeg! Net Jenthe's kast opgeruimd, nu echt alle maatjes 56 eruit . Nu ligt ze net op bed, maar ben benieuwd of ze gaat slapen Zoja kan ik misschien ook even liggen als de wasmachiene klaar is
Ei: 18 Juni: poohbeer 24 Juni: Sasje24 NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: 28 juni gyn om 14.00 ( op vakantie tot 28 juni ) Sasje24: 24 juni follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 28/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 27/06 CB prikjes!! Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
Hey meiden, @Mom, hele fijne vakantie meid!! Geniet er lekker van.... @Sasje...hoop dat je goed nieuws mee neemt uit het zkh!!! @Dolfijn...hoop ook voor je dat Beau er geen gewoonte van maakt!! Succes met spullen inpakken... @Smyltje en Ikke...wat een lieve foto's weer van de meiden!!! @Mama es... dat je dat kunt nog niet alles in huis!! Wij hadden echt alles, hahaha... ik was veels te bang dat ik anders iets zou missen ... @Wolfje...bijna meid weer naar de vk!!! En alles zal vast goed zijn, hoop ook voor je dat je snel de kleine mag voelen!! Vaak is het bij een 2de toch eerder?! @Smyltje...petje af voor jou meid, dat je het zo lang vol houdt met kolven en flesje geven!! Ik stop ermee!! @Pooh...weer een drukke dag meid! En heb je wel je ouders terug gebeld? En wat naar van je oma'tje...het is zo verschrikkelijk vooral voor de mensen om haar heen!! Maar je kunt idd niks doen en ze wordt vast goed verzorgd.... @Twinkel...hoop dat je het lekker naar je zin hebt! @Laurier..hoe gaat het met jou? @hier...we hebben Vince aardig wakker kunnen houden!! En meneertje ging dus na zijn flesje van 23uur heerlijk slapen, tot 4uur en daarna kwam hij 8uur weer..dus heerlijk!! Daarna hebben we nog lekker met zijn 3tjes in bed gedoezelt!!! En vanaf vandaag ga ik afbouwen met borstvoeding!!! Hij heeft om 11.30uur zijn eerst flesvoeding gehad, hij spuugt wel weer ff meer maar zal misschien even wennen zijn!!! Vond het best een lastige keuze maar nu ik de knoop heb doorgehakt ben ik wel blij! Over uurtje krijgen we visite me nicht en haar man en haar 2kids!!! Onze hond is geen kinderen gewend dus geeft altijd extra drukte... Liefs
Ei: 18 Juni: poohbeer 24 Juni: Sasje24 NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: 28 juni gyn om 14.00 ( op vakantie tot 28 juni ) Sasje24: 24 juni follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 28/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 27/06 CB prikjes!! Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 06/07 zkh, controle hartje en of balletje is ingedaald! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
@ Smyltje; Je hebt mail terug Moet 'm nog wel bijwerken hoor, misschien zo nog even aan de slag @ Stampertje; Wat goed van Vince vannacht!!! Vond Vince het niet raar smaken de flesvoeding? Hier vindt Jenthe het dus nog steeds nier lekker Maandag maar even overleggen op cb wat te doen.... Hebben nu nutrilon dus misschien ander merk...
@ stampertje wat ik niet in huis heb is kolf spullen en washandjes (maar die ga ik morgen halen) dus het is niet iets wat ik zou missen Wat goed van jou en vince over je besluit van de fv en dat hij het binnen houdt
oma opgehaald, dus weinig zp tijd... morgen 2 oppaskids erbij... oja heb bij etos de felicitas zwanger doos opgehaald zo maar eens kijken wat er in zit vanavond met overblijfteam lekker bowlen en wokken pooh; bijna vakantie? veel plezier meid! ikke; fijn dat upc op tijd was! mom; fijne vakantie dolfijl; goed weekend gewenst... stamp; zeggen ze idd wel, sem voelde ik met 19wk dus ben benieuwd, maar met sem kreeg ik nu me broeken niet meer aan heb nu nergens last van... vince doet het goed snachts!
@stampertje. jammer dat het niet meer lukt. maar ik kan me echt heel goed voorstellen dat je ermee stopt hoor. het is een heel gedoe! hopelijk gaat het snel goed met de FV en drinkt hij gewoon lekker alles op.
Vriendlief belde net hij moet waarschijnlijk volgende week (in juli) de nacht en dag in dan is hij van 00.00 tot 17.00 weg van huis. Ben dan hoogzwanger dus zie het totaal niet zitten (hij ook niet maar ja de baas vind dat het gewoon kan)