Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: bedankt voor je berichtje op de website. Superlief! Leuk voor later!

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Graag gedaan meis :)

@Hier; Beau is vanavond gaan slapen zonder te drinken :( Voel me daar elke keer zo beroerd onder.. hij was heel erg moe, bleef maar huilen en wou echt niet drinken.. uiteindelijk beetje radeloos maar in zijn bed gelegd ;) Daar heeft hij nog even gehuild en is toen in slaap gevallen.. pff.. ik ben kapot en zit er even doorheen.. dan morgen ochtend ook nog eens die prikjes :$
    Komt vast wel goed, maar weet nu nog even niet hoe ik er doorheen moet komen.............
    Zo eerst maar eens slapen, geen idee wanneer Beau nu weer gaat komen..

@All; sorry voor mijn weinige reactie, maar vind het mama zijn vandaag best ff heftig; ken dit niet van mezelf dus baal even flink.. wil namelijk niet klagen.. maar genieten! Sorry! xx

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: ik begrijp je gevoel, maar vertrouw ook op Beau. Als hij honger heeft dan komt hij heus wel en omdat hij vandaag niet lekker n z'n vel zit heeft hij misschien ook wel even minder trek. Dat hebben we zelf ook as we ons net helemaal goed voelen. Je doet het heus wel goed hoor! Vertrouw op Beau en op je eigen moedergevoel! Dikke knuffel meid

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank je Pooh.. de tranen zitten gewoon even hoog en ben iemand die ze slecht er uit kan laten..
    Ik vertrouw ook wel op Beau.. Gelukkig wel!
    Alleen dat vertrouwen in mezelf kan soms even heel laag zijn..

Ik ga me bedje in, morgen een nieuwe dag.. dan vast wel weer beter! KNUF

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    goeie morgen meiden,

hier weer een rot nacht gehad, Beau wou niet slapen.. behalve op mama's buik.. dus denk dat hij echt niet lekker is geweest :(
    nu slaapt hij alleen in papa en mama's bed..
    zo douchen en aankleden, dan naar CB.. prikjes! ben zo benieuwd of hij er deze keer iets minder last van gaat hebben.. ik hoop het wel voor hem!

tot later meiden! fijne dag allemaal! xx

6. laurier

laurier Niet meer actief

mom jeetje zeg dat is heftig.... was idd vast geen makkelijke beslissing..
    Neem je tijd! Hele dikke knuffel!!

pooh welkom terug! Gecondoleerd met je oma :( Veel sterkte.
    Jeetje wat balen zeg van de vriezer!

jeetje dolfijn wat zielig van de krampjes!! Wat vervelend dat hij zich niet lekker voelde, en dan zit je er zelf ook doorheen... Ik hoop dat jullie beide weer beter in je vel gaan zitten!

stampertje heerlijk dat je gister zo lang uit kon slapen!

wolfje wonderwereld, klinkt leuk..!

sasje de avond/nacht was wel leuk zo te lezen.

ikke hoe gaat het met jou/jullie? heb je ook al wat aan de psych?

Wij hebben een zeer druk en heftig weekend gehad...
    Ben echt kapot maarja moet weer aan het werk..
    Een fijne dag allemaal!
    xxx

7. laurier

laurier Niet meer actief

dolfijn succes met de prikjes! knuff

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Prikjes weer achter de rug.. ff wat een verdriet! :(
    Gelukkig meteen in de auto in slaap gevallen en nu lekker in zijn bedje.. Hopelijk slaapt hij even lekker!
    Goed gegroeid: 5450 gram, 60cm en hoofdomtrek 40,5 cm :D Hij gaat heel netjes zijn eigen lijn volgen, nog wel onder gemiddeld, maar ze vinden dat hij erg snel is gegroeid dus is prima zo!

@Laurier; dank je meis! KNUF en succes met werken nu je zo kapot bent! xx

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    lieve lieve dolfijn, ik weet dat je het eigenlijk absoluut niet wilt, maar kun je niet misschien beter flesvoeding gaan geven?
    geeft misschien meer rust voor jullie beide? want hij groeit dan wel heel erg goed, maar je weet eigenlijk niet hoeveel hij iedere keer binnen krijgt, misschien huilt hij daarom nog wel eens, maar dat hij dan niet meer aan de borst wilt zeg maar...?

als ik nou onzin uitkraam moet je het ook maar gewoon zeggen, ik bedoel het in ieder geval goed, maar ik vindt niet dat jij ten koste van alles er ff doorheen zit! want eens houdt het dan ook op denk ik zo! en je moet echt niet gaan twijfelen aan je zelf hoor, want je doet het super!!!!!

en kijk eens wat die kleine man goed gegroeid is!! nou als je ff wilt kletsen je weet me te vinden!

10. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ Dolfijn gelukkig doet Beau het zo goed jeeeeeehhhhhhh

@ Hier vk gebeld mag weer terug bellen als ik harde buiken krijg of bloed ga verliezen. Ben bang dat deze pijn nog aardig lang blijft (3 weken)

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Laurier; Mooie tekst heb je in je banner staan meis! Werkse!!!

@ Dolfijn; Wat is Beau super gegroeid meis! Hij gaat Jenthe echt wel inhalen hoor! Die woog 5700 gram 60,5 cm en hoofdomtrek is 38,9 :) Ik hoop echt dat hij niet zoveel last krijgt als de vorige keer meis! En idd wat Sasje al zegt, je moet niet zo aan jezelf twijfelen want je doet het echt super allemaal!!! Hoop dat je vandaag zelf ook wat kunt/gaat rusten na een zware nacht! Hele dikke knuffel!!!

@ MamaEs; Vervelend meis die pijn steeds :( Hadden ze nou de vorige keer al inwendig gevoeld bij je? Hopelijk laat smurf niet heel erg lang meer op zich wachten! Zit vriendlief nou verder weg of heeft hij geweigerd?

Hier naar arbo-arts geweest vanmorgen en hij zegt dat het zoiezo nog niet verstandig is om te gaan werken en geeft een advies voor 3/4 weken en dan weer een nieuwe afspraak bij hem... Ben benieuwd wat ze er op mijn werk van vinden :cool:
    Jenthe heeft lekker geknuffeld met haar tante en ligt nu lekker te slapen! Onze nacht was; 19.45u - 00.15u - 07.45u :D

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:
    18 Juni: poohbeer

24 Juni: Sasje24

NOD
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13)

mmm
    Twinklestar: ??????
    Sasje24: 24 juni follikelmeting
    Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG

Zwanger
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 6/7 controle Vk (10.00 uur)
    Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!!
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!!
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 06/07 zkh, controle hartje en of balletje is ingedaald!

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt

Wil iedereen weer even de goede data's in de lijst zetten want een heleboel klopt volgens mij niet meer :)

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tja ze zullen toch advies moeten opvolgen van arbo arts ikke, dus geen zorgen!

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Sasje; dank je voor je lieve woorden, en nee.. ik ga niet over op FV.. dit is een bekende 3mnd dip ;) en daar komen we samen wel doorheen :) Ik heb er nogsteeds vertrouwen in! Maar vind het lief dat je zo met me meedenkt :)

@Ikke; ook jij dank je meis, en ja, Beau gaat inderdaad hard Jenthe achterna/voorbij :) Fijn dat je weer een goede nacht hebt gemaakt met haar! en super dat de arbo arts je nog even tijd geeft! Ze zullen er misschien niet blij mee zijn op je werk, maar ze hebben dit advies wel op te volgen..

@MamaEs; ik hoop dat jullie baby-boy zich snel gaat aankondigen.. bedenk maar dat al dat voorwerk je straks gaat schelen ;) Nog ff volhouden meis!

@Hier; Beau ligt te slapen.. hij was erg moe, dus meteen na CB er in gelegd.. na half uurtje er weer even uit geweest om te drinken en toen kreeg hij weer pijn in zijn beentjes.. dus meteen maar paracetamol-zetpil gegeven en hij ging daarna weer lekker slapen. Denk dat ie er zo best doorheen gaat komen!
    Ik hang even lekker op de bank, moet eigenlijk strijken etc maar vandaag maar even niet :p

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke fijn dat je het goed oppakt dolfijn want bedoelde het ook helemaal niet verkeerd, maar is vaak moeilijk uit te leggen via typen :)
    nou hopelijk duurt die dip dan niet te lang :) en fijn dat beau nu ff lekker slaapt, waarom ga je zelf ook niet ff lekker slapen?

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    lieve lieve meiden ik ben er weer ik heb jullie verwaarloosd de laatste paar daagjes:) manlief gaat over twee uurtjes weer aan het werk de vakantie is weer voorbij ik ga nu even bijlezen en tussen door ben ik aan het koken dus het kan even duren voor ik gereageerd heb dikke knuffel voor jullie allemaal en tot straks;)

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Natuurlijk Sasje.. ik weet toch wie het zegt! :) Weet dat je het goed bedoeld! haha hoop idd dat dip niet te lang duurd.. ga zelf zo even liggen.. maar wou eerst even bezig met cadeau voor manlief.. op zoek naar een goede badjas, maar best lastig voor wat minder geld ;) maar wel wat ideetjes opgedaan dus gaat vast goed komen.

@Twinkle; neem je tijd hoor meis!

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn dat je het goed oppakt dolfijn ;)

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Dolfijn; Heel goed dat je de strijk enzo even laat liggen! Even iets voor jezelf is ook goed! Hopelijk lukt het met de badjas voor manlief, duur zijn die dingen ook altijd he?!
    Ben benieuwd waneer Beau Jenthe helemaal inhaald met groei, hoofdomtrek is al gelukt en lengte is ook al bijna ;)

@ Sasje; Moet je het zh weer bellen als je ongi bent of heb je eerder een afspraak staan? Hoop dat je snel verder kunt meis!

@ Twinkle; Neem lekker je tijd meis!

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Even een foto van mij meisje :D

Deel Deze Pagina