Wolfje: wat vervelend meid. Je mag ook mij altijd pb'en om je hart te luchten. Alles zit tegen in je zwangerschap. Houdt je ons op de hoogte over je opa?! Mamaes, welkom terug!!! Wil niet veeleisend zijn hoor, maar hoop heel hard op een paar mooie foto's van je tweede grote liefde! Sasj, wat waardeloos van je hoofdpijn elke keer. Wel leuk, gelijk op Dolfijn, wat is het plan met manlief tegen zn hoge bloeddruk? Wij zijn even naar de bibliotheek geweest. Hele stapel boeken meegenomen. Helaas was haar lievelingsboek er even niet. Reden om snel weer terug te gaan... Nu even de stad in, papa een kusje brengen. Ik weet het nog niet zeker zal morgen even vragen wanneer ik oppas heb.
ik zal straks nieuwe foto's erop zetten ennuh papa is verbannen naar de tweede plaats haha Shaun is nu de eerste grote liefde
Even snel, druk druk.... @ MamaEs; Welcome back meis!!!! Leuk!!!! @ Biancje; Wat een leuke mooie foto's! En wat zagen jullie er prachtig uit met z'n 3en!!!! En wat is Quint veranderd zeg en goed gegroeid!!!! @ Wolfje; KNUFFF
thx meiden biancje; mooie foto's zeg! all; vanavond schoonouders op visite (hiep hoi) en morgen ochtend bloeddruk meten, maar dat is vast en zeker goed ben ik niet bang voor,daarna met mams winkelen weten alleen nog niet waarheen knuffels
Allereerst meiden, sorry dat ik er ff niet geweest ben. Mijn nieuwe baan is super heb het prima naar mijn zin, kan Quint lekker op tijd ophalen van KDV. 13 sept getrouwd was een super dag heerlijk weer wel een beetje harde wind maar we mogen niet klagen.. Ja jullie hebben mijn handtekening goed gezien. Gisteren manlief met Quint van CB geweest hij weegt nu 10.01kg en is 74,1 cm dus hij gaat goed mee met de bovenste curves!! Zijn helmpje help erg goed je ziet duidelijk verschil, zijn ene balletje is nog niet ingedaald dus we zijn naar Sophia ziekenhuis geweest we krijgen binnen 6 weken een telefoontje voor een operatie, niks byzonders, een sneetje in zijn lies en balzakje dan halen ze het balletje naar beneden want hij zit er wel. Eetritme, 07.30uur bordje pap 12.00uur fles 13.30uur fruithapje 16.00uur fles 17.30uur warme maaltijd,toetje 19.30uur papfles soms een koekje tussendoor en dan slaapt hij het klokje rond!! Ik ga alles even bijlezen! ik heb jullie gemist liefs
en natuurlijk eentje met helm, Quint is steeds blonder aan het worden en zijn ogen zijn grijs/blauw!! geweldig toch met een moeder zoals ik..
@ MamaEs & Biancje; Leuke foto's van de mannen @ Smyl; Slaap lekker meis!!! @ Dolfijn; Wat balen dat manlief weer aan het klungelen is met zijn bloeddruk Hopelijk kan er snel weer wat gedaan worden waardoor het weer beter gaat en vooral heel lang beter blijft Balen dat Beau zo vroeg wakker was! Hopelijk slaapt hij morgen wat langer @ Pooh; Jeetje dat is nog wel jong... Wat erg dat het zo kan gaan he? Heeft hij het zelf in de gaten of niet? En ik hoop dat je steen heeeeel goed zijn werk doet! @ Sasje; Balen van je hoofdpijn Zo hier druk geweest vandaag! Net pas klaar met strijken... heel fijn dat mooie weer, alleen ga je er veel van wassen Vanmorgen trouwens de HA gebeld en ik moet het nog een week aankijken. Maarja ik slik de pikl nog een week en dan is mijn strip op dus begint het dan weer van voor af aan???? Nu lekker even bankhangen en dan naar bed! Slaap lekker meiden!!!