hoi meiden eerst naar de vk voor bloeddruk 110/60...toen naar babypark geweest, toen naar breda, tussendoor autopech biancje; fijn dat je er weer bent, en dat je baan goed bevalt! mama es; mooie foto's! ikke; ja met dat mooie weer doe je binnen minder vrolijke meid sasje; wat schrikken op het werk, geniet van je vrije dag! en wat een raadsel van je eitjes, s6 meid dolfijn; veel sterkte met bonusdochter, het zit jullie ook niet mee allemaal he! knuf pooh; weer drukke werkdag maar wel mooi huis bekeken
Ei: Laurier: 4 september Sasje24: 29 september NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 Oktober: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 16, iui4) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 6 oktober gyn Sasje24: 24 September 1e fm Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 12/10 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 17/10 cb 2e prikjes Meeting 2: Gaat niet door!!!
@ sas dat was schrikken hoop dat er nu wel een oplossing komt. Raar van dat eitje hopelijk blijft die andere wel netjes waar hij hoort Ik was vandaag even dingen regelen voor Shaun morgen ben ik er weer @ Dolfijn hoe gaat het nu bij jou thuis pffff ook weer druk bij jou en duim zo dat het een keer ophoudt knuffel @ ikke lekker ding is ze ook en ja gister moest ik even mijn man showen @ Pooh dank je wel iedereen zegt dat hij mooi is ik vind hem super mooi maar ja dat vind elke moeder. Ja wat mij sasje, twinkel en jou betreft gaat hij door gewoon ergens waar een kinderwagen kan komen (of mag Shaun niet mee) Wat ik me afvraag ik vind Shaun in de ochtend helemaal bovenin zijn bedje op de dekens nu wil ik hem in een slaapzakje leggen (zonder mouwen) maar moet ik dan wel of geen deken over hem heen leggen, of alleen een lakentje?????
MamaEs: het ligt er aan wat voor slaapzakje je hebt. Er zijn winterslaapzakjes (met of zonder mouwen,) en ook zomerslaapzakjes. En hoe warm is het bij jullie in huis 's nachts. en wat draagt hij zelf 's nachts? Smyltje en Sas: verslaafd aan Wordfeud??
Wolfje: Weer autopech??? Hij was toch net gemaakt? Wat was er nu weer dan? Kun je dat niet verhalen op de garage omdat ie er net vandaan komt?
de slaapzak voelt erg dun aan nog dunner dan zijn dekentje op bedje, hij draagt een romper met korte mouwen en een pyamatje. Het zal ongeveer 15 graden zijn in huis in de nacht
pooh; maar liefst 7 foutmeldingen... en kon geen gas meer geven... iets van de uitlaatklep (ofiets) was kapot, dus weer 110 euro lichter... nu maandag afsrpaak bij garage en gaan gewoon de reparatiebon inleveren,kijken wat ze zeggen!
Ik zou nu een slaapzakje doen met wel een lakentje. En misschien als jullie naar bed gaan, nog even een dekentje erover. 's nachts wordt het altijd kouder. En kijk morgenochtend even hoe warm hij nog is. Let wel goed op het halsje van de slaapzak, dat hij er niet in kan kruipen door met zijn hoofdje naar beneden te zakken! Wolfje: jeetje, het wordt tijd dat jullie de loterij winnen om de auto te bekostigen. Dit gaat zo flink in de papieren lopen om dan nog maar te zwijgen over de onzekerheid of je je eindbestemming wel haalt.
WOlfje: wat een gedoe is dat toch. Is het niet fijner om uit te kijken naar een andere auto, deze lijkt mij niet echt betrouwbaar meer...
mama es; hier sliep s altijd zonder romer, met pyjama, dunne slaap zak en zoals nu met laken en met winter met dekentje...
Mamaes: Wat een rare vraag, natuurlijk mag Shaun mee!!!! Dat is toch juist leuk, dat wij hem ook zien in het eggie! Ik neem mijn meisje ook mee hoor!
pooh; tja dat willen we zolang mogelijk uitstellen, inmiddels al zooo veel geld aan uitgegeven dat we hem echt af willen rijden zeg maar... we zullen zien waar het schip stranden gaat... maar je wordt er wel moedeloos van...
Ik had niet eens mee gekunt als Shaun niet mee mocht hihi zit dan toch met hem (ennuh Sasje kan je toch een flesje geven)
Even snel weer bijgelezen.. bedankt voor jullie lieve reacties meiden! wanneer het stopt weet ik ook niet Morgen moet manlief weer bloeddruk meten (16u) en hopen dat ie beter is anders hebben we er straks nog eentje die het ziekenhuis indraait Probeer om mezelf te denken, maar is wat lastig als er zoveel tegelijk komt.. Beau werd om 22u wakker, toen omgekleed en gevoed.. Dus benieuwd tot hoelaat hij nu gaat slapen.. Ach, we wachten het af.. Reageer morgen hopelijk weer wat uitgebreider.. Sorry nogmaals.. KNUF! xx