Goeie morgen meiden, Hier rare nacht gehad, helaas zoals voorspeld Beau werd dus om 22u wakker toen omgekleed en gevoed. Kwam om 02u weer en daarna vanaf 05u klaarwakker Manlief had ineens pieper-dienst van werk, gelukkig maar 1x gebeld.. Bonusdochter is vannacht erg benauwd geweest Zometeen horen we wat voor plan het wordt, als de arts langs is geweest. Manlief is alweer die kant op.. Zelf erg misselijk, niet helemaal lekker en moe.. dus gaat geweldig Sorry, niet veel positiefs te melden
goedemorgen meiden, @wolfje sow wat balen van jullie auto zeg.....ik zeg marktplaats er weg ermee @mamaes natuurlijk MOET shaun mee!!! @pooh leuk leuk dat ook jij komt!!! en ook jij je meisje mee neemt @ dolfijn ga jij dan ook nog mee? ? misschien dat je samen met pooh kunt reizen? ff lekker eruit? @hier weer erge hoofdpijn en voor de rest een dagje wat bestaat uit poetsen en boodschappen doen!
Vind het lief van je Sasje, wil er ook echt wel even tussenuit.. maar moet echt even afwachten hoe het met manlief en bonusdochter gaat aflopen.. Dus mijn antwoord hou je nog tegoed Succes met je hoofdpijn meis en succes met poetsen en boodschappen doen.
zo huisje beneden is ook alweer schoon....gisteren al boven gedaan dus ben klaar met poetsen staat alleen nog een volle wasmand strijkwas op me te wachte kijk wel wanneer ik dat nog doe! nu ff pauze hehe en dadelijk nog ff boodschappen doen! zondag naar beverwijk zwarte markt heb er zin in!
Even snel update: Bonusdochter moet in elk geval tot maandag in het ZH blijven. Het is nog astma op dit moment, de verdere testen en onderzoeken moeten uitwijzen of het COPD is. Als dit het nog niet is, verwachten ze wel dat ze binnen twee jaar longenfyzeem krijgt als ze doorgaat zoals ze nu deed.. (roken en medicatie niet/slecht gebruiken). Nu snel verder met huis schoonmaken.. en dan manlief naar de HA sturen Jullie horen het als ik meer weet. KNUF
nou oke dat is misschien toch al wat beter nieuws dolfijn! hopelijk blijft het alleen bij astma dan even afwachten dus....en ben benieuwd wat ze van manlief zeggen vandaag!
Ik zag net dat mijn banner niet klopt hier is Shaun 2 maanden en 2 weken terwijl hij op een vrijdag geboren is dus hoort hij morgen toch 2 weken te zijn?
Een maand is niet een volledig aantal weken mamaEs Dus het klopt dan wel.. @Hier; Bedankt voor jullie reacties meiden! Manliefs bloeddruk was zowaar goed vandaag Nog wel iets verhoogd, maar gelukkig geen reden meer tot zorg.. Geen idee wat het geweest is. Nu weer zelf in de gaten houden en meten bij twijfel.. pff.. dat scheelt weer Nu heel even zitten: huis is schoon, was hangt buiten te drogen.. andere was gevouwen, Beau gevoed en op bed.. dus heel even tijd voor mezelf.. Zo eten maken, was strijken en de was nog van de lijn halen en opvouwen.. dus voorlopig nog genoeg te doen Hebben jullie je een beetje vermaakt vandaag??
Oke haha nou ja zolang ik maar weet hoe oud hij is Ik ga zo naar spijkenisse (waar ik vandaan kom) winkelen met schoonzusje en zwager voor zaterdag voor de foto. Fijne avond allemaal
shopze mamaes Ninthe heeft geen zin om te slapen..?!?! ze ligt nu weer te spelen op het kleed. en oooooooowh ze past in het zitgedeelte van de kinderwagen!! ubertots. dus nu die wagenbak weg!!
Meiden, heb bijgelezen maar nu is Jenthe wakker.... Verder erg druk vandaag en vriendlief moet overwerken dus sta er tot vanavond alleen voor En laat ik nou net vergeten zijn om iets voor het eten te halen voor mezelf :x Nouja dan maar brood ofzo... Sorry meiden kan echt niet meer reageren, misschien vanavond en anders morgen.... KNUFF!!!
@dolfijn wat fijn dat alles oke was bij manlief dat scheelt alweer heel wat zorgen!!! dus dan kun je ook mee gaan meeten weer ff gezellig kletsen en kan ik weer even met beau knuffelen jaaaa....??? please!!??? @ikke geeft niks meid,....anders ff lekker een frietje gaan halen?? @smyltje ik had al een foto gezien op fb leuk!! @hier dag goed doorgekomen met poetsen en boodschappen doen en was strijken enz....dadelijk frietjes halen en voor de rest niks meer!