Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    mamaes shop ze...

@twinkle hoe gaat het met jou meid??

@hier vandaag al de hele dag wat last van mijn buik....dus ben erg benieuwd morgen!

2. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben ook benieuwd sasje!!

3. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ninthe had trouwens vanmorgen een heel potje banaan op en een kwart bakje appelmoes. Goed he. En ze had voor t eerst water gedronken. 50 cc. Weet alleen niet zo goed wanneer ze aan de groente moet. Met 6 maanden ofzo?? Geen idee..

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ze eet goed dus he smyltje ;)
    helaas kan ik geen antwoord geven op je vraag mbt de groente...zal idd wel vanaf 6 maanden mogen aangezien beau het ook nog niet zo lang kreeg...

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; Ohh spannend morgen!!! Ben benieuwd! Mijn duimen draaien voor een mooi groot ei!!!

@ Dolfijn; Fijn dat de bloeddruk van manlief nu goed is! Hopelijk blijft het nu zo.... Ben benieuwd met bonus-dochter :( Hopelijk maakt Beau vannacht wel weer een goede nacht meis!

@ Smyltje; Had het ook op fb gezien dat ze in de wagen kan :D Hier hebben we toen het fruit goed ging groente gegeven, een maandje later geloof ik...

@ MamaEs; Is het gelukt met shoppen?

Nou Jenthe ligt op bed na het bad en de fles :D
    Ze had vandaag haar dag niet zo. Zuslief zei het vanmiddag ook al toen ik d'r op kwam halen.
    Maar het valt mee gelukkig.

Ik heb niet echt meer wat gegeten :) Vanmiddag een boterham en daarna niks meer. Geen tijd om nog wat te halen.
    Vriendlief komt zo thuis dus misschien dan nog even wat halen ;)
    Hier trouwens nog steeds ongi :(:(:( vandaag al dag 16!!!!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou ikke dat is toch niet normaal zeg...en nu heb je ook weer bijna je stopweek of niet?
    whaha zal je vriend ook blij mee zijn....

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ja ik slik woensdag de laatste pil van de strip ;) Haha hij zei het gister al wanneer is het nou over? Mijn reactie; Als het over is komt er voorlopig ook niks meer in! ;) Hoeveel tampons ik er al doorheen heb gejaagd :p

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh wat balen dus dan wordt je alweer ongi...misschien moet je wel een sterkere pil...of hoe zeg je dat ;)

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ja ik weet het ook niet, ik moest het nog een weekje aankijken dus als het maandag nog zo is ga ik weer bellen...

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Meiden fijne avond ik ga expeditie robinson verder kijken! Vriendlief komt er nu pas aan :( Tot morgen meiden! Trusten!!!

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: wat een goed nieuws dat manlief z'n bloeddruk niet meer zo hoog is. Nu maar hopen dat het met je bonusdochter allemaal mee valt en het blijft bij Astma, al erg genoeg zeg ik!
    Probeer ook een rustmomentje te zoeken voor jezelf. Al is het maar een half uurtje op de bank met een kopje thee.

Ikke: Foei!!! Je moet wel eten!

Mames: geslaagd met de spijkerbroekjes?

Smltje: k heb je foto ook gezien! Kan ze lekker in de rondte kijken.

Meeting: meiden, het is me niet gegunt! Henb ik een keer echt alles rond, papa kon alleen op woensdag oppassen, dus ik was donderdag vrij! Belt manlief me vanmiddag op, hij kan op dinsdag geen papadag hebben omdat een collega op cursus is. Dus hij heeft het moeten ruilen naar de donderdag. En ik kan geen dag minder werken. Balen!!!
    Dus ik kan toch niet mee.:x
    Heb er flink de pest over in!

Hier; heel de dag gewerkt, toen door naar de kapper, thuis vlug gegeten en boodschappen gehaald. Mnalief zou eigenlijk weekend hebben maar heeft zijn weekend moeten ruilen omdat we weer oppas te kort hadden, dus vandaar nu de boodschappen maar anders moet ik me helemaal een breuk sjouwen.
    Morgen naar Groningen. Heb dus nog niet echt kunnen genieten van het mooie weer.

12. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Dolfijn, wat een toestand allemaal weer bij je thuis meid!!! Hoop dat alles en iedereen weer snel en gezond thuis is!!! Hele dikke knuffel...
    @Sasje, succes morgen!!
    @Smyl, je mag ook eerst met groenten beginnen ipv fruithap dus wanneer jij denkt dat ze er aan toe is lekker proberen!! Wij gaan eerst beginnen met groentehap!! En later fruit!
    @Wolfje wat ontzettend baaleh van je auto!! Schiet ook niet op zo!
    @Mama es, je hebt weer internet!! Wat fijn dat je er weer bent!! Gaat hard met je mannetje :D...
    @Twinkel, hoop dat met jou ook alles goed gaat meid...
    @Biancje, mooie trouwdag gehad???

@hier, alles helemaal prima! Vince wordt al een hele bink!! Hij krijgt sinds afgelopen weekend voor het slapen gaan een papfles!! En dat gaat prima! Hij slaapt nog steeds heerlijk door dus ideaal!! Verder is het een heel vrolijk mannetje, veel lachen en gezellig!
    Met mij gaat het ook goed, alleen weer ongi geweest en weer last van de tampon die weer uitzakt! Dus ha gebeld, maar kan nog tot een half jaar en zelfs wel tot een jaar duren na de bevalling tot het weer helemaal "normaal is"!!! Dus dat is wel even baaleh...

Liefs....xxxx

13. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Dolfijn meid het zit jullie ook niet allemaal mee he meid:x
    Heel veel sterke meid, denk aan jezelf en zorg goed voor je gezin meid! Knuffel

Sasje; sterkte met hoofdpijn, zo rot altijd! En fijn weer een schoon huisje!

Mamaes; veel plezier met fotoraaf, hoe is het met je koortslip?

Smyltje; ja in de zitting is toch weer anders he… weer een andere fase aangebroken;)

Ikke; vriendlief nog iets lekker gehaald voor jullie?

Pooh; lekker naar de kapper geweest, ik ga denk ik over een week of 2 ffJ

Stamp; fijn dat met jullie alles goed gaatJ Vervelend van de tampon, hopelijk is het snel weer normaal, knuf

Prenatal; ja denk dat ik morgen er ff heen ga… wil nog hydrofiele luiers en washandjes kopen…

Hier; voel me weer wat beter… alleen heb de oppaskids… t/m dinsdag…druk druk druk;)

Fijne avond allen knuffels

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Weer veel gelezen maar kan helaas niet regeren.. Beau is erg onrustig du zo weer naar boven..
    Bonusdochter; 1e longfoto's beschadigingen te zien, wat toch wijst op COPD :( Opname en longtherapie in Davos (zwitserland) is noodzakelijk.. dus nu kijken hoe alles geregeld moet gaan worden. Vanavond even flinke heiza met haar, ze wil namelijk niet en werd zo boos en verdrietig dat ze infuus er uti heeft getrokken! (doosje!) Dus er was even flink paniek en een boel gedoe.
    Dus net pas thuis, maar voor Beau natuurlijk veelste laat.. dus vandaar de onrust denk ik..

Fijne avond meiden, ik ga naar boven.. KNUF

15. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ Ikke ook balen zolang ongi ik ben het nog steeds niet slik sinds een week de pil wel weer
    maar even aankijken hoe het zal worden in de stop week.
    @ Wolfje de koortslip is zo goed als weg heb wel vast lipgloss gehaald doe dat er wel op haha
    @ Shoppen heb gehaald een spijkerbroek een bodywarmer een shirtje met Garfield erop(zo heet onze kat)
    en sloffen.
    @ pooh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    @ Dolfijn dikke knuffel meis (hoop dat alles snel goed komt echt waar)
    @ Smyltje Shaun wilt ook al zitten als hij ligt gilt hij alles bij elkaar (in de wagen) nu hadden we hem 1 minuut in de buggy van mijn vriendin gezet en hij was gelukkig rondkijken en lachen, tot ie weer in die van hem moest.
    Nou hij blijft nog maar even lekker liggen hihi

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

dolfijn; tja die pubers zetten zich er tegen af... en later krijgen ze er spijt van, ook van roken en niet goed nemen van medicijnen, heftig allemaal, moet ze nu snel naar zwitserland? knuf

mama es; jij dus lekker geshopt, wat gebruik je nu compeed... daar kun je wel lipgloss over doen;)

17. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    nee nu zovirax die pleisters ga ik halen als het zaterdag niet weg is

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Wolfje; ja, zo snel mogelijk (liefs meteen na ZH opname.. maar dat is helaas niet haalbaar..)

@MamaEs; goed geslaagd dus :) Ben benieuwd naar de foto's straks!

@Pooh; gefeliciteerd met je verjaardag :) Blij dat we hyves hebben anders had ik het vast gemist ;) Een hele fijne dag gewenst meis!

@Hier; Beau kwam om 01.30 en 5.40u.. daarna nog geslapen tot 07u, 20 min laten kletsten in bed en nu beneden op de speelmat.. wakkere wereld :D

Vandaag boodschappen halen (jongste bonuszoon is morgen jarig) en langs het ziekenhuis.. verder beetje rustig aan doen om morgen de visite gewoon te kunnen ontvangen..

fijne dag allemaal! xx

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    DOlfijn: wat een ellende, toch copd. Ik hoop dat ze het kan accepteren dat ze dit heeft en haar levensstijl aanpast. Succes vandaag met alle drukte.

MamaEs: Kan het helpen om een opgevouwen handdoek onder het matrasje van de bak te doen, dan ligt zijn hoofdje wat hoger en kan hij ietsje rondkijken. Let dan wel goed op de kou, want hij vangt ook meer wind.
    Enne, sorry, ik baal enorm. Het kwam allemaal heel toevallig heel goed uit en dan is er toch weer iets wat roet in het eten gooit, grrrr.

Stamper: balen hé dat die ongi er weer is. Een van de fijne dingen van zwangerzijn.

Hier: Wakker gemaakt door manlief en mijn meisje, ze hebben voor me gezongen. Beneden allemaal slingers en balonnen. En natuurlijk een kado van mijn meisje gekregen. Een prachtige tekening!
    En een kado van hun saampjes, een pandora-armband. Gelukkig had ze gisteren nog niet verteld dat ze een haarband hadden gekocht voor mijn verjaardag en waar die verstopt lag, hihi:D
    Zal er zo even een wasje ingooien, dan kan ik die nog net ophangen voor ik weg moet naar Groningen.

20. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ Dolfijn ja ben goed geslaagd mag vanavond (dan is het hier koopavond) adidas schoenen voor
    Shaun halen we hadden ze al gezien toen ik zwanger was niet die standaard maar met
    heel veel kleurtjes (in the adidas store). Vriendlief zei je mag die halen dit weekend dus ik ga vanavond
    kan hij die mooi aan morgen (als we leuke vinden dan)
    @ Pooh gefeliciteerd je hebt gelukkig lekker weer, fijne dag kusjes en knuffel van mij en Shaun
    Oh goede tip van die handdoek ga het eens proberen dan let ik erop dat hij onder een dekentje ligt (goed eronder) nu ligt ie minder toegedekt met die warmte haha

Deel Deze Pagina