MamaEs: let er ook goed op dat er geen wind in zijn gezichtje waait.Zoals vandaag is dat niet zo heel erg, maar als het straks wel echt herfst wordt dan kan hij juist net ziek worden. De eerste was hangt, hopelijk kan ik de tweede ook no even gauw ophangen...
heb net een buikdrager gekocht via mp deze Marktplaats.nl > Nieuwe Babybjorn draagzak Air - Kinderen en Baby's - Babydragers en Draagdoeken hopelijk komt hij snel binnen
hey meiden, zo ik ben ook weer terug vanuit werk, maar heb weer enorme hoofdpijn dus hou het kort... @dolfijn oh nee zwitserland???? waarom zover weg? poff wat een gedoe zeg...dat ligt ook niet ff om de deur!! @pooh van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! je hebt super mooi weer!!! en balen dat je toch niet mee kan meeten! @meeten dan stel ik voor deze toch niet door te laten gaan want dat zie ik niet zitten om met zijn 3en af te spreken...sorry! moeten snel maar iets nieuws plannen op een zaterdag ofzo @hier nou dus kei erge hoofdpijn en ook erge buikpijn...heb dit nog niet eerder gehad...dus wat dit betekent? om half 4 moet ik in het zh zijn....
@ Sasje daar dacht ik ook al aan jammer maar ach het is zo hihi, ik hoop dat die buikpijn en hoofdpijn iets goeds betekenen succes in het ziekenhuis ik reageer er vanavond op moet straks met vriendlief naar de kapper (hij is geld vergeten maar hij moet voor de foto) en daarna schoenen kopen voor Shaun
@Sasje; ik duim voor je! en denk aan je.. heel veel succes in het ZH en laten we hopen op positief nieuws! Therapie in Zwitserland omdat daar de lucht het lichts en schoons is.. dus vandaar maar heeft zeker nog wel wat geregel nodig! Doe rustig aan met je hoofdpijn.. En meeting.. tja, misschien nog weer een keer proberen wat meer meiden bij elkaar te krijgen.. @MamaEs; veel plezier met schoentjes uitzoeken: die Shaun wordt maar verwend! Buikdrager ziet er goed uit @Pooh; en nog gelukt met tweede was? het zonnetje doet het prima! @Hier; beau ligt in bed, manlief is boodschappen halen en ik ga even verder met de was.. heerlijk buiten Geniet van het zonnetje meiden! xx
oke nou en hoe lang zou ze dan daar moeten blijven denken ze? pff niet bepaald om de hoek zeg...en gaan jullie dan mee? @meeten ja denk volgende keer misschien in een weekend ofzo....
ik denk dat een zaterdag of zondag ook beter is (voor de meeste dan) @ Dolfijn jaja Shaun wordt verwent mag ook wel eens hihi de buikdrager is meer voor mij ik wil zo graag zwemmen dus nu kan dat
Mamaes. Schoenen???? Dat ie tandjes krijgt is al vroeg, maar kan Shaun ook al lopen?! Sasje. We gaan weer duimen hoor met zn allen!! Ik begin alvast
thanks smyltje @hier meiden mijn eitje was nu 18 mm rechts...links heeft ie niet meer gekeken..... dus moest meteen pregnyl spuiten.....en morgen iui4!!!! leuk leuk leuk...was de pregnyl niet meer leverbaar!!! uh ja en nu???want ik moet deze nu hebben!!!! hadden ze gelukkig nog 1 op de verloskamers liggen gelukkig!! anders had ik een vet probleem gehad!!!
hallo lieve meiden hier ben ik ook weer even wat hebben jullie veel geschreven het was zoveel dus kan het niet mee bijhouden maar ga toch even proberen om te reageren @ dolfijn heel veel sterkte met bonus dochter zeg wat erg en wat een heftig bericht gelukkig was het met manlief wel goed sorry dat ik er nu niet veel ben maar weet dat ik aan je denk ik gun jullie zoveel geluk en hoop dat er snel weer positief nieuws zal zijn een hele dikke knuffel @ sasje zie dat je de morgen de iui hebt heel spannend zeg mijn duimen draaien voor je meid ik hoop dat deze poging de laatste zal zijn @ ikke zo jij hebt lang last van je ongi zeg kan me voorstellen dat je het helemaal hebt gehad:x ik hoop dat het snel over zal gaan @ stampertje fijn om te lezen dat het allemaal zo goed gaat hier gaat het ook goed net terug van de vakantie we hebben heerlijk bij getankt voel me prima de rust doet me goed @ mama es leuk dat je er weer bent gelukkig hebben we contakt gehouden via de sms @ biancje wat zagen jullie er prachtig uit met zijn drietjes heel mooi fijn dat alles zo goed gaat @ poohbeer een hele dikke knuffel voor jou heb zoveel gelezen dat ik het niet meer weet sorry @ sorry sorry sorry maar het is zoveel dat ik het echt niet meer weet we zijn vandaag terug gekomen van onze vakantie het was heerlijk weer en nu nog steeds we hebben genoten en zijn echt tot rust gekomen vooral ik had het echt even nodig ik heb alle tegenslagen achter me kunnen laten en we wachten af wat er gaat gebeuren ik ben er eigenlijk niet mee bezig donderdag naar de gyn dan horen we verder wel ga ik het gesprek met hem aan want over de manier waarop het is gegaan daar ben ik gewoon niet tevreden over ben benieuwd wat daar op gezegd gaat worden meiden ik denk aan jullie xxx
@sasje. daarom heb ik ook met alle liefde meegedaan!! @twinkle. wat fijn om weer even wat van je te horen! en wat heerlijk dat jullie zo hebben genoten! ik ben ook erg benieuwd wat ze zullen zeggen bij de gyn.
Dolfijn'sterkte ,met alles meid knuf pooh; van harte gefeliciteerd met je verjaardag! sasje spannend weer iui, duimen draaien meid! twinkle; fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!s6 donderdag all; hier mega druk geweest, onwijs last van me rug en krijg zo visite... knuffels
hey twinkle wat fijn iets van je te lezen meid!! wat fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad en dat je je goed voelt!!! ben benieuwd wat de gyn zegt donderdag...laat je ons wat weten?