@ Pooh; Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meis!!!! @ Dolfijn; Jeetje Zwitserland.... Nou hopelijk heeft het resultaat..... Vandaag een rustigere dag gehad met Beau? @ Twinkle; Fijn wat van je te lezen meis!!! Blij dat de vakantie je zo goed heeft gedaan!!! Ben benieuwd wat de gyn zijn reactie is... KNUFF!!! @ Stampertje; Wat fijn dat je zo geniet van jullie mannetje!!! Hoe is het nu met het bakfiets verhaal? @ MamaEs; Zo nu al schoenen voor Shaun?! Jenthe heeft nog nooit schoenen aan gehad... hihi Ben heel benieuwd naar de foto's!
Ei: Laurier: 4 september Sasje24: 1 Oktober NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 16 Oktober: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 16, iui4) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 6 oktober gyn Sasje24: 1 Oktober iui poging 4 Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 12/10 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 17/10 cb 2e prikjes Meeting 2: Gaat niet door!!!
Ben ik ook weer even @Sasje; oh wat spannend meis! ik duim heeel hard en hoop zo dat het jullie nu gegunt mag zijn! Wel vreemd dat er geen spuiten meer waren.. gelukkig hadden ze er nog eentje voor je liggen. @Twinkle; fijn wat van je te lezen meis! Je vakantie klinkt echt als wat jullie nodig hadden dus super! Heel veel succes bij de gyn donderdag en ik ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen.. laat het ons ajb weten! @MamaEs; je kan doordat je nu buikdrager hebt zwemmen met Shaun?? die begrijp ik niet helemaal Enne.. Beau heeft ook al eerste schoentjes hoor! @Ikke; gezellig met Jenthe the voice kijken hopelijk gaat ze zo lekker slapen! @Hier; me best weer gedaan hoor Net nog even snel naar het zh heen en weer gesjeest terwijl manlief met Beau ging douchen.. dus ik daarna voeden en hem snel naar bed gebracht.. hij slaapt gelukkig vandaag heel wat beter! Met bonusdochter gaat het nog niet echt lekker.. ze heeft ook ontstekingen in haar holtes dus moet er nu anti-biotica bij hebben.. Ze krijgt al een paar dagen prednison en dat is haar aan te zien Helemaal dik in het gezicht en meteen heel wat kilo's erbij.. het is echt zulke troep (maar nodig helaas). Verder erg druk geweest met alles regelen voor verjaardag jongste bonuszoon.. dus blij dat ik heel even zit! Voel me al een paar dagen niet helemaal super, dus zal echt even rustiger aan moeten doen! Tot later meiden! KNUF
Ik ken het ja die prednison zuslief krijgt het ook regelmatig en het is echt troep ja Maar hopelijk doet het zijn werk snel goed zodat ze er snel weer vanaf is! Jenthe is om 21.00 uur gaan slapen Ben benieuwd hoelaat ze morgenochtend komt....
@ Smyltje hhahaha nee lopen gaat nog niet papa vind dat gewoon stoer vandaar @ Sasje leuk leuk super hoop nu dat dit eitje een mooi klein meisje of jongetje gaat worden ik hoop dat je dat spul (van MvM) nu zelf mag gaan doneren *knuffel* @ Dolfijn hier worden kinderwagen gestolen bij het zwembad (jaja de grote stad he) dus wil dan niet gaan zwemmen maar kan Shaun nu dragen en de buikdrager in het kluisje leggen. Shaun heeft nu gewoon 9 uur zonder voeding gedaan om 21.00 laatste fles en om 06.00 vond meneer het genoeg hij slaapt nu nog kan ik alles klaarmaken.
MamaEs;Wat fijn, zo'n buikdrager. En wanneer ga je zwemmen, het is er nu het weer voor! Sasje: Oh wat een goed nieuws!!! Alleen wel raar van de pregnyl! Oh ik duim voor je, begin nu alvast!!!! Twinkle: Fijn dat je het zo lekker hebt gehad! Je bent toch ook bijna jarig? Ben erg benieuwd naar donderdag! Wolfje: Ik ben zo benieuwd naar je buik. (hint,hint) Dolfijn: Prednison... Wat is dat een troep, alleen wel een paardenmiddel. Hopelijk hoeft ze het niet te lang te gebruiken. En je bonuszoon is toch vandaag jarig? Gefeliciteerd! Meiden: bedankt voor alle lieve felicitaties, zowel hier als op hyves. 's avonds zijn mijn schoonouders nog op bezoek geweest. Doe ze altijd, ook even op de dag zelf. Dus dat werd een latertje. Had mooi weer. Was alleen voor Jan doedel naar Groningen gereden. "Hoe gaat het met je heup? Oh goed?! Nou dan was dit de laatste afspraak. Tot ziens" Daarvoor een uur heen en een uur terug gekacheld, met 27 graden op de auto en op mijn verjaardag. Was maar 0,50 kwijt aan parkeergeld, zegt genoeg. Heb op de terug weg maar een berg warm gerookte zalm gekocht. Wat voor zondag en een flink stuk voor maandag bij de muziek. Dat komt allemaal wel op. ZO lekker!!! Meisje eet haar vingers erbij op! Vandaag maar even flink aan de slag voor morgen. Taarten bakken, taart ophalen, de tuin in richten etc etc.
goedemorgen meiden, @pooh balen zeg dat je ze idd zover laten rijden voor die simpele vragen... nou ja je bent er in ieder geval weer vanaf @ mamaes heb je de band al binnen? veel plezier met fotos maken meid!! @laurier hoe gaat het meid? @hier nou om 11 uur moet het potje weer in het zh zijn....dus vriendlief rond 10 uur maar eens ff wakker gaan maken
ja mijne was de oplader afgebroken ik mijn mobiel die ging er niet meer uit dus mocht ik een nieuwe halen een blackberry die had ik al en vind ze zo fijn
Mamaes ik heb nooit de kinderwagen mee met zwemmen. Gewoon de maxicosi! En die kan je in t zwembad zelf neerzetten. Veel plezier iig! Heeeeeeel veel succes vandaag sasje!!! Denk aan je
ja maar dat doet het maandag pas dus dan kan ik alles downloaden. @ Smyltje ik heb geen auto dus moet sjouwen met de maxi dan en dat is te zwaar met de drager is het gewicht meer verdeeld
hey meiden hier ben ik weer even snel lief dat jullie allemaal aan me denken ik denk ook aan jullie heb jullie erg gemist maar de rust had ik echt even nodig manlief heeft nog een week vakantie en dan ga ik weer wat meer meekletsen en lezen nu nog even lekker genieten van het mooie weer en alle leuke dingen die nog gepland staan voor de komende week een hele dikke knuffel voor jullie allemaal @ poohbeer ben al jarig geweest ben dinsdag jarig geweest was een leuke dag zag dat jij ook jarig was gisteren dus nog gefeliciteerd heb je een leuke dag gehad @ sasje heel veel succes vandaag mijn duimen draaien voor je meid ik denk aan je @ dolfijn wat fijn dat Beau wat mee geslapen heeft gisteren ik hoop dat het met dochter snel wat beter zal gaan zwitserland is echt een eind maar wat je al zegt als het moet dan moet het nogmaal sheel veel sterkte deze tijd en tuurlijk laat ik jullie even weten hoe het is gegaan een donderdag meiden ik ga er vandoor manlief en ik ga ervandoor ik mis jullie en denk aan jullie een heel fijn weekend allemaal en tot snel
@ Sasje; Succes met je IUI meis!!!!! @ Twinkle; Nog gefeliciteerd meis Leuke dag gehad? Leuk dat je weer wat meer komt kletsen Hier alles goed, Jenthe ligt op bed, 2e was draait, vriendlief is de auto wassen en straks lekker aan de wandel! Ohh wat een vervelend leven hebben we toch Fijne dag allemaal!
Even spieken naar sasje, maar helaas. Ik duim op volle toeren met de anderen mee. Dat wordt blarenpleister plakken van de zweethandjes met dit mooie weer!!!