@ Dolfijn; Ja Jenthe vind het ook super in de kinderstoel! Wat lijken ze dan groot he?! @ MamaEs; Mooie foto's! Had idd al even op hyves gespiekt! Hier een flink eind gewandeld En wat was het warm!Jenthe heeft de hele weg liggen kletsen en de laatste 10 minuten viel ze in slaap. Thuis was de weer klaar wakker . Nu krijgt ze honger dus zo de fles en dan gaat ze denk ik wel even slapen.
Ei: Laurier: 4 september Sasje24: 1 Oktober NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 16 Oktober: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 16, iui4) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 6 oktober gyn Sasje24: 1 Oktober iui poging 4 Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 12/10 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 17/10 cb 2e prikjes Biancje, Dolfijn en Stampertje wanneer moeten jullie weer naar het CB?
Ikke: Je hebt toch wel lekker even uitgeslapen. Dolfijn: jammer dat je de slaap niet meer hebt kunnen vatten. MamaEs: mooie foto. Zal zo even op Hyves spieken. De verjaardag was super geslaagd. Ben flink verwend. En het was zo gezellig!! De zalm is goed opgekomen. Net maar gelijk de boel helemaal opgeruimd, de kinderen hadden flink huisgehouden in huis met al het speelgoed. Wat was het ontploft!!! Dus nu lekker op de bank, en ik kom er ook niet meer vanaf vandaag!
Ff snel want ik ben kapot. Erg kort nachtje gehad dus duik mn bed in! Zal kijken of ik morgen nog lan bijlezen. Zag wel erg mooie fotos voorbij komen! Trusten meiden!
all; hier vanmorgen met kids naar bos geweest... heerlijk...daarna stad in geweest en ff bij de hema geweest voor spuugdoekjes nu net heerlijk gegeten en koffie tijd ouders gaat redelijk, maken zich veel zorgen om me opa... dolfijn; beau heeft je lekker laten slapen! sasje; heel veel plezier vandaag! pooh; fijn dat je zo'n gezellige verjaardag hebt gehad, lief van je buren! mama es; mooie foto! ikke; jij hebt zo te lezen ook een fijne nacht gehad! smyltje; doe rustig aan! all; knuffels
@ Pooh; Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad en zo verwent bent Lekker niks meer doen vanavond! @ Smyl; Fijne avond en slaap lekker meis!
Ei: Laurier: 4 september Sasje24: 1 Oktober NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 16 Oktober: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 16, iui4) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 6 oktober gyn Sasje24: 1 Oktober iui poging 4 Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 12/10 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 17/10 cb 2e prikjes Biancje en Stampertje wanneer moeten jullie weer naar het CB?
@ ikke super die tandjes zo lief @ hier Shaun heeft zijn dag niet zo hij heeft het zo warm denk ik, wilt alleen bij mama slapen zo laatste fles en dan slapen tot 07.00 dan weer flesje en dan nog even slapen hoop ik hihi
Meiden heb bijgelezen maar ben kapot..ben net pas thuis want zijn nog gaan uieten. Ik zag,weer mooie fotos voorbij komen! Meiden tot morgen, ik heb eerst s morgens vergadering dan snel naar huis en dan weer late dienst
Sasje: Succes met de vergadering. Wat heb je gisteren allemaal geshopt? Ikke: wat een mooie foto's. Canvasje?? En dan die kleine tandjes!! MamaEs: Hoe gaat het met Shaun zijn tandjes? Jij voelde toch ook al bultjes? Heb je al gezwommen? Dolfijn: Hoe gaathet met jou meid? En met je bonusdochter? Twinkle: Fijn weekend gehad meid? Hier: ben net terug van Fysio. Dus weer flink getrained in de vroege ochtend. Vandaag nog maar even wasdag aan het houden, nu de zon nog schijnt moet je het er flink van nemen toch?
Hey meiden, @ Pooh; Zo al lekker actief geweest dus Succes met wassen, idd nu kan het nog lekker buiten hangen!!! @ Dolfijn; Hoe was jullie nacht? En hoe gaat het met bonusdochter? @ MamaEs; Hoe was jullie nacht? @ Twinkle; Fijn weekend gehad meis? @ Laurier; Hoe gaat het met jou meis? Hebben jullie de oproep van de uroloog al gekregen? @ Sasje; Succes vandaag meis! Hier een vreemde nacht. Jenthe had om 19.00 de laatste fles, ging om 20.30 naar bed en werd om 01.45 wakker dus ik speen gegeven maar dat was niet goed, ze begon te huilen dus ik maar rondjes gelopen met d'r en na een half uur kon ik d'r weer in bed leggen . Toen om 04.45 weer de speen en toen kwam ze om 06.15 voor de fles. Toen tot 07.00 bij ons in bed liggen kletsen en toen nog geslapen tot 07.45.... Nu ligt ze er ook net weer in na d'r halve portie fruit.... Straks de rest maar geven. Ohja net de HA gebeld en de assistente gaat overleggen met de HA en ik moet vanmiddag weer terugbellen.... Morgen gewoon al 3 weken ongi :x Ben benieuwd wat ze zeggen..... Verder ook nog wat wassen en strijken en nog een flink eind wandelen nu het nog kan Fijne dag meiden!
@ pooh hij lijkt te blijven zitten en niet door te komen verder (kan maanden duren) Shaun heeft woensdag zijn eerste zwemles @ ikke hoop dat de dokter een antwoord weet op je ongi probleem dit is niks wasse en wandelse. @ Hier goede nacht (eigenlijk al een paar weken) rond 21.00-22.00 uur laatste fles dan slapen dan wordt hij rond 04.00 wakker voor speentje en om 05.00-06.00 gaat de wekker van Papa en krijgt Shaun zijn fles dan slaapt hij tot 09.00 uur
zo pfff vandaag is mijn mama 13 jaar geleden overleden zo raar leef bijna langer zonder haar dan met, met ziektebed is dat al langer ze werd 15 jaar geleden ziek.
Moeilijk he meid? Hier ook al 11 jaar zonder vader Ookal is het al zo lang geleden, het blijft zo vers in je geheugen! Sterkte vandaag!!! KNUFF!