nee ik moet nu nog 6 dagen die tabletten slikken, en op dag 3 weer beginnen met clomid, en dan op dag 10 weer naar het zh. ik hoop zo dat ik eigenlijk wat eerder ongi wordt dan a.s. zondag....want anders ga ik deze cyclus niet echt halen want dan zal ik op dag 13 mijn iui moeten krijgen...en dat is echt vroeg..... dus ik denk dat ik misschien toch deze ronde oversla...twijfel er nog over....
@ poohbeer fijn dat je er weer bent meid gecondoleerd met je oma veel sterkte de komende tijd neem je tijd en weet dat we er zijn knuffel @ mom wat een moeilijke beslissing zal het geweest zijn heel veel sterkte en neem je tijd knuff @ dolfijn wij kunnen jou ook niet missen meis ik hoop dat je snel uit je dipje bent en je weer top voelt en ook jij mag klagen hoor meis je bent er altijd voor ons je weet me te vinden wat fijn dat Beau zo goed groeid dat geeft misschien toch weer een stukje rust ik hoop dat je even lekker hebt geslapen knuffie @ ikke wat fijn dat de arbo arts je nog tijd geeft en je niet gelijk aan het werk hoeft ze moete toch het advies van de arbo aannemen dus maak je geen zorgen knuffel voor jou meiden straks reageer ik verder eerst manlief roepen tot straks
wauw mamaes dat duurt nog wel even voordat je mannetje komt hoor want jou buik staat nog netjes naar voren @kke leuke fotos weer!
de vk zei dat dat niet uitmaakt hij hoeft niet naar beneden te hangen ze zegt ook elke keer ik ben zo jaloers op jou buik zo mooi blijft die. (hij is ook volledig ingedaald nu)
@ MamaEs; Ja idd wat Sasje al zegt je hebt nog niet echt een 'hang'buik @ Sasje; Ohh das wel balen, misschien idd beter om deze dan over te slaan anders is het zonde van de kans.... Nou ik duim dat je gewoon heeeel snel ongi gaat worden en je nog mooi voor de vakantie je iui kan hebben meis!
wauwwwwwwwww wat een buik mama es super zeg het schiet nu echt op meid ben benieuwd wanneer jullie bink zich aankondigd @ ikke wat lief super zeg nou ik ga
tja maar anders kan ik nu wel meekijken of er nu wel een eitje groeit snap je...dus denk dat ik het toch wel doe...want stel ik doe het nu niet, en ik start dus in aug weer met de clomid...en stel er groeit weer niks..dan is er weer een maand weg gegooid...ik denk dat ik even afwacht wanneer ik ongi ga worden.
Ik duim dat je zo snel mogelijk ongi wordt en dan een super ronde in gaat Duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim Duim duim duim duim Duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim
@ biancje wat fijn dat je mag stoppen met de antibiotica en de ontsteking weg is @ smyltje ga zo even stemmen @ wolfje hoe gaat het nou met oma gaat het beter @ sasje je hebt een druk weekend gehad meid ik hoop dat je hoofdpijn minder is geworden vervelend is dat fijn om te horen dat je opa weer helemaal fit is ik hoop dat je ongi snel komt en je nog iui kunt doen voor julle op vakantie gaan @ nou meiden ik heb mijn best gedaan en volgens mij is het aardig gelukt sorry als ik wat vergeten ben
@ laurier ik lees dat je een heftig weekend hebt gehad gaat het nu weer? en is het nog wat geworden met de volvo of hebben jullie al een andere auto uitgezocht
@pooh; met de vriezer hadden wij vorige zomer, oh heel het huis stonk en idd zo zonde van alle spullen... @dolfijn; jammer dat je ventje niet lekker in zijn vel zit, knuffel voor jou! Maar wel weer van cb bevestiging dat hij het super doet! @laurier; druk weekend gehad meid, nu dus ff rustig aan doen @mamaes; hopelijk zakt de pijn nog wat en kun je nog lekker genieten van het zwanger zijn Mooie foto! @ikke; meid goede nacht gehad zeg! enne nu dus advies opvolgen, knuf mooie foto's! @twinkle; we zien je vanzelf weer verschijnen! ja met oma gaat het weer goed gelukkig @all; morgen met sem en me ma naar slagharen toe knuffels
@ wolfje heel veel plezier morgen in slagharen en fijn om te horen dat het weer goed gaat met oma zo was is opgehangen en de volgende staat weer aan
Ei: 18 Juni: poohbeer 24 Juni: Sasje24 NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: ?????? Sasje24: 24 juni follikelmeting Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 6/7 controle Vk (10.00 uur) Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 06/07 zkh, controle hartje en of balletje is ingedaald! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt Wil iedereen weer even de goede data's in de lijst zetten want een heleboel klopt volgens mij niet meer [/QUOTE]