hey meiden zoooo pff vergadering zit erop....nu nog ff uurtje thuis en dan weer richting werk @pooh wat ik allemaal gekocht heb..... - vest voor me zelf - kussen voor vriendlief ( slapen) - ondergoed vriendlief - deodorant en shampoos en douchegel - ampi pur reuk dingen - dekbedovertrek. dat was het geloof ik wel...ging eigenlijk ook voor nieuwe schoenen vriendlief...wilt altijd perse nike! maar hadden ze niet meer in zijn maat wat hij perse wilde...dus ga volgende maand toch nog keertje terug...misschien dat ze er dan wel weer zijn @mama knuffel voor jou meid! moeilijk vandaag!
@ Sasje; Goed geslaagd dus Hier de HA heeft me terug gebeld en ik moet morgen gewoon de laatste pil nemen van deze strip, dan stopweek (dus nog langer ongi ) en als het dan nog niet weg is als ik weer met de pil begin moet ik op het spreekuur komen.... Duimen jullie dat ik er snel vanaf ben? Pfff ben je van het ene af komt het andere weer
ja dank je wel...pff heb echt geen zin meer maar morgen nog een vroege dienst en woensdag en donderdag heb ik vrij gelukkig!
zoooooooo meiden, Heb even snel en kort tijd!!! heb wel alles bijgelezen hoor maar aangezien ik hier niet zo heel veel meer ben is het te veel om op te reageren. Ik zag wel hele leuke foto's voorbij komen!!! @ ikke: nee appartement niet verkocht. Koper die het wilde kreeg niet genoeg geld voor een hypotheek. afwachten maar weer... Ik ben oook begonnen met de pil en na mijn eerste stopweek (1,5 mnd) terug heb ik nu ook steeds last van bloedverlies. Soms rood en soms heel donkerrood. Nu is het weer even weg.... vaaag. Verder gaat alles prima. Merk dat ik een beetje oververmoeid ben door het werken en de verbouwing, maar vanaf donderdag moet het klaar zijn. Ik kijk ernaar uit!!!!
Ohhh wat balen Mom dat hij niet genoeg kon lenen Doe rustig aan meis!!! Hehe Jenthe wordt eindelijk wakker na 3 uur slapen!!!!
ikke; mooie foto's van je lachebekkie pooh goed bezig mama es sterkte vandaag sasje lekker geslaagd dus in beverwijk... mom fijn dat verbouwing bijna klaar is all; erg druk, net overblijf cursus gehad... en nu eten koken daarna met babyfoon puzzelen, horen nu alleen nog maar de parkeergarage op de hoek, op welke kanaal ik hem ook heb staan maakt niet uit... dan lekker net 5 kijken
MamaEs: Sterkte voor vandaag, beetje laat maar uit een goed hart. Wat een raar idee dat je langer zonder haar dan met haar hebt geleefd. Ikke: En hoe gng het met wassen? Alles droog kunnen krijgen? Vervelend dat je nog een weke moet wachten. Hoe zit het trouwens met de veiligheid van de pil, of slik je 'm daar niet voor? Mom: mooi balen dat het huis nog niet verkocht is. Helemaal als iemand toch zo enthousiast is. Hopelijk krijgen jullie gauw weer een bezichtiging. Wolfje: Babyfoon, ik vind het waardeloze dingen. Heb 'm wel eens gebruikt om op mijn buurmeisjes te passen, daar zette ik een wekker naast de babyfoon die ik op de trap zette, dan kon ik beide meiden horen. Maar heb ook wel eens een vreemde liedjes horen zingen en dat was zeker weten niet de buurvrouw. Heb 'm voor mijn meisje nog nooit gebruikt, is ook niet nodig hier, de muren zijn van gips, dus je hoort alles hier in huis. Sasje; Zo zo, je hebt je geld weer goed besteed. Wel leuk om daar te shoppen. Drogisterijartikelen scheen daar soms best wel veel, vooral scheermesjes enzo. Heb 3 wassen gedraaid, met de buurman koffie geleut, en het huis weer een beetje schoongemaakt. Hadden daar gisteren geen zin meer in. Net nog even een focaccia gebakken voor vanavond bij de muziek, met gerookte zalm en toastjes.
pooh; in huis hoor ik ook alles (oud huis) maar we zitten van mrt t/m okt. in de sere en dan hoor ik dus echt niks... die van sem werkte prima maar nu heb ik er 1 gekocht met 2 baby units, miskoop! veel plezier vanavond met de muziek en hapjes
Ei: Laurier: 4 september Sasje24: 1 Oktober NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 16 Oktober: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 16, iui4) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 6 oktober gyn Sasje24: 1 Oktober iui poging 4 Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 12/10 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 17/10 cb 2e prikjes Biancje en Stampertje wanneer moeten jullie weer naar het CB?
@ Pooh; De pil is als het goed is wel gewoon veilig, maarja sex hebben we nu toch niet als ik ongi ben Heb 3 wassen gedraaid vandaag, alleen niks gestreken Veel plezier vanavond bij de muziek! @ Babyfoon; Hier een hele fijne, nog nooit storing of iemand anders gehoord. @ Wolfje; Jaaaa eindelijk weer Grey's Kijk mijn meisje kan al een paar tellen zelf zitten
Owh meiden ik verwaarloos jullie verschrikkelijk! Maar heb t gewoon erg druk de laatste paar dagen en ben giga mioe. Ninthe is ook nog aardig van slag door alle visite dit weekend dus vermoeide dagen en nachten! Ik doe mn best hoor! Ben iig wel bijgelezen.
ikke wat leuk en knap van je meissie heb je misschien een voedingskussen ofzo, dan kun je die achter haar neer leggen dan is de klap minder groot mocht ze naar achteren vallen... smyltje komt goed meid, doe rustig aan! xxx ohh grey's was weer leuk!
Wolfje: Oh wat lekker een serre!! Misschien even hier rondvragen welke babyfoon er echt fijn is. Ikke; Nee, dat begrijp ik dat jullie niet vrijen nu, maar hoe zit dat als je op een dag ooit niet meer ongi bent? Je lichaam reageert niet echt op de pil, dus is ie dán wel veilig? En wat superknap van je meisje! Oh dat duurt dan niet meer zo hele lang of jullie kunnen fietsen!! Weer een stukje mobieler. SMyltje: neem de tijd om wer even bij te komen. Hoe kom je zo aan de moeheid? ZIJn het de korte nachten? Dolfijn: hoe is het met jou? De zalm en focaccia was ene groot succes. De toastje heb ik weer mee mogen nemen. Vanavond mijn eerste naailes bij mama. Heb vrijdag een mooie naaimachine gekocht samen met haar en een knippie. Moet beginnen met een rokje. Ben benieuwd!
s6 pooh is wel erg leuk als je het dadelijk kunt!! @hier net terug van het werk...nu lekker 2 dagen vrij!!!
pooh; s6 met naailes! oh ik kan dat echt niet he?! maar heb er ook gene interesse in...hihi ik heb met sem altijd babyfoon van prenatal, echt super ding... ga morgen deze terugbrengen, hopelijk krijg ik me geld terug al ben ik er bang voor... sasje; geniet van je vrije dagen! all; nou zo overblijven... daarna boodschappen doen en dan gaat pa met me opa naar het zkh ivm jeukende benen, pff wat zou het toch zijn?! vanavond worden de oppaskids weer opgehaald morgen; naar babypark babyfoon terugbrengen... hopelijk krijg ik me geld terug... maar denk het niet... daarna op kraamvisite... knuffels allemaal!
Hey meiden, Ja, alles is ok Lief dat jullie aan me denken! Ben gewoon heel erg druk.. Bonusdochter ligt nogsteeds in zh, dus veel heen en weer die kant op. Longfunctie was niet eens heel slecht, maar na afbouwen verneveling ging het weer heel slecht (anders had ze vandaag naar huis gemogen..) dus nu weer vernevelen.. en pas als dat afgebouwd kan worden mag ze naar huis.. nu in elk geval tot het weekend blijven (vrijdag weer bezoek arts). Verder nog met bonusschoondochter bezig geweest, ook zij heeft astma en gisteravond zo benauwd dat we naar HAP zijn geweest.. ook zij heeft nu prednison Jongste bonuszoon is ziek thuis van school, dus gaat heerlijk hierzo! Zelf ook al een poosje erg moe, last van me buik en wat hoofdpijn.. dus er zal wel wat rond gaan Ach, we komen er wel doorheen. Beau houdt zich tot nu toe goed staande en lijkt nog nergens last van te hebben: hij begrijpt eindelijk het begrip "droom-voeding" Dus ik maak hem nu wakker als ik naar bed ga voor een voeding en daarna kunnen we slapen tot ongeveer 4.30/5u om vervolgens weer lekker tot 07.30u door te slapen Dus dat is wel erg fijn! Ook hij is druk bezig met zitten.. voedingskussen ligt er telkens omheen dus echt vallen kan hij niet, maar ik vind het toch nog wel wat eng soms Ook gaat het eten nu beter, al weer 3 dagen vast voedsel gehad (groente) en nog geen krampjes.. nu afwachten wanneer hij weer een poepbroek gaat maken @Sasje; geniet van je vrije dagen! Nog wat bijzonders op de planning? @Pooh; geniet van je naai-les, ik wou dat ik die van me mams had aangenomen toen ik jonger was lijkt me nu af en toe zo handig! Dus goed dat je het alsnog gaat leren! @Wolfje; hier ook een prima babyfoon: nooit last van anderen gehad, en hij geeft het geluid prima door (en super instelbaar op allerlei dingen) Hopelijk krijg je gewoon je geld terug. Succes nog even met oppaskids vandaag! en natuurlijk ook met opa! @MamaEs; veel plezier met zwemmen! (was toch vandaag?? ) @Smyltje; neem je tijd meis, ik begrijp heel goed dat het soms even wat te druk is.. dus doe rustig aan en denk vooral aan jezelf! @Ikke; wat gaaf he als je ze los kunt laten als ze zitten Mooie foto (is mij nog niet gelukt..) Geniet er maar van! volgens mij iedereen weer wat gehad, anders echt sorry.. doe me best! xx