Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jij hebt je best gedaan dolfijn!!
    wat een gedoe zeg maar allemaal die meiden bij jullie :(
    probeer zelf ook rustig aan te doen hoor, want als jij uitvalt heb je ook niks aan!
    ik ga morgen lekker lunchen met beste vriendin en bij kletsen en donderdag wordt dan mijn dagje mbt poetsen en boodschappen doen ;)

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

all; vanavond komt er iemand om de verzekeringen door te nemen, oh echt geen zin in:(
    Net lekker viooltjes gekocht voor in de plantenbakken aan de muur:)

Sasje; ja dat hoop ik ook! jij veel plezier morgen!

dolfijn; ,meid wat een ellende bij jullie, heel veel sterkte!!! knuf
    fijn dat het met beau wel goed gaat!

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    he bleh wolfje dat is idd saai zeg!

4. Zeepaardje

sasje; ja vind ik ook zooo saai... hele avond weg voor "gezeur" bleh

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja idd :(

@mamaes hoe is het zwemmen gegaan meid????

6. Zeepaardje

opa is nu nog in het zkh... heeft onder .andere geelzucht...maar is niet gevaarlijk voor mij toch of voor baby?

7. Zeepaardje

Ei:
    Laurier: 4 september
    Sasje24: 1 Oktober

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

16 Oktober: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 16, iui4)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14)

mmm
    Twinklestar: 6 oktober gyn
    Sasje24: 1 Oktober iui poging 4
    Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 12/10 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3
    MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 17/10 cb 2e prikjes

Biancje en Stampertje wanneer moeten jullie weer naar het CB? :)

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ikke wat goed van je meisje zeg:D wat word ze al groot he knappe meid hoor;) hier ook net 5 gekeken gisteren was erg spannend

@ dolfijn het gaat maar niet over bij jullie ik hoop dat er snel verbetering in komt en je weer wat meer rust kan vinden en dan zelf ook niet lekker doe rustig aan ook al valt het nu niet mee;) knuff

@ wolfje ik hoop dat je je geld terug krijgt of je hem kunt ruilen;)

@ sasje lekker 2 dagen vrij geniet ervan je hebt een leuke lunch voor de boeg:)

@ poohbeer succes met de eerste naailes het word vast een erg mooi rokje:)

@ smyltje je bent maar druk zeg denk wel aan jezelf:)

@ stampertje hoe gaat het met jou en Vince kun je het ritme een beetje vinden:)

@ mama es lekker gezwommen?

@ mom hoe gaat het met jou:)

@ laurier hoe gaat het met jou heb je al weer een beetje rust kunnen vinden ik hoop dat je een beetje rust hebt gekregen:) knuff

@ zo volgens mij heb ik iedereen weer gehad:) we zijn lekker aan het genieten van onze vakantie zaterdag een drukke dag voor de boeg vanavond ga ik ook iets leuks doen en donderdag naar de gyn dus behoorlijk vol gepland nog:D volgende week ga ik er weer meer zijn nu probeer ik af en toe even mee te lezen knuff voor jullie allemaal

9. Zeepaardje

twinkle; veel plezier vanavond! en s6 donderdag bij de gyn!
    geniet nog lekker van jullie vakantie, veel plezier en knuffel

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ wolfje sterkte met je opa:) en dankje wel komt goed

hier nog geen ongi de lutinus om extra progesteron aan te maken doet zijn werk morgen dag 14 dus de lf is al drie dagen langer als normaal maar dat was natuurlijk ook de bedoeling:D dus zou een testje kunnen doen maar heb donderdag een afspraak met de gyn dus die wacht ik af ik hou jullie op de hoogte tot snel

11. Zeepaardje

spannend twinkle, fijn dat je lf nu dus wel langer is! knuffie

12. Zeepaardje

Ei:
    Laurier: 4 september
    Sasje24: 1 Oktober

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

16 Oktober: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 16, iui4)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14)

mmm
    Twinklestar: 6 oktober gyn
    Sasje24: 1 Oktober iui poging 4
    Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 12/10 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3
    MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 17/10 cb 2e prikjes

Biancje en Stampertje wanneer moeten jullie weer naar het CB? :)

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Oh spannend Twinkle! Ik duim en ben heeeeeel benieuwd!

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    spannend twinkle, ik zou wel voor donderdag testen want die vraag ga je dan toch krijgen mocht je nog niet ongi zijn....!!

15. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: Jeetje, wat is dat toch bij jullie?! Oh ik hoop zo dat jullie een keer in rustiger vaarwater komen, dit schiet zo ook echt niet op.

Wolfje: Sterkte voor je opa. Ik weet niet of geelzucht besmettelijk is. Even een belletje naar de vk of huisarts misschien?

Sasje: Geniet van je weekend!

Twinkle; Tuurlijk vind ik het jammer als je hier wat minder bent, maar het is ook fijn om te horen dat je het erg leuk hebt, dus geniet ervan! Je maakt het nog wel even flink spannend! Ik duim op volle toeren, voor jou en Sasje.

Ik ben niet echt vooruit te branden vandaag. Wel de bbq een grote schoonmaakbeurt gegeven. Die staat nu in de schuur. Wat een klus was dat zeg! Even een wasje gedraaid, kon nog mooi even buiten hangen. En verder nog wat aangeprutst.
    Net even mijn nieuwe naaimachine uitgeprobeerd. Hij naait lekker, even een speldenkussen gemaakt. Ben benieuwd naar vanavond, mams heeft engelengeduld, dus dat helpt mij een hoop.
    Zal zo nog even de stofzuiger vasthouden. Dan is het hier weer netjes.

16. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend twinkle!! Ookmijn duimen draaien hoor!

Dolfijn. Wat een gedoe zeg!! Hoop dat het snel wat rustiger wordt bij je

Sasje. Heerlijk even vrij!

pooh. Dat is nog aardig actief hoor haha

Hier. Ik kan gewoon slecht tegen weinig/slecht slapen. Dat in combi met drukke dagen gaat niet zo lekker. Ook twijfel ik af en toe of ik mn baan nog wel leuk vindt. Een groot gedeelte van de kinderen van deze tijd heeft weinig ontzag meer voor leraren en school. Ik heb vaak geen plezier in mn werk. Voel me meer een politieagent. En dan nog alle rare regels waar je je aan moet houden in t onderwijs. Vergaderingen etc etc. Ik vind t soms gewoon niet leuk meer..

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @pooh niet vergeten dat je ook moet duimen voor je zelf he meid...anders duim ik wel 2 keer zo hard voor jou ;)
    heb je er een goed gevoel bij?

@smyltje vervelend dat je je zo voelt meid....slaapt ninthe s nachts nog niet echt door dan?
    en balen dat je je zo voelt in je werk.....
    dat van politieagent lopen te spelen herken ik wel soms hoor! erg vermoeiend!
    maar je hebt neem ik aan alleen lerarenopleiding gedaan?

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Even snel hoor meiden, druk hier :)

@ Dolfijn; Ohh meis het gaat echt niet lekker bij jullie elke keer zeg :( Ook ik hoop dat jullie snel in rustiger vaarwater komen! KNUFF!!!

@ Twinkle; Fijn dat jullie zo genieten!!! Ik mis je ook maar vind het belangrijker dat jij je goed voelt! Spannend meis, mijn duimen draaien ook!

@ Smyltje; Wat balen dat je niet veel plezier meer in je werk hebt :( Al enig idee voor als je eventueel iets anders wil doen? KNUFF!

@ Wolfje; Ik heb ook geen idee of het kwaad kan... Misschien idd even VK bellen voor de zekerheid?

@ Pooh; Ja dat is een goeie van je.... geen idee eigenlijk! Zo ver had ik nog niet nagedacht :) Zal het eens navragen!

@ Zitten van Jenthe; Ik heb er normaal gesproken ook een voedingskussen achter liggen, alleen op moment van de foto niet :D

Verder hier een knipperend beeldscherm van de laptop :$ dus hoop niet dat hij kapot gaat ;)

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oei dat klinkt idd niet goed van je laptop ikke :(

20. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ Pooh leuk naaien soms wil ik het ook maar denk dat het een bevlieging wordt haha

@ Dolfijn gelukkig gaat voeden nu beter en handig die tips over het zitten hahaha handig de laatste mama
    zijn tot nu toe

@ twinkel ik zou zelf ook testen voor ik naar de gyn moest maar ik duim voor je.

@ Smyltje daarom ben ik toen gestopt met die opleiding zonde ja maar zag het totaal niet zitten

@ Hier Shaun heeft goed geslapen om 21.30 laatste fles tot 06.00 uur hij krijgt nu 4 voedingen van 200cc (lijkt weinig
    maar hij doet het er goed op)
    Zwemmen was leuk Shaun vond het geweldig bij mama op schoot hij viel zelfs in slaap in het water.
    Was nog geen les die mag pas vanaf 3 maanden dus volgende week.
    Morgen komt de kleine van een vriendin die is over 19 dagen 1 jaar en in de middag haar dochtertje van 7 drukte dus

Deel Deze Pagina