lieve meiden mijn opa is met spoed opgenomen, hij heeft ook iets bij/ in zijn gal... het zijn geen galstenen, maar morgen ctg-scan... morgen komt me tante en overleggen wat we met oma doen... zij is dementerend en kan niet lang alleen zijn... Knuffels
Heb inderdaad alleen de lerarenopleiding gedaan. En wat ik anders moet??? Geen idee... Met mijn opleiding kan ik volgens mij niks anders. Hoop dat t hormonen zijn en dat dit gevoel tijdelijk is. Zit gewoon niet zo lekker in mn vel de laatste tijd.. en ninthe slaapt opzich vaak best goed, maar ik word snel wakker van haar (nu bijv met hoesten). Of 1x de speen maar dan lig ik weer een half uur tot uur wakker. Nou ja, hopelijk gaat t snel beter. Dat is geen goed nieuws wolfje! Sterkte met alles
Smyltje: Oh wat vervelend dat je je werk niet meer leuk vind. En dan al die administratieve rompslomp erom heen, vergaderen, noteren etc. Maar dat is bij elke baan tegenwoordig zo. Misschien kun je doorstromen als agente, ervaring heb je al, hihi. Nee, heb je enig idee wat je wel wilt? Ikke: Dan is het maar goed dat ik er aan heb gedacht... En die laptop, dat klinkt idd niet goed. Sasje; Lief dat jij zo hard voor mij duimt. En goed gevoel... tja net zoals de afgelopen maanden, wat meer een trekkerig gevoel, zere (.)(.), wat moeier. Maar ja, de vorige keren was er ook niks. Eerst maar hopen dat mijn cyclus weer regelmatig wordt. MamaEs: Wat leuk dat hij zwemmen zo geweldig vind. Heel veel plezier vandaag! Wolfje: Oh meid, wat naar nieuws. En dan ook nog je oma... Wanneer kom jij nu eens in rustiger vaarwater?!!! Meiden, ik moest ons van blz 4 afplukken!!! Heb dus eerst een half uur gezocht, dacht dat ik ons topic over het hoofd had gezien. Gisteren mijn eerste naailes gehad, zijn begonnen met een makkelijk rokje. Wordt wel heel leuk, denk ik. Zo maar even naar de winkel voor nieuw garen en biesband (ofzo) en patroonpapier. Nu leen ik alles bij mams. Fijne dag allemaal, hier is trouwens het weer echt omgeslagen naar herfst, motregen, meer wind en frisser. Blehhh.
goedemorgen meiden, @pooh ik duim gewoon door voor je!!!! hopelijk betekent het nu wel iets goeds hoor!! @smyltje tja lastig meid!!! misschien toch iets om over na te denken wat je anders zou willen doen....
Hey meiden! Ik kom hier af en toe even spieken hoe het gaat en ik wil alle dames die nog niet zwanger zijn even veel sterkte en succes wensen! Het is jullie van harte gegund meiden en ik duim voor jullie!
hey bibi....sow das lang geleden zeg!!! leuk dat je af en toe nog mee leest!! hoe gaat het met jou???
Goeie morgen meiden, @Pooh; fijn dat het naaien wel lijkt te lukken! en ook ik duim heel hard (we blijven positief!).. Ook hier is het weer echt omgeslagen, vind er niets aan @Sasje; balen dat je zoveel last hebt! en dat op je vrije dag.. ik hoop dat je de dag een beetje doorkomt, doe rustig aan! en we duimen natuurlijk ook nogsteeds voor jou @Smyltje; balen dat je je werk niet leuk meer vind Lijkt me erg lastig.. Ik hoop dat je er uit komt wat je wilt en kunt gaan doen.. KNUF @Ikke; doe je laptop het nog?? Ik hoop het wel! @MamaEs; fijn dat Shaun het zwemmen zo mooi vond! Let je er wel op dat je nog niet te lang gaat? Kleintje koelen zo snel af! Daarna lekker warm bij je houden! @Wolfje; ook bij jou blijft het een beetje onrustig he meis? Balen zeg dat je opa nu is opgenomen en dat jullie eigenlijk niet weten wat met oma te doen.. heel veel sterkte meis! enne.. zou zeker even VK bellen over de besmettelijkheid! @Bibi; gezellig dat je ook hier nog even komt posten @Hier; redelijke nacht: 23 - 03.30 - 06 - 07.45u om 9.30u gedouched en toen weer lekker in bed.. Voel me echt nog niet super, veel hoofdpijn, overactieve darmen, last van me rug en wat onrustig Dus vandaag maar even rustig aan proberen te doen! Fijne dag allemaal! xx
Sasje: sterkte met je hoofdpijn, vervelend dat je dat telkens hebt. Zou het misschien ook aan je ogen kunnen liggen? Miischien een keer langs de opticien. Bibi, welkon hier. Dolfijn, hmm, zo te horen gaat je lijf protesteren. Denk dat er niks anders op zit dan kalmer aan doen. Knuffel meid! Heb de hema leeg gekocht voor naaispulletjes. Vanmiddag vriendin op de koffie nog voor mijn verjaardag. Gezellig!!
Hang vandaag alleen maar op de bank, manlief is druk bezig, maar er komt echt even niets uit me Beau heeft van 10 - 12.30u geslapen en ligt nu naast me op de bank als of hij kei kapot is ook niet helemaal lekker ben ik bang.. Zo maar lekker naar bed samen @Pooh; gezellig! Geniet van je visite!
lieve meiden wel ff bijgelezen maar weinig tijd, zo naar het ziekenhuis, opa door scan en oma blijft voorlopig bij ons logeren... knuffels
@Wolfje; veel succes meis! en denk ajb ook aan jezelf, ik begrijp dat de situatie is zoals die is.. maar je bent wel in verwachting van een wondertje.. en hebt je energie ook voor jezelf nodig! Neem je rust maar je kunt! KNUF
hey meiden, ik ben ook weer terug, was gezellig maar mijn hoofdpijn trekt maar niet weg, dus dadelijk nog maar iets innemen! @pooh ik heb mijn ogen al eens laten opmeten paar maanden terug vanwege de hoofdpijn maar alles was toen oke! moest hoogstens maar was absoluut niet noodzakelijk een bril voor veraf! en nou ja ik ben van menig dat als het nog niet nodig is dat ik dit ook niet ga doen, want vaak gaan je ogen dan alleen maar achteruit! denk dat het puur komt van alle hormonen of te vast slapen of iets dergelijks... @dolfin hopelijk worden jullie niet ziek meid! doe rustig aan! hopelijk heb je nog even kunnen slapen!
@ wolfje wat een rot bericht zeg ik hoop dat het allemaal goed komt heel veel sterkte en net wat dolfijn al zegt denk ook om jezelf knuff @ dolfijn hebben jullie nog even lekker geslapen of is het er bij in geschoten ik hoop dat jullie niet ziek worden knuff @ poohbeer wat is de hema toch gelukkig met jou wat fijn en leuk dat het met de eerste naailes zo goed is gegaan ben heel benieuwd naar het eind resultaat ook mijn duimen draaien voor jou hoor meid ik hoop dat jij ook snel op roze mag @ sasje wat balen zeg dat je zo'n last hebt van hoofdpijn jij reageerd heel erg op de pregnyl he heb je ook weer erg last van misselijkheid of dat deze keer niet? ik mag dan denk van geluk spreken heb echt helemaal geen bijwerkingen gehad ook voor jou en knuff en ik duim voor een mooie test deze ronde @ bibi wat leuk dat je hier ook even komt spieken @ smyltje wat balen dat je niet lekker in je vel zit de laatste tijd ik hoop dat het snel beter gaat knuff @ ikke ik mis jullie ook allemaal vind het heel fijn dat jullie het allemaal begrijpen ben nu nog lekker aan het genieten van manliefs laatste dagen vakantie en dan ben ik er weer wat meer @ mama es wat fijn dat Shaun het zwemmen zo leuk vond een mooi mannetje is het @ laurier hoe gaat het met jou meid knuff @ mom met jou ook alles goed? heb je al wat over het huis gehoord @ biancje hoe gaat het met jou en Quint? @ nou volgens mij heb ik iedereen weer gehad hier alles goed ben gisteren een workshop taart versieren wezen volgen was echt super leuk denk er over na om het thuis ook te gaan doen echt heel leuk morgen naar de gyn en dan gelijk even door naar vriendin ligt in het ziekenhuis gelukkig gaat met de kleine alles goed maar met haar wat minder ze was bijna uitgedroogd dus dat was dan een minder bericht van vandaag dus al met al erg druk vrijdag alle boodschappen in huis halen voor zaterdag want dan vier ik mijn verjaardag dus nog een aantal drukke dagen voor de boeg maar komt goed hebt er zin in morgen dag 15 en tot nu toe geen ongi heb op mijn verjaardag s' avonds een beetje bruine afscheiding verloren dus oud bloed ik denk zelf dat het van het inbrengen van de lutinus is gekomen ik kan tot nu toe mijn geduld bewaren ik voel me ook net als al die andere ronde's dus heb er echt geen gevoel bij morgen een testje wagen ik hou jullie op de hoogte zou het lange wachten eindelijk beloond worden
huh twinkle ik snap het even niet...ga je nou wel of niet testen morgen vroeg? wanneer is je nod??? alvast heel veel s6 morgen!
Oh spannend Twinkle!! ik duim nog even heel veel harder en hoop op een mooie duidelijke streep morgen Ik wil roze zien! en gun het je zo! (en natuurlijk de rest ook!)
Dolfijn: en, heb je het vol gehouden, dat hangen op de bank? Hopelijk heeft het je even goed gedaan en kun je morgen weer beter vooruit. Wolfje: Ik sluit me bij Dolfijn aan, neem ook rust voor jezelf en je kindje. Sasje: gelukkig komt het dan niet van je ogen, maar zo is het niet echt fijn. Je hebt het echt iedere maand. Twinkle: wat doe je elke keer toch goed je best om op iedereen te reageren. Een hele prestatie soms. Ik duim nog steeds op volle toeren voor jou en Sasje. Kom maar op met dat roze!!! Vanmiddag vriendin op visite gehad. Manlief is nu aan het gitaarspelen bij een vriend, dus ik heb de bank voor mij alleen, kan ik mooi Hart in Actie kijken zonden dat er iemand dubbel ligt omdat ik zit te janken. Lekker kopje thee en de kaarsjes aan, ik vermaak me wel vanavond!
Hey meiden @ Dolfijn; Heel goed dat je vandaag een rustig dagje hebt gehad! Mag ook wel een keer.... Hopelijk worden jij en Beau niet ziek! @ Smyltje; Geniet van je weekend meis! Is een kdv niks voor jou om te werken? @ Twinkle; Ohhhh spannend meis!!! Mijn duimen draaien ook heeeeel erg hard!!! Succes morgen bij de gyn! @ Sasje; Balen van je hoofpijn weer Morgen nog lekker een dagje vrij! @ Bibi; Wat leuk dat je even langs komt @ Wolfje; Sterkte met je opa! En net wat Dolfijn al zegt, denk wel aan jezelf en je wondertje!!! KNUFF Hier weer drukke dag, laptop doet nu weer gewoon, maar heb zo'n idee dat het niet heel erg lang meer gaat duren Met Jenthe is ook alles goed! Hoop er snel weer wat meer te zijn meiden! Ik lees wel vaak even snel bij via mobiel maar reageren zit er niet altijd in.... Ohja hier wordt de ongi weer erger dus nu zal wel het dus wel opnieuw beginnen :x nouja weer een week wachten... KNUFF voor allemaal!