lieve schatten... weinig duidelijkheid over me opa... er is een buisje in de gal geplaats, verder weet ik het niet... ben kapot weer na zo'n dag... zo lekker met manlief op de bank als die thuis komt, is nu op de terug weg van het zkh... sem moet nog naar bed maar wil wachten op papa... oja wel grappig verhaal...buurman in het zkh van me opa... zei dat het een meisje is... 30/31dec ga ik bevallen kindje is 52 cm... hihi
Ik heb ook n mamafiets Echt ideaal!!! Jenthe wil niet slapen.. ik ga maar even rondjes lopen met d'r Fijne avond meiden!
Bakfiets heb ik verkocht Was leuk voor kleine stukjes, maar veel verder kwam ik niet.. Door de zwangerschap was mijn lichamelijk conditie erg verbeterd, maar helaas gaat met de hormoontjes-verlies ook kracht verlies gepaard en ik redde het dus niet om daar veel mee te fietsen (te zwaar en maar 3 versnellingen).. Dus nu gewoon 8 versnellingen en alles er op en eraan
Twinkle laat ons wel in spanning he. Ik duim me suf hoor! Mooie fiets dolfijn! In t voorjaar krijg ik er ook een van mn schoonouders als kraamcadeau en vind jouwe wel erg mooi! Welk merk is t? Sas. Hoe gaat t? Ikke. Misschien is t kdv wel wat, maar weet niet of je dat met pabodiploma kan doen... Misschien maar eens informeren. Is Jenthe uiteindelijk nog gaan slapen? Mamaes. Lekkere vriendin..... Hier. Ninthe vandaag op de foto geweest bij kdv. Stomme fotografe wilde dr neerzetten op t blok.. ik: uhhh ze kan nog niet loszitten hoor!! Muts haha. Ook de monteur gewweest voor de droger, maar dat is einde verhaal. We hadden bijna brand gehad! Nu dus nieuwe bestellen. Morgen langs cb. Ze drinkt al een week dr flessen niet leeg en zit net op 500cc per dag!! Das niet veel.. ff vragen en wegen morgen. Daarna ff langs mn werk met r omdat dat daar toch om de hoek is. Ik ga zo slapen. Trusen!
Ikke: Oh wat verveledn zeg die ongi. Misschien dubbelop, en tampon en maandverband. Zo moet ik altijd de eerste dagen doorkomen, anders kan ik beter op de wc blijven zitten. Dolfijn: Wauw wat een mooie mama-fiets! Hier idd ook een moederfiets, ik zweer erbij. En hoe gaat het fietsen nu? Wolfje: Als dat uitkomt heb je bijna een oud en nieuw baby! Ben benieuwd! Twinkle: Nog ene dagje wachten, ben zo benieuwd net als de rest. Ik duim nog even een tandje harder. Road-runner-duimen Beep, beep!!! Hier weinig te melden, gewerkt vandaag en daarna met mams mee naar haar vriendin die in het ziekenhuis ligt. Dus net pas terug. Morgen nog een dagje werken
Fietsen gaat op deze fiets gelukkig veel beter het is een sparta amazone.. echt super! @Smyltje; las het al op hyves en FB moest er toch wel beetje om lachen.. hihih los zitten met 5mnd?? volgens mij kan geen enkel kind dat! Zal idd zijn geweest omdat ze wat langer is. Vervelend dat ze haar flessen niet leeg drinkt.. zeker even vragen en extra wegen! Succes en ik ben benieuwd! @Pooh; vervelend vriendin van mams in het ziekenhuis.. ernstig?? Werkze morgen maar weer! @Hier; ik ga lekker naar me bedje, Beau net gevoed dus als het goed is kunnen we nu even slapen (mits hij door het onweer heen slaapt....) Slaap lekker meiden en tot morgen! xx
En? Hoe zijn de nachten gegaan? Hier perfect! 19.30 de fles gehad en we moesten haar om 7 uur wakker maken. Nu slaap ze weer ff.. Kom snel weer ff kijken voor twinkle!!
hallo meiden, hoe gaat het met jullie? pfff sorry dat ik alweer zo lang niet ben geweest, schaam me dr wel voor hoor....... dolfijn wat een prachtige fiets!! zoon bakfiets leek mij ook wel ideaal, maar als ik jou zo hoor sla ik aan het twijvelen twinkle lieve schat, ik duim ook super hard voor jou!!! hoe is het nu verder met je? ikke vervelend dat Jenthe niet wou slapen gister, hoe gaat het nu verder met jou zelf? smyltje wat fijn dat de nacht goed is gegaan bij jullie!! hahaha wat een stunt van de fotograaf poohbeer wat vervelend nieuws, ik hoop ook niets ernstigs met de vriendin van je mams... werkse vandaag! hele dikke knuffel voor jullie allemaal!!!
o ja nog even snel over hier hahaha... hier hobbelt alles door, alles gaat nog niet super goed en soms denk ik wel eens "wat doe ik hier nog".... ja sorry kan dr niets aan doen........... weet ook niet hoe en of wat ik ermee moet eigenlijk.. 31 oktober moeten we naar de uroloog, dus duurt nog wel weer even... mn zus loopt nog steeds, nu 2 dagen over tijd. mn broer begint zn draai te vinden in het verre Zweden, maar missen doen we heb zeken. gelukkig is er msn en webcam :-D
goedemorgen meiden, oei twinkle.....waar blijf je nou????? @laurier fijn iets van je te lezen meid!!!! we hebben al even op msn gesproken met elkaar @dolfijn oke hehe dacht al....2 fietsen....dat zal wel niet nou gelukkig kom je hier wel mee voorruit!! en denk dat het voor beau dadelijk ook veel leuker is dat hij voorop mag zitten of niet? @ smyltje...jeej goed geslapen meid!! wat fijn!! hopelijk komen er alleen nog maar van zon nachten! @ikke hoe gaat ie meid? @stampertje hoe gaat het bij jullie? had gelezen dat vince beetje ziekjes was? @ hier alles oke hoor...alles nog steeds hetzelfde helaas...
@ Dolfijn super fiets echt mooi ik heb die ik wil ook al gezien een witte met blauw de stoeltjes zijn dan blauw en de fietstassen ook. @ Hier Shaun heeft goed geslapen om 19.00 uur viel hij in slaap tot 20.30 hij werd denk ik wakker door de onweer even met papa en mama gekroelt en in slaap gevallen op mijn schoot. Daarna om 23.00 uur wakker voor flesje. Om 07.00 kwam hij weer voor zijn flesje en nu wilt ie ook al maar dat is te kort op elkaar
Sms Twinkle; Ze is boodschappen aan het doen voor haar verjaardag, dan ook test kopen en thuis doen.. dus we zullen echt nogsteeds geduld moeten hebben.. Dus we duimen allemaal door toch?! @Hier; rot nacht gehad, Beau was om de anderhalf uur wakker dus nu best moe.. maar komt wel goed Tot straks meiden, even druk.. Bonusdochter mag uit het ZH dus zo ophalen en dan maar kijken waar ze terecht moet, want het is nog niet echt super en duidelijk.. dus kom er later wel even op terug! xx
oh hehe oke hadden jullie haar zelf gesmst...? nou dat is dan nog ff wachten zeg pfff.... @balen van je nacht dolfijn!