goedemorgen morgen, @dolfijn oh die arme beau dat is schrikken zeg!!! nou fijn dat het nu goed gaat met beau!!! hopelijk blijft dit zo!! @ikke ook jij alweer een verschrikkelijke nacht balen zeg!! @Hier zo thuis vanuit het werk...vanavond hebben we een feestje vanuit het werk, dus ben benieuwd!
Arme beau hopelijk blijft dit niet zo Wij hebben straks een chocoladeworkshop met de fam van vriendje. Lekker en gezellig
Hey meiden, Werd vanmorgen wakker en dacht gelijk...die Twinkel is gewoon ZWANGER ... @Dolfijn, jeetje wat schrikken meid!!! Idd dan breekt je hard gewoon... Gelukkig maar dat het nu wel beter gaat...hoop dat het idd geen blijvend probleem is... @Sasje, hoe gaat het verder met je meid??? Veel plz vanavond.. @Smyl, mmm lekker..!! Veel plz ... @Ikke, dat is idd een baal nachtje!! Wie weet is ze idd al bezig met haar sprongetje!! Knuff... @Pooh, en btje rustig wakker geworden?! @Laurier, hoe is het met jou??? @Wolfje, hoop dat je een btje hebt kunnen slapen na het rotnieuws!! Knuff... @hier...weer een prima nacht!! 19.30 - 07.15 !!! Toen om 8.00 uur weer te bed en werd pas 10.45 wakker...en ligt er nu sinds 12uur weer in!! Vince heeft afgelopen week niet veel geslapen overdag, denk dat hij nu aan het inhalen is!!! Liefs
Dolfijn: wat fijn dat Beau nu weer de oude is, dan heeft hem dat zeker flink dwars gezeten. Sasje: veel plezier vanavond! Ikke: balen van weer zo'n nacht. neem je zelf ook even een rustmomentje?!! Smyltje: wta een leuke workshop. niet te veel snoepen hé! Stampertje: Kan Vince niet aan Jenthe en Beau leren hoe ze door moeten slapen? Twinkle: ben je al aan het idee gewend? MamaEs; hoe is het met jou? Biancje: zag dat je ook even gereageerd had, maar hoe is het met jullie? Meisje was om 8 uur wakker, toen gezellig saampjes gegeten. straks even boodschappen halen. zo af en toe moet dat toch echt gebeuren, de kastjes raken leeg.
@ Sasje; Veel plezier vanavond meis! @ Smyltje; Jij ook veel plezier! Ohh lekker chocolade @ Stampertje; Fijn dat Vince wél goed heeft geslapen @ Pooh; Ja idd de kasten raken leeg, jammer he? Hier; Jenthe ligt nu weer op bed, ben benieuwd hoelaat ze wakker wordt.... Vanmorgen heeft ze ook niet veel geslapen. Nu even in huis aan de gang, alleen willen mijn ogen niet echt
@ikke hoe gaat het met je ongi? wordt deze al minder? @ pooh ja helaas raken de kasten leeg he @smyltje veel plezier meid!! @hier met mij gaat het goed hoor...alles gaat zijn gangetje
@ Sasje; Het is wel iets minder, maar vanmorgen was het echt niet veel en net wel weer. Zo gaat het elke keer, dan denk je het is bijna over en dan lijkt het wel opnieuw te komen . Nouja misschien gaat het nu wél echt over
all; meiden probeer weer wat meer bij te lezen en te reageren... vanmorgen bij me opa en oma geweest, boodschappen gehaald voor ze... beide erg verdrietig, en tja met die hormonen van mij gaat het dan ook niet goed... Maar met ons allen proberen we er het beste van te maken! knuffels en bedankt voor jullie steun!
- ikke wat zielig van het tandje - dolfijn ah wat moet jou mama-hart idd gebroken zijn, gelukkgi gaat het nu weer wat beter! - wolfje heel veel sterkte en dikke knuffel - stampertje lief dat je t vraagt, maar hier gaat t helaas niet bepaald goed.... Heb pillen voor allergie, voor mn bloedneuzen en voor het slapen maar helpt helaas niet super veel... Wat fijn dat Vince zo goed slaapt!! Wat wordt hij al groot zeg! - poohbeer lekker dat je vanmorgen nog even een uurtje bij kon slapen, was het boodschappen doen leuk?
hey sasje, nee we gaan niets leuks doen dit weekend. beetje binnen zijn en lekker op de bank hangen haha hopelijk bevalt mijn zus zo snel mogelijk, ze is nu al 3 dagen overtijd..... gaan jullie nog wat leuks doen?
oh ja dat is natuurlijk ook spannend he!! en beetje sims spelen leuk he! wij hebben dadelijk feest van het werk!
@ Sasje; Veel plezier op het feest @ Laurier; Oh meis wat balen dat je je zo voelt zeg Hoop echt dat het snel beter gaat met je! En dat je zus snel gaat bevallen Hier vanmiddag naar verjaardag geweest Jenthe had 1,5 uur geslapen thuis dus daar lekker actief en tegen iedereen kletsen Daarna thuis hele bordje groente op! Toen in bad en net gedronken en nu doodmoe in bed Ohh meiden duimen jullie mee voor een goede nacht Zo rtl4 kijken, fijne avond meiden!!!
ikke ik duim voor je hoor!! laurier. hoop ook voor je dat je zus snel bevalt. overlopen is maar niks..
Ikke: ik duim voor je, zowel voor het stoppen van je ongi als voor een goede nacht. Laurier: Dikke knuffel meis! Wolfje: Wat een pittige tijd ga je tegemoed. probeer te genieten van de mooie momenten samen. Zo de boodschappen weer binnen. Het lijkt elke keer wel voor een weeshuis, maar geef ons een week en de kasten zijn weer leeg. Even een paar boodschapjes langs gebracht bij de vriendin van mams, ze is nu thuis en wacht op de oproep van AMC. Nu lekke rop de bank, kaarsjes aan en een kopje thee. Fijne avond allemaal!
goedemorgen, wat een rust hier!! hoe is de nacht gegaan meiden??? @Hier feestje was in eerste instantie niet leuk......pas rond half 12 ging de muziek wat harder aan, en werd er wat gedanst vriendlief had ze aardig hangen, dus die heeft aantal keren moet overgeven gelukkig was ik de bob
Goedemorgen, @Laurier, wat baaleh meid!!! Hoop dat het allemaal snel over is, want dit is ook niets zo!! Knuffel...Wel spannend, hoop dat je zus snel bevalt!!! @Pooh, hihihi..idd voor je het weet zijn de kasten weer leeg, dat je denkt waar is het allemaal gebleven?! @Dolfijn, hoe is het met Beau? Geen last meer van zijn darmen gehad??? @Sasje, fijn dat het goed met je gaat meid. Wel jammer dat het feest tegen viel..en heel fijn zo'n kotsende vriend!! :S @Ikke, en goede nacht gehad?? Wij zijn gister op verjaardag geweest bij een vriendin, hadden Vince mee! Campingbedje mee dus Vince daar mooi te slapen gelegd, we gingen 12 uur weg, Vince in autostoel, gelijk weer slapen, thuis te bed gelegd en ook weer goed slapen!! Ideaal... Vanmorgen was ie er weer om 6.30uur!!! Vince is vandaag alweer 4maanden!!!! Schoonouders komen straks ff bakkie doen.. LIefs