Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh dat is super fijn dat vince lekker door heeft geslapen zeg!!!!

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Leuk he, de bob zijn! Helemaal met een vriend die zat is...

Stampertje: Wat fijn dat hij zo goed in het bedje heeft geslapen, zo kunnen jullie nog een keertje op visite.
    4 maanden alweer. Wat vliegt de tijd...

Mijn banner klopt volgens mij niet helemaal. Ik moet dinsdag ongi worden, als het goed is. Dus nog een paar daagjes.. spannend.

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    O'nee. Laat maar. Donderdag idd.

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    poohbeer wat hoop ik zo dat het ook bij jullie raak zal zijn!!!!

wat zou het overigens te gek zijn als we beide positief testen!!
    dan zitten we dicht bij elkaar met twinkle erbij ;)

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    snap jij trouwens iets van de sims???

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Pooh en Sasje; ik duim echt super mega hard dat ook jullie een posi test mogen hebben deze ronde.. wat zou dat super zijn! :)

@Hier; weer een lange nacht gehad :(
    Nu niet vanwege krampjes, maar omdat hij snipverkouden is.. pff.. het breekt je wel hoor.. 3 van deze nachten achter elkaar!
    Gelukkig slaapt hij nu overdag wel wat beter, dus ik heb vanmorgen wat bijgeslapen en manlief ligt er nu in.. dan maar afwisselen..
    Beau heeft zijn matrasje wat omhoog staan en een ui naast zijn bed, net lekker in bad geweest.. dus benieuwd hoelang hij nu slaapt..

Ik ga even vast voorbreiden voor het eten, als Beau dan wakker wordt heb ik me handen weer vol genoeg..

Sorry dat ik even weinig reageer, maar ik hoop dat jullie begrijpen dat ik een beetje futloos ben..

Dikke knuffel voor allemaal! xx

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; Balen dat het feest zo laat pas een beetje op gang kwam :( Hoe voelt vriendlief zich nu ;)? Het zou echt te gek zijn als jullie nu allemaal op roze komen te staan :D Mijn duimen draaien nog steeds.

@ Pooh; Spannend donderdag!!!! Nog steeds dezelfde klachten als de vorige rondes?

@ Stampertje; Wat fijn dat Vince het zo goed doet bij anderen! Jenthe gelukkig ook, kun je mooi lekker weg :). Jeetje wat gaat het hard, alweer 4 maanden!!!

@ Dolfijn; Tuurlijk begrijpen we dat je even wat minder reageert. Jeetje die Beau krijgt ook echt weer alles achter elkaar zeg :( Hopelijk is hij er snel vanaf en krijgen jullie weer een beetje meer rust!
    Hoe gaat het met bonusdochter? Doe rustig aan meis! KNUFF

Ook hier weer geen goede nacht, kon er weer vaak uit voor Jenthe en overdag komt ze ook moeilijk in slaap. Net ook weer bij mij op m;n arm.
    Nouja zal wel de aanloop van de sprong zijn.... Ben benieuwd, deze is wel heftiger dan alle voorgaande....

Hier lijkt het erop dat mijn ongi nu toch echt aan het einde is :D:D Dus nog even doorduimen :)

Zo aan de strijk, vanmorgen al flink gewassen en de banken schoongemaakt met het wondersponsje, zulke fijne dingen joh!
    Nou fijne dag meiden!

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey

@dolfijn tjonge jonge pff dat je het idd nog allemaal vol houdt zeg :( doe rustig aan!!! en hopelijk een betere nacht nee!

@ikke ik duim nog ff door op volle toeren hoor ;) niet alleen voor jou maar ook voor je vriend ;)

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Haha thanx Sasje, zal ie blij mee zijn ;)

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha dat denk ik ook wel ikke ;)

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden ik ben weg, moet gaan werken!

tot morgen!!

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    werkze sas!

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ikke. Pfff vermoeiend he! Wel lekker dat je ongi nu eindelijk overgaat!

Sas. Weer wordfeuden op t werk? :)

Stamp. Lekker hoor! Ninthe slaapt overdag wel lastiger bij anderen s nachts is meestal geen probleem.

Pooh. Zal geweldig zijn als jij (en sas) ook positief test!! Drie op een rij.

Hier. Onrustig gelapen (ninthe sliep gewoon door hoor) dus vanmiddag nog even in bed gekropen. Was nummer ik-heb-geen-idee zit erin. Madam had voor de verandering weer eens naast dr luier gepoept, veeeeeel!
    Morgen weer werken en 10min gesprekken. Gelukkig de week erna herfstvakantie!!

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sas; Werkse meis!!! Hopelijk heb je het rustig en geen gekke dingen...

@ Smyl; Balen dat je zo onrustig hebt geslapen, enig idee waardoor? Misschien toch een andere luier voor Ninthe proberen? Welke heb je nu ? Hier pampers baby dry maat 3 en dat gaat echt op een kleine uitzondering na altijd goed.

Hier; Jenthe ligt op bed, zal zo wel wakker worden, dan in bad en de fles.
    Dan zullen we wel weer een vervelende nacht tegemoet gaan dus ik ga er ook maar op tijd in :)

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaja ff spieken of ik kan zetten he smyltje :)

en ff snel hier spieken!

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Ei:
    Laurier: 4 september
    Sasje24: 1 Oktober

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

16 Oktober: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 16, iui4)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14)

mmm
    Twinklestar: 6 oktober gyn
    Sasje24: 1 Oktober iui poging 4
    Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 12/10 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3
    MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 17/10 cb 2e prikjes

Twinkle; zet je jezelf bij het zwanger lijstje;)

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden... trek het even niet om te reageren... sem is aan het feesten aan boven en ik heb hoofdpijn...
    wel een gezellige dag gehad...
    morgen ochtend huisje schoonmaken...overblijven en dan naar opa en oma... eten zwemmen en net 5 haha
    woensdag vk controle, smiddags sem zwemles en donderdag middag naar de kapper...tussen door tassen pakken want vrijdag gaan we een week naar brugge... tante heeft dan vakantie en is dan lekker bij opa en oma...
    knuffels

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: eindelijk een eind inzicht! Ik duim nog even door tot het echt weg is! Wat voor wondersponsje??? Die grijze van de action?

Sasje: ik las dat je buren nodig hebt, dus ben ook maar even gaan spelen. Ben dus ook nog aan het uitvinden hoe het werkt...
    Ik duim voor je op volle toeren meid. Vind het zo spannend!!!

Dolfijn: Heeft Beau nog weer uit zichzelf gepoept? Wat zielig zo verkouden, maar wat wil je ook met dat hollandse weer... De ene week zit je met 27 graden buiten, de andere week ben je hard op zoek naar je wintertruien.

Wolfje: Wat fijn dat jullie een week weg kunnne en je tante voor je opa en oma kan zorgen. Daar hoef je dan niet over in te zitten. Geniet van je vakantie. Tot die tijd, neme je af en toe ook even tijd om zelf tot rust te komen!!!

Gisteren even bij mijn mans oma geweest. Daar ook gegeten. Was erg gezellig. Vandaag weer zo'n herfstdag. Bleh.

19. laurier

laurier Niet meer actief

JOEHOE WEER TANTE GEWORDEN!!!!!!!!!!!!!!!
    Gister morgen om 8:24 is mijn 2e neefje geboren.
    Wat is iedereen blij en wat een last is er van de schouders van iedereen gevallen dat hij kerngezond is!!!
    Nu weten jullie wel waar ik elke dag eventjes heen ben om te knuffelen, mijn 2 neefjes natuurlijk hahahaha :-D

Helaas moet ik wel even zeggen dat het wel even een beetje stak bij mij en Theo, ja helaas sorry is niet leuk maar toch wel de waarheid....
    Onze tijd komt vast nog wel........

stampertje,. het valt mij op dat Vince een erg makkelijk mannetje is. Slaapt overal zo heerlijk, wat fijn zeg!!!

sasje pff wat balen van het feestje, gelukkig was jij de bob haha!

poohbeer spannend, ik duim erg hard dat het raak mag zijn!!!!! succes met wachten voor de oproep voor de vriendin van je moeder, wachten is slopend hoor... fijn dat et leuk was bij mans oma! ja bah wat een vies herftsweer zeg :( blehg niks aan zo....

dolfijn wat sneu dat Beau zo verkouden is!!! pff zwaar 3 van die nachten zo achter elkaar aan... tuurlijk is het logisch dat je niet veel fut hebt om te reageren!!

ikke ik hoop dat je ongi snel ten einde is! vervelend dat Jenthe niet goed slaapt :( succes met het sprongetje! het is dat altijd wel super leuk dat ze dan wel weer zoveel meer kunnen!

smyltje wat balen dat je niet lekker door kon slapen, slim dat je s middags nog even ging liggen (en fijn dat het ook even kon). Pff elllendig altijd dat vele wassen, gelukkig zal je het meeste nu wel klaar hebben! werkse nog voor vandaag en succes met de 10-min gesprekken!

wolfje logisch dat je er geen puf voor hebt meid! neem tijd voor jezelf, je hebt al genoeg aan je hoofd.... veel succes deze week!

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Laurier: Gefeliciteerd kersverse tante!!!
    Geniet van je lieve neefje(s)

Deel Deze Pagina