Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@laurier jeeejjjjj van harte gefeliciteerd met je neefje!!!!

@twinkle hoe gaat het met jou???

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Goedemorgen meiden!

@ Laurier; Van harte gefeliciteerd met je nieuwe neefje!!!! Hoe heet hij? :) Lekker elke dag knuffelen!!!

@ Pooh; Wondersponsje van het kruidvat (witte) :D

@ Sasje; Lekker gewerkt gisteravond? En hier ook begonnen met sims, maar ook nog aan het uitvogelen :)

@ Dolfijn; Hoe is het daar?

@ Twinkle; Fijn weekend gehad meis?

Hier een goede nacht gehad :D Jenthe kwam gisteravond pas laat voor de fles; 20.30 en toen pas rond 21.50 slapen. Vanacht er 'maar' 2 keer uit gemoeten voor de speen en ze kwam om 06.30 voor de fles!
    Toen nog geslapen tot 08.00!!! Eindelijk weer!

Verder hier een hond met waarschijnlijk blaasontsteking ;) Kan elk uur met d'r naar buiten waar ze dan heeeeeel veel plast. Zo de DA maar bellen want dit is geen doen, al helemaal niet als ik morgen aan het werk ben :$.

Ongi is nog niet helemaal over...

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:
    Laurier: 4 september
    Sasje24: 1 Oktober

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

16 Oktober: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 16, iui4)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14)

mmm
    Twinklestar: 6 oktober gyn
    Sasje24: 1 Oktober iui poging 4
    Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 12/10 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3
    MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 17/10 cb 2e prikjes

Twinkle; zet je jezelf bij het zwanger lijstje;)

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh vervelend van je hond ikke, idd maar ff de da bellen!!

balen dat je ongi nog niet helemaal over is....anders wel gewoon de ha bellen he!!!

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    DA gebeld en nu moeten we plas opvangen.... :( Geen idee hoe!!!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja klopt dat moest mijn moeder toen ook ja ;)

is het een mannetje??? dan dus snel als hij zijn poot omhoog doet bekertje eronder houden ;)

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Nee vrouwtje en ze zit altijd heel laag bij de grond als ze plast ;)

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden...ga zo ff bijlezen...

net opa gebeld, klonk erg down... lichaam is op, maar koppie nog niet:(
    ga er zo na overblijven heen...

als ik dan thuiskom eten, zwemmen en net 5 kijken;)

knuffels

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

laurier; van harte gefeliciteerd met jullie neefje, knuffel hem maar lekker!!!!
    hopelijk komt jullie tijd heel snel!! x

pooh; ja week tussenweg hebben we ook hard nodig...
    gaan er zeker van genieten!

ikke; fijne nacht meid:) en s6 met je hond!

knuffels

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh dan zou ik het ook niet weten....had de da geen tips?

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    #4411 twinklestar, 10 okt 2011
    Laatst bewerkt: 10 okt 2011
    hallo lieve meiden allereerst super bedankt voor al jullie lieve reactie's en felicitatie's:D ik begin langzaam te beseffen dat het echt zo is vanmorgen weer een vette tweede streep op mijn test ga me even opgeven voor moeders voor moeders omdat ik zeker hulp heb gehad van al die andere vrouwen die eraan mee doen:) we hebben zaterdag mijn verjaardag gevierd erg druk maar super gezellig zondag niet zo heel veel gedaan even bij makro geweest en lekker een filmpje gekeken manlief gaat vanavond weer beginnen de vakantie zit er weer op:cool: ik voel me verder prima alleen ben ik heel erg moe wat last van me (*)(*) maar tot nu verder niet echt ergens last van daarom blijft het ook zo onwerkelijk:) ik heb bij gelezen maar niet echt iets onthouden het was zoveel ga het even proberen;) hier weet niemand het nog alleen manlief en jullie:D we willen de eerste echo even afwachten en het dan de ouders vertellen

@ dolfijn hoe gaat het nu met Beau helpen de medicijnen die die heeft gekregen? hoe gaat het nu met je zelf en met bonus dochter:) een hele dikke knuffel voor jou

@ wolfje wat een naar bericht zeg van je opa heel veel sterkte de komende tijd en dan zelf ook niet in orde een hele dikke knuffel voor jou

@ sasje dankje wel ik hoop dat jij over zeven dagen ook zo'n mooie test in handen mag hebben;) knuff

@ ikke onze hond heeft regelmatig blaasonsteking wij de eerste keer naar de dierenarts geweest een hele dure rekening nu ga ik tegenwoordig altijd naar een alternatieve genezer en dat werkt perfect en kost een heel stuk minder;) hopelijk is je hondje snel weer beter:) knuff

@ poohbeer mijn duimen draaien voor jou en sasje ook jullie verdienen ook zo'n mooie test

@ stampertje het voel nog steeds onwerkelijk maar vanmorgen weer zo'n vette streep dan moet je het wel geloven he:D ben heel benieuwd

@ laurier gefeliciteerd ik hoop dat jullie snel bericht krijgen van de uroloog en jullie ook weer een stapje dichterbij komen:) knuff

@ mama es ben als het goed is begin juni uitgerekend 21 oktober de echo dan weten we meer mijn laatste ongi was 24 augustus dus dan zou ik woensdag 7 weken zijn:)

@ biancje hoe gaat het met jou en Quint? en bevalt je nieuwe baan een beetje.;)

nou meiden heb mijn best weer gedaan

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaaaaaa twinkle en fijn dat je mee doet aan mvm!! ben ik je erg dankbaar voor :)
    en waar blijft je banner ;)

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje geen dank hoor heb er zelf ook hulp van gehad dus als ik daar weer andere vrouwen mee kan helpen heel graag er zijn veel te weinig vrouwen die hier aan mee doen:(

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    yes i know...vandaar dat de pregnyl ook niet meer leverbaar was nu de laatste keer :(

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    daarom doe ik er wel aan mee;) heb gelijk maar even een banner geplaatst

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje hoe voel jij je?

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik ga even een bakkie doen ben er vanavond nog even

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wow ja dat scheelt als je lange cyclussen hebt ;) dan ben je meteen al veel verder in de zwangerschap :)

ik voel me wel goed...alleen weer erge hoofdpijn en heb het zo koud!!! dus hopelijk wordt ik niet ziek!
    verder af en toe was last van mijn buik, maar volgens mij heb ik dat nog iedere keer gehad...dus we wachten maar af!
    vind het deze keer ook niet zo spannend eigenlijk

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ben ik weer had geen zin heb het koud heb even de was opgehangen en een nieuwe in de machine gedaan:D

@ sasje ja dit was als ik ongi was geworden ook mijn langste cyclus van allemaal geweest 45/46 dagen

meiden die zwanger zijn geweest hebben jullie ook last van af en toe ongi krampen gehad ik heb het niet de hele tijd maar af en toe wel eens is dit normaal?:)

Deel Deze Pagina