Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik dacht dat dat ook vergoed werd dolfijn....??
    idd witte vloed ja :)

@twinkle idd lijkt het hetzelfde dan dat je eitje springt ja :)
    zal wel van de pregnyl komen...

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje ik hoop dat het van iets moois komt;) onze duimen draaien

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Jammer genoeg alleen als je aanvullend verzekerd bent, en dat zijn we niet :(
    Dus dat kost dan een hoop, en ik heb het er echt wel voor over hoor.. maar eerst dit proberen.. niet alles te gelijk!

Enne; bij mij was dat dus een heel duidelijk goed teken.. dus ik duim dat dat ook voor jou zo mag zijn!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tja ik weet het ook niet hoor...kan natuurlijk ook nog van de pregnyl zijn.....

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    De zolder: Nee hoor, nog lang niet klaar. Mnalief heeft de muren aan één kant bekleed met gipsplaten, nu eerst stroom aan laten leggen, dan kan dat in de muren en dan de andere kanten dichtmaken. Dan nog de knieschotten maken, alles verven en laminaat erin. Dus nee hoor, nog lang niet klaar. Maar het ergste hebben we erop zitten. De muur aan de trapkant zit erin en daar zagen we allebei het ergste tegen op.

MamaEs; Wat leuk, een loopauto.

Ikke: fijn dat het gelukt is. Duur hé DA?! Mijn kat heeft blaasgruis gehad, maar was nog te jong voor AB, moest toen dus voer gebruiken van Royal kanin. Daar ben ik toen ook falliet op gegaan, de kat at duurder per week dan ik! En ik heb er 2, dus de een at het voer van de andere, dus allebei maar aan het dure voer.
    Fijnd at ze weer goed gegroeid is. Nu in de breedte, waarschijnlijk de volgende keer meer in de lengte. Meestal gaat het om en om

Dolfijn: Misschien dat VSM ofzo iets heeft voor soepele ontlasting. Het belangrijkste is dat hij van de buikkrampen afblijft.

Voor mij mogen jullie stoppen met duimen, dus jullie kunnen je helemaal storten op Sasje!!!

Sas: Ik hoop dat al dat duimen van ons, zorgt voor een mooie roze streep.

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Stoppen met duimen Pooh?? Ben je ongi geworden dan?? Balen als dit zo is meis!

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Tja, helaas. Heb net mijn banner veranderd.
    Op naar de volgende ronde!

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh nee pooh :( dit vind ik niet meer leuk hoor!!!

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Pooh; :( Ah nee he?! Ook eerder dan je NOD toch? KNUFF!!!! Jenthe was de vorige keer idd meer in lengte gegroeid :)

@ Dolfijn; Hmm hopen dat het in ieder geval wel gaat helpen bij Beau... Fijn dat jullie ook weer een betere nacht hebben gehad! Hoe gaat het met bonusdochter en schoon-bonusdochter?

@ Sasje; Nee ik herken het niet, maar ik duim ook dat het iets goeds betekend :D

Zo Jenthe heeft geslapen tot 19.00 toen met mij gedouched en daarna de fles (240 cc!!!) toen voor het eerst haar tandjes gepoetst :D En nu slaapt ze net een half uurtje!
    Ben benieuwd wat voor nacht we gaan krijgen!
    Nu weer Net5 verder kijken :D

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Balen Pooh :( Dikke knuffel meis!

@Ikke; ik hoop dat je weer een goede nacht gaat krijgen..
    leuk voor het eerst tandjes poetsen! :) Veel plezier met net5!

Bonusdochter; geen idee eigenlijk: ze is weer uit het ZH sinds vrijdag en sindsdien hebben we haar nog maar 1x gehoord of gezien.. dus beetje oud patroon.
    Bonus-schoondochter; antibiotica doet zijn werk dus dat gaat gelukkig weer stukken beter :)

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hmm wat vreemd Dolfijn dat ze nu niks laat horen :cool: Jammer dat het zo moet gaan he?
    Fijn dat het met schoon-bonusdochter goed gaat! Zit ze nog aan de prednison?

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    ja, was kuur van 10 dagen.. dus nog een paar te gaan.. ze heeft nog extra anti-biotica gekregen en deze moest een week.. dus al met al flink onder de medicijnen
    *heb haar maar even op het hart gedrukt dat de pil nu maand niet veilig is :) wil nog geen oma worden*

@Bonusdochter; zijn we helaas gewend van haar ;) het is jammer, maar niet anders

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ poohbeer wat balen zeg je cyclus is echt helemaal van slag:( baal er gewoon van

ik ga afsluiten en nog even tv kijken en dan me bedje in ben moe

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sas: Niet balen hoor, het gaat zoals het gaat. Ik duim nog steeds voor je op volle toeren, gun het je zo! ZOu het voor jou veel erger vinden.
    Enne... ik heb stiekum met je gekust.

Dolfijn: wat raar dat je niks meer van haar hoort.

Ikke: Leuk hé tanden poetsen. Hier is het ook altijd dikke lol, moet alles opnoemen wat ze hefet gegeten want dat ga ik tenslotte allemaal weg poetsen. Nog wel eens lastig als ze bij opa en oma is geweest;)

Beetje verslaafd, bedankt Sasje, aan Sim

15. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Twinkle: Blijf nu wel weer hangen op 25 dagen, mijn cyclus wordt steeds korter, dus vaker ongi. Jippie:x! Moet maar weer eens een voorraad inslaan bij de Etos, zag dat ik overal bijna doorheen was. Even niet opgelet, oeps

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Goedemorgen!!!
    De slaap was op hier, dametje ligt nog lekker. Die is denk ik moe van haar middagje school. 's avonds heeft ze nog een tijd in bad gezeten/gespeeld.
    Dus maar met een bakkie koffie wachten tot ze wakker wordt. Wel saai hoor zo!

17. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hai meiden,
    @laurier gefeliciteerd met je neefje!! Lekker knuffelen en verwennen!! Xx
    @poohbeer balen dat je weer ongesteld bent!! Blijf duinen wel fijn een vaste cyclus heb je tenminste snel een duidelijk antwoord. Ik blijf duimen.. Xxx
    @ Sasje vloeien was bij mij het goede nieuws suc6 meis ik blijf ook voor jullie duimen!! Ben ook verslaafd aan wordfeud gebruikersnaam biateca als je zin hebt.
    @twinkle ja je lijf gaat nu ff tekeer de hormonen gieren door je lijf maar geniet er vooral van meid!!
    @ Dolfijn vervelend van Beau zijn ontlasting hopen dat het nu beter gaat
    @ikke grappig tandjes poetsen gaan wij ook aan beginnen

Quint is de nachten weer wakker vaak honger fles erin en hij slaapt daarna weer maar dat is wel vermoeiend voor ons.. Maar goed hij zal we een groeispurt hebben..
    Eten en slapen doet ie verder goed
    Half 8 bordje pap
    Daarna naar bed
    Rond half 12 flesje melk of 1,5 boterham met smeerworst
    Rond half 2 fruithapje
    slapen
    Rond half 4 fles
    Slapen
    Rond half 6 warme maaltijd
    Half 8 papfles
    Slapen

Maar hij is natuurlijk vorige week ziek geweest dus daarom slaapt hij nu veel hij had 39,5graden koorts dus wij dachten daar gaat een tandje komen..

Nee hoor niks.. Hij was erg verkouden en hoesten lang leve Kdv. Goed voor zijn weerstand.

Nieuwe kleren voor Quint gekocht hij groeit namelijk als kool(wat wil je met zijn eetpatroon) 

Mijn werk bevalt goed is heerlijk te combineren met Quint lekker op tijd thuis om hem rond 17.10uur op te halen bij Kdv

Nou meiden dit was mijn verhaal weer!!

Ff huishouden doen. Xxx

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@dolfijn, jammer van bonusdochter dat ze nu niks meer laat horen....en grinik over schoondochter...whaha stel je voor idd!!! dan ben je heel vroeg oma :)

@ poohbeer ik zag het al.....hahaha :)
    leuk he....ik ben ook verslaafd maar kom op moment niet echt verder!

@ikke leuk tandjes poetsen voor de 1e keer!!! hoe ging het?

@biancje fijn iets van je te lezen meid!!!
    het klinkt allemaal goed zoals het goed.
    oke ik zoek je zometeen even voor een potje wordfeud :)

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden,

Hier weer een redelijke nacht: 19 - 01.20 - 04 -06 -07gillend wakker ;) geen idee wat het was..
    08.50 douchen en om half 10 lag hij er weer in..
    Net de eerste keer lactulose gegeven.. niet de hele hoeveelheid die HA had voorgeschreven, want dit vond ik wel heel veel! eerst maar eens kijken wat zijn buikje met de helft doet.
    Vandaag niet veel bijzonders op de planning.. maar wat wil je met dit weer?? Vind er echt niets aan zo..

@Pooh; is je meisje al wakker? hoop dat je je toch nog even hebt vermaakt!

@Biancje; fijn weer wat van je te lezen, Quint eet inderdaad al een heleboel :D Fijn dat je werk zo goed bevalt!

@Sasje; hihih wel een beetje te vroeg hoor.. mama en oma in één jaar vind ik echt even te gek :D

Fijne dag allemaal! xx

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pooh verveelt zich niet hoor...die is samen met mij de sims aan het spelen ;)

Deel Deze Pagina