Ei: Laurier: 4 september Sasje24: 1 Oktober NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 16 Oktober: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 16, iui4) mmm Sasje24: 1 Oktober iui poging 4 Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 12/10 controle vk Twinklestar: 30-05-2012 21/10 eerste echo gyn 27/10 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 17/10 cb 2e prikjes
thanks meiden... nou kleine is al goed aan het indalen... vandaar dat ik soms zo moelijk loop alles was goed... knuffels verder na brugge ga ik snel weer mee kletsen hoor
Ei: Laurier: 4 september Sasje24: 1 Oktober NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 16 Oktober: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 16, iui4) mmm Sasje24: 1 Oktober iui poging 4 Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 28/10 intake kraamzorg 03/11 controle vk Twinklestar: 30-05-2012 21/10 eerste echo gyn 27/10 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 17/10 cb 2e prikjes
hier is het nog 21 graden in huis dus nog niet koud maar ik ben ook een koukleum hoor dus zodra het kouder word de verwarming aan @ wolfje fijn dat alles goed was geniet lekker van je weekje brugge knuff @ dolfijn groot gelijk als Beau op de grond speelt hij zou kou vatten
Fijn Wolfje dat alles goed is! En de kleine is lekker snel met indalen!!! Hehe mijn kleine meisje in eindelijk wakker aan het worden, ligt al vanag 15.00 op bed Ze zal zo wel honger hebben
Hmm ze ligt nog steeds in bed.... Nu toch wél echt wakker aan het worden Ik ga mijn meisje halen en de fles geven! Fijne avond meiden!!!
pfff hier is gezellig...ruzie met vriendlief ach tja...hij meent ook maar dat we altijd alles kunnen...maar helaas wil ik ook graag geld sparen voor als er dadelijk een kleine komt.....
Wolfje: Dat is al lekker vlug zeg. Fijnd at alles goed is! Sasje: ik heb hier ook de kachel al aan hoor en 's avonds de kaasjes. Wel zo gezellig! Ikke: Joehoe!! Wat fijn dat je er eindelijk van af bent! Zal vanavond even een foto maken van rokkie 1. Net gelijk maar even stof gehaald voor rokkie 2. Nu gauw eten koken!!
he bah Sasje, wat vervelend! begrijpt hij niet dat je wat wilt sparen voor een kleintje? of heeft hij die hoop gewoon op gegeven moeilijk meis! KNUF
tja hij ziet dat allemaal niet zo in als het over geld gaat. we hadden een bedrag af gesproken dat we zeker op de rekening zouden laten staan...en daar zitten we nu toch wel onder...dus wil dat zeker weer erbij hebben gespaard. en nu dacht hij even nog meer geld te gaan uitgeven....dus helaas...en dan wordt hij boos...tja dan kan ik er ook niks aan doen he!! hij snapt het gewoon allemaal niet wat geld betreft...
Hi meiden. Eindelijk ff zitten. Erg drukke week gehad. Heb niet bijgelezen, sorry! Nu lekker vakantie, dus ben ik iets meer online.
@Sasje; dat blijft dan inderdaad wat lastig, gelukkig ben jij er om een beetje over de rekening te waken.. succes, ik hoop het hij snel weer gezellig bij je komt zitten. Geniet van je tv-avondje en werkze voor morgen alvast! @Smyltje; geniet van je vakantie! en gezellig dat je weer wat meer online kan komen! @Hier; Beau ligt alweer netjes in bed, hij had vanavond een poepbroek maar 3 dgn er tussen, dus de lactulose lijkt wel iets te doen. Vandaag weer vast voedsel gegeven, dus kijken hoelang dat in zijn buikje blijft zitten. Ook ik ga even voor de tv hangen.. tot later meiden! xx
@ Dolfijn erg he al die was binne ik wasde altijd in het weekend maar nu met Schaun bijna elke dag @Ikke jeeeeeeh eindelijk @sasje hier gaat de kachel dit weekend aan jeeeeeehhh heb een voetenzak gehaald op mp hij is in de winkel 109 euro kan er nu een halen voor 50 euro een nieuwe is voor in de buggy straks, ga ook nog sneeuw wielen bestellen voor Shaun die zijn ook erg duur maar ja. Shaun is al 3 dagen aan het huilen zo sneu. en eindelijk na bijna 13 weken ben ik ongi pffffff en dat zonder bv sorry had storing op internet en ook op de blackberry zoals heel de wereld haha
Sasje: Hé wat vervelend die onenigheid. Je kunt het maar één keer uitgeven. Dolfijn: 3 dagen, dat is beter. En ging het poepen nu ook makkelijker? MamaEs; Wat een feest zeg, zo'n blackberry. Ben blij met mijn Sony Ericsson. En sneeuwbanden voor een kinderwagen? Heb er werkelijk nog nooit van gehoord. Is dat nieuw en wat helpt dat? Foto wordt denk ik morgenavond. Mijn model lag uitgeteld op bed. Oom is even geweest en heet geholpen met het stroom aanleggen en stopcontacten plaatsen. Morgenavond gaan ze verder. Kunnen we daarna de muren verder afmaken.
Hey meiden, @Lieve Twinkel, ik kan me helemaal voorstellen dat jij met een enorme stralende glimlach in de ronte loopt!! Jij zal het niet lang voor je kunnen houden, hihihi... En wat lief dat je naar ons vraagt...maar gaat echt super!! @Sas, hoop echt dat je buikpijn iets goed betekent meid... En hier is het ook wel dat ik over de rekening waak! Manlief heeft vaak zoiets van het kan wel en ik houd de rem er een btje op!! Gelukkig houden we elkaar zo een beetje in evenwicht ...Hoop dat hij snel bedaart...knuff.. @Pooh, ben benieuwd naar het rokje meis...en goed bezig!!! @Smyl, lekker herfstvakantie! Geniet ervan samen met Ninthe... @Dolfijn, gelukkig dat de lactose lijkt te werken! Hoop voor Beau dat zijn darmpjes het goed gaan oppakken allemaal... En fijn dat je goede nacht hebt gehad! Vanavond nog maar 1! @Ikke..Wat heerlijk dat Jenthe vanmiddag even goed geslapen had!! Hoop dat ze ook een goede nacht heeft... @Wolfje, jeetje nu al aan het indalen! Ben benieuwd of jullie wondertje blijft zitten tot 40weken of zich al eerder laat zien!!! Veel plz in Brugge... @Mama Es, wat baaleh dat Shaun al 3dagen aan het huilen is! Enig idee waarom?? Krampjes, meer trek, moe maar niet in slaap kunnen komen?! Lastig meid..zal voor jou ook wel moeilijk zijn... @Hier gaat nog steeds top!! We hebben net lekker een midweekje weg geboekt...we gaan van 7 t/m 11 november lekker naar Limburg... Landal... We hebben een luxe huisje...nu al helemaal zin in ... Vince is nog steeds super gezellig, af en toe last van een doorkomend tandje, maar verder alleen maar lachen en kletsen! Het slapen is nu nog beter (of het niet al heel goed was, hihihi)..maar meestal moesten we er in ieder geval wel een xtje snachts uit voor zijn speentje, maar hij slaapt nu al 3nachten helemaal door!!! Toppertje... (sorry meiden voor wie slaapproblemen hebben....!!!) Dikke knuffel... Liefs