Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    hey meiden,

sorry sorry dat ik zo weinig reageer. Ik lees wel continue mee in dit forum en de lounge.

maar ik las echt geweldig nieuws!!! TWINKLE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!!!!!

wil even zeggen dat ik vanaf 11-10 officieel gescheiden ben, beetje raar nog.

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

wat een rust nog om 11 uur :)
    hier alweer terug van het werk..pff hard moeten werken in die korte tijd zeg :(

@stampertje ook jullie nog lekker een weekje weg....waar gaan jullie naar toe??

@pooh wanneer gingen jullie ook alweer naar de lommerbergen?

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey mom,

hoe is het huisje geworden meid??
    ja kan ik me iets bij voorstellen dat het toch wel vreemd is dat je nu gescheiden bent...

4. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    Met het huis verloopt het niet erg vlot. Enige bod dat we hebben gehad was veel te laat en tot nu toe geen kijkers meer gehad. We wachten het af. Begin januari doen we de vraagprijs iets naar beneden.
    Wel ga ik me inschrijven bij mijn vriend. Officieel samenwonen dus :D

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke maar ik bedoelde eigenlijk nu het huisje van je vriend ;)
    krijgen we nog fotos te zijn....voor/na ;)
    of die kun je me ook whats appen ;)

6. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    hahaha oke, ik heb nu alleen foto's van hoe het er nu uitziet. Vriendlief heeft wel foto's van daarvoor. Ik zal ze je dan avnavond whats-appen!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja leuk :)

vind metamorfoses altjd erg leuk!

8. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    goedemorgen!!
    JEEJ! onze nieuwe droger is vanmorgen geleverd! onze andere was overleden.. :( dus nu weer heeeerlijk zachte handdoeken :D

@stamp. krijgt Vince nu al tandjes?? en lekker ff weg hoor
    @mom. raar idee lijkt me, gescheiden. maar wel weer leuk dat je nu officieel gaat samenwonen :D
    @dolfijn. hoop dat het nu wat beter gaat met zn darmen!

@hier. ik ben echt verschrikkelijk moe. ga in de vakantie even naar de huisarts om uit te sluiten dat het niks lichamelijks is. maak me er wel beetje zorgen om..
    met Ninthe gaat het goed. ze is nu lekker bezig met de groentehapjes! ze heeft nu wortel, bruine bonen en sperziebonen gehad. lekker lekker! ze is al bijna 6 maanden, kanjer :D

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    lief dat je het vraagt twinkle. maar nog niet echt. ik denk dat het ook gewoon met mn extreme vermoeidheid te maken heeft :( hoop dat het snel beter gaat!

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ smyltje lekker vakantie:D wat balen dat je je nog steeds niet helemaal lekker voelt succes bij de huisarts;) hopelijk niks aan de hand een hele dikke knuffel voor jou

@ mom dankje wel:D wat leuk dat jullie officeel gaan samen wonen gefeliciteerd;) zal wel even raar zijn nu officeel gescheiden maar gaat wel over

@ sasje de ruzie met vriendlief nog bijgelegd gisteren:) hoe voel je je vandaag minder last van je buik

@ dolfijn weer zo'n goede nacht gehad als gisteren ik hoop van wel:)

@ stampertje voorlopig zeggen we nog niks kan het tot nu toe goed voor me houden heb het alleen vandaag wel aan mijn vriendin verteld:D ze was zo blij we zijn samen zwanger zijn :) fijn dat alles zo goed gaat met jullie leuk dat je even komt posten

@ laurier denk aan je meid;) knuff

@ wolfje een hele fijne week in brugge heel veel plezier;)

@ ikke weer een beetje bijgekomen je was erg moe gisteren?

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    Laurier: 4 september
    Sasje24: 1 Oktober

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

16 Oktober: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 16, iui4)

mmm
    Sasje24: 1 Oktober iui poging 4
    Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 28/10 intake kraamzorg 03/11 controle vk
    Twinklestar: 30-05-2012 21/10 eerste echo gyn 27/10 intake vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3
    MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 17/10 cb 2e prikjes

12. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    zo, alles bijgelezen vanaf pagina 440 :D maar als jullie het niet erg vinden, schrijf ik weer mee vanaf hier hoor haha. het was wel erg veel ;)

zag wel nog een mooie foto langskomen van Biancje! lief!

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dan heb je wat te lezen gehad smyltje:$ maar je bent weer bij

@ mama es hoe gaat het met jou en Shaun lekker aan het genieten;)

ik ga afsluiten ga de boodschappen doen normaal op vrijdag maar morgen geen tijd dus dan maar vandaag:D

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ja, had zeker wat te lezen haha. Ninthe zal zo wel wakker worden en dan ga ik ook boodschappen doen. is gelukkig mooi weer!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

hier net terug van het boodschappen doen, moet alleen zometeen weer terug nog 2 kado's halen voor mijn vader en opa want die winkels hadden dicht tussen de middag :(

nee niet bij gelegd met vriendlief, en hij is nog steeds boos want toen ik hem net belde over voor hoeveel geld we kado kregen reageerde hij weer van wat boeit mij dat al geef je 100 euro....pfff heb toen alleen gezegd begin je weer...en toen heb ik opgehangen...nou zie hem alleen vanavond nog, morgen avond ben ik gelukkig werken ;)

16. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; Wat balen dat het ff k*t gaat met vriendlief :( Hopelijk gaat hij het wel snel inzien... KNUFF!!
    @ MamaEs; Ik heb ook nog nooit gehoord van winterbanden voor de wagen, wat is daar anders aan dan?
    @ Smyltje; Fijn dat je je nieuwe droger hebt, erg he als je zonder zit? Hier ook nog steeds erg moe ;)
    @ Stampertje; Fijn dat het allemaal lekker gaat bij jullie! En lekker even weg!!!
    @ Dolfijn; Ohh wat mooi dat Beau weer gepoept heeft! Nu hopen dat het goed blijft gaan!
    @ Mom; Lijkt me ook heel gek om dan toch officieel te zijn gescheiden :(. Hopelijk schiet het wel op om jullie appartement te verkopen!

Sorry meer weet ik niet meer :)

Hier gaat alles goed, weer een goede nacht gehad! Jenthe heeft geslapen van 20.30 tot 07.00 (om 22.15 slapend de fles en om 02.30 1x de speen)
    Verder morgen nog werken en dinsdag en woensdag en dan heb ik 2 weken vakantie en gaan we vrijdag lekker een week naar zeeland! Zo'n zin in!!!!
    Woensdag wordt m'n zus opgenomen en donderdag geopereerd dus hoop dat alles goed gaat.... (ze wordt geopereerd aan haar darmen, heeft ziekte van Crohn en nu gaan ze een gedeelte met vernauwingen weg halen, ze kan een (tijdelijke) stoma krijgen. Ze is al vaker geopreerd en een paar keer kantje boord dus we zijn erg zenuwachtig :(.

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey ikke,

oh lekker bijna vakantie!!!
    ik kijk er ook al naar uit....ik heb 1e week van nov weekje vrij of ja 1 dag heb ik cursus.

dat geloof ik dat het spannend is met je zus :( ik zal een kraasje opsteken!
    herriner je me er aan tegen die tijd?

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ smyltje zeker lekker weer heb het alleen zo koud jammer genoeg:(

@ sasje wat vervelend dat het nog niet bij gelegd is maar je hebt gelijk hoor meid;) knuff voor jou en lekker bijna een weekje vakantie

@ ikke wat fijn dat het weer zo goed is gegaan met Jenthe:D wat spannend zeg met je zus ik hoop dat alles goed gaat knuff

19. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is zeker spannend ikke! Hoop dat alles goed zal gaan

Twinkle. Ik ben ook een koukleum. We moeten snel t winterdekbed erin doen, want het is veel te koud 's nachts!

Sasje. Pffff mannen! Hier laatst ook een gele discussie gehad over geld. Maar dan over de verdeling van wie hoeveel betaald..

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    echt wel smyltje lekker onder een warm dekbed:D

Deel Deze Pagina