Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    misschien kunnen we dat hier ook maar beter doen, ben ik van dat gezeur af, want wij hebben nu alles op 1 hoop....

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Sas, baaleh dat het nog niet met je vriend is opgelost!! Hier ook alles op 1rekening hoor... Maar gelukkig gaat het tot nu toe nog prima!!!
    @Smyl, wat baaleh van je vermoeidheid, misschien wel wat ijzer of vitaminen te kort!! Maar dan idd even voor de zekerheid maar naar de ha.
    @Mom, lijkt me idd raar dat het nu helemaal officieël is!! Maar hoop voor jou en je vriend op een hele mooie toekomst met (ooit) hopelijk een klein wondertje!!!
    @Ikke..heerlijk nachtje meid!

@vandaag heeft Vince voor het eerst een groentehapje gekregen...worteltjes!! En hij vond het heerlijk..! Had verse worteltjes gekocht en daar 1eetlepel van in een bakje gedaan en hij heeft alles heerlijk op zitten smikkelen!!!

Er is niet 1 tand maar gewoon 2tanden tegelijk aan het doorkomen, arm kind!! Nu maar chamodent gehaald, verzacht een beetje!

Liefs

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Wat ern rust hier...hier nog steedz niet goed. Hij wert nu in ieder geval dat ik ook boos op hem ben...en dan ook nog vrahen heel stom waarom ik boos ben..tja jij bent toc ook boos ;) daarna niks meer gezrhd en met de hond gaan lopen...had daarna alles opgeruimd :) ben nu net terugvan kleine neefje en ben meteen door naar boven gelopen, dus denk dat het wel duidelijk is...

4. laurier

laurier Niet meer actief

mom kan me voorstellen dat het erg raar is om officieel gescheiden te zijn..... ik hoop dat jullie het huis snel kwijt raken!!

smyltje top een nieuwe wasmachine!! ik hoop dat je snel wat minder vermoeid raakt meid!!

twinkle dank je, lief van je :)

sasje ik weet niet precies wat er gebeurd is (heb een stuk gemist omdat ik zo achter liep sorry!) Maar geld was hier eerst ook een gedoe, toen hebben we na 6 mnd maar een gezamelijke rekening gedaan en nu gaat t goed! Ik hoop dat je t snel bij kunt leggen samen met je vriend, ruzie is ook niet leuk maar snap je heel goed :(

stampertje wow wat groeit Vince al zeg, al 2 tandjes.......... ongelooflijk hoe de tijd vliegt zeg...!

Fijne avond allemaal.
    liefs lau.

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wij hebben een gezamelijke rekening..dat is het probleem schijnbaar :)

6. laurier

laurier Niet meer actief

hoezo is dat dan een probleem, sorry ik ben denk ik traag van begrip....
    hebben jullie liever dat de ene rekening nr 1 betaald en de ander rekening nr 2?
    ik vindt juist dat het top is om een gezamelijke rekening te hebben, zo hebben we beide overzicht over alles en heb ik (of vriendlief) niet t idee ik betaal meer of minder o.i.d.
    En tsja we betalen beide alles vanuit de winkel(s) van die rekening, gaat prima gelukkig....

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Normaal gaat het hier ook prima hoor, alleen nu dus even niet helaas. Nou ja zal vast goed komen

8. laurier

laurier Niet meer actief

da's balen, komt vast allemaal goed sasje!

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Pff Sas wat een gedoe meid! Maar komt idd vast wel goed! Hier juist geen gezamelijke rekening maar goede afspraken wie wat betaald, ik werk ook minder dus goed op elkaar afgestemd.

10. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Lieve meiden heb bijgelezen... maar heb een mega drukke dag gehad...
    ben echt kapot nu...
    ga zo lekker slapen morgen 7u wekker en dan aankleden en op naar brugge, hebben er zin in!
    Meiden denk aan jullie en hoop na die tijd meer mee te kletsen!

LIefs x van mij

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Wat fijn dat Vince zo goed slaapt! En wat een lekker vooruitzicht, midweekje weg. Waar ga je heen? Wij gaan naar de Lommerbergen van 18 to 25 nov.

Mom: idd een raar idee, dat je nu een gescheiden vrouw bent. Gelukkig ben je wel weer heel gelukkig!

Smyltje: Wat vervelend, die moeheid. Goed dat je het even na laat kijken!

Ikke: oh wat spannend is dat dan van je zus. Ik hoop dat alles goed gaat. En een stoma, dat is niet niks. Lijkt me best ingrijpend.

Sasje: wat is dat toch... Heeft hij zich er nu nog niet bij neer gelegd??!! Mannen... Af en toe dan zou je 'm....

Dolfijn: hoe is het met jou en Beau? En de rest van de kids natuurlijk.

Wofje: Maak er wat van in Brugge!!! Geniet van de tijd saampjes.

Laurier: Hoe is het met jullie meid?

Hier: vandaag gewerkt, net weer even bezig geweest met het maken van rokje 2. Wilde een foto maken van het eerste rokje, batterijen leeg van de camera. Doe er andere oplaadbare in, ook leeg....GRRRRRR. Waarom legt "iemand" lege batterijen terug! Laad ze dan gewoon op!!!
    Dus de foto houden jullie tegoed.

12. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is een ttijd terug, ik ben de eerste! Wel via telefoon, lig nog ff in bed. De buren krijgen vandaag een dakkapel dus daar gaat mn slaapje...

Sas wij hebben allebei een eigen rekening en een gezamenlijke. We moeten dus beide een bedrah overmaken naar de gez.rek. dat was voor os beide evenveel, maar nu ik parttime werk moet vriendje natuurlijk meer overmaken. En daar heeft ie wat moeite mee...

13. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

@Pooh, wij gaan naar het Roekenbosch! En wij gaan 7nov :D...
    @Smyl, baaleh meid al zo vroeg wakker!!!
    @Wolfje, veel plz!!!!

@hier uiteraard weer een topnacht! 19.30-7.20!!!
    Fijne dag allemaal...

Liefs

14. laurier

laurier Niet meer actief

poohbeer wat balen van de lege batterijen, vervelend is dat altijd he!!! Ben je zelf rokjes aan het maken voor je meid? Wat leuk zeg!!! Hier gaat het redelijk lief dat je het even vraagt...

smyltje balen dat je slaapje niet door zal gaan vandaag hihi...

stampertje fijn dat jullie nacht weer goed was..

over rekening gedoe: wij doen het net zoals smyltje verteld, maar hier totaal geen moeite mee gelukkig!

Een fijne dag allemaal!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@dolfijn hoe is ie meid?

@wolfje fijne vakantie meid!

@stampertje dat park ken ik, waar ligt dat?

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ laurier graag gedaan;) fijn om weer even iets van je te horen:)

@ poohbeer ben heel benieuwd naar de foto:D maar wacht geduldig af vandaag vrij of moet je weer werken

@ sasje hoe gaat het vandaag met jou?:)

@ stampertje fijn zo'n topnacht:D

@ smyltje hoe gaat het met jou denk je uit te kunnen slapen nee:(

@ dolfijn hoe gaat het met jou en Beau heb je een goede nacht gehad;)

@ ikke hoe was jou nacht Jenthe ook goed doorgeslapen:)
    hier alles goed hoor voel me nog steeds prima alleen heel erg moe en mijn (*)(*) gaan wel meer pijn doen maar dat maakt niet uit:D dat heb ik er graag voor over;) maandagavond komt de vrouw van mvm ze heeft gisteren gebeld nu ga ik een bakkie doen bij paps en mams mams is vandaag jarig morgen viert ze het maar wil haar echte verjaardag niet over slaan:)

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    Laurier: 4 september
    Sasje24: 1 Oktober

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

16 Oktober: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 16, iui4)

mmm
    Sasje24: 1 Oktober iui poging 4
    Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 28/10 intake kraamzorg 03/11 controle vk
    Twinklestar: 30-05-2012 21/10 eerste echo gyn 27/10 intake vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3
    MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 17/10 cb 2e prikjes

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden,

Sorry dat ik er gisteren even niet was.. wel bij gelezen elke keer maar even geen behoefte om te reageren :) Sorry!

@Stampertje; gezellig dat je er weer wat meer bent.. en wat gaat die Vince hard! Nu al 2 tandjes?! Fijn weer zo'n top nacht!
    @Mom; toch een afronding denk ik: dat de scheiding nu officieel is.. ik hoop dat je heel gelukkig wordt met je nieuwe relatie: Samenwonen! Heerlijk!
    @Smyltje; hou die vermoeidheid idd maar goed in de gaten en even op controle naar HA, je weet maar nooit! en je was idd vanmorgen de eerste :D
    @Ikke; heftig van je zus meis, kan me goed voorstellen dat jullie er in spanning naar toe leven.. heel veel sterkte!
    @Sasje; ik hoop dat het weer gaat zakken, ruzie over geld moet niet te lang duren.. doe het zoals het voor jullie goed voelt!
    @Wolfje; een hele fijne tijd in Brugge! Geniet ervan!
    @Pooh; jammer dat je ons nog geen foto kan showen (dat zijn van die dingen waar ik me ook dood aan kan irriteren!) maar blijf benieuwd en hoop dat de foto nog wel volgt..
    @Laurier; ook gezellig dat jij er weer wat meer bent, toch fijn om een beetje op de hoogte te blijven.. goed om te lezen dat het redelijk gaat.. hopelijk kan je je koppie een beetje boven water houden!
    @Twinklestar; je boobs gaan vanzelf weer minder pijn doen hoor meis! maar het hoort er idd gewoon even bij! MvM maandag.. dan nogmaals de bevestiging dat je zwanger bent :D Gefeliciteerd met mams!

@All; hopelijk overal weer even op gereageerd.....

@Hier; Manlief is ziek :( Griep.. dus er komt even heel veel op mij neer.. niet erg, maar dan wat minder tijd voor ZP.
    Beau zijn verkoudheid is zo goed als over maar nu heb ik het.. dus ben benieuwd of hij er nu tegen op gewassen is.
    Weer twee dagen wat groente gegeven, dus nu afwachten wanneer poepbroek komt ;) De vorige poepbroek ging hem wel beter af.. het was nog flink persen, maar geen gegil of geschreeuw meer.. Dus het lijkt er op dat de lactulose toch wel iets doet.. Ach, we wachten af!

Fijne dag allemaal, het zonnetje schijnt hier, dus hopelijk straks nog even lekker naar buiten.

xx

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey dolfijn fijn iets van je te lezen meid!!

nou brrr ik vind het maar koud buiten hoor!!!
    dus pak beau maar goed in!!
    balen dat manlief ziek is :( hopelijk is ie snel beter!!

bleh ik moet dadelijk werken van 12-21......lange dienst dus :(

20. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ pooh handig he lege baterijen ken het haha

@ Sasje werkse

@ Dolfijn hier is ook een zon maar nog wel erg frisjes (morgen gaan we de voetenzak ophalen voor de buggy)

@ Mom leuk samenwonen hihihihi geniet ervan

@ Twinkel hoop dat je een super zwangerschap gaat krijgen ik had ook geluk alleen maagzuur en moe (maar dat kwam door het niet slapen haha)

@Ikke hoe gaat het met je zus knuffel meis

@ Hier Shaun huilt in de avond zo veel en 4 poepbroeken per dag denk dat de tandjes niet lang laten wachten (die kiesjes zijn niet doorgekomen zitten alleen puntjes)
    maandag naar het cb maar even vragen is zo sneu hij wordt maar niet stil.

heb een leuk outfit van woezel en pip gekocht mijn kleine man heeft een hele verzameling.

De foto's van de shoot zijn eindelijk binnen joepie. (staan op hyves)

@ Winterbanden bij de bugaboo heb je hele kleine zwenkbanden voor in de sneeuw kom je dan amper vooruit
    (weet dat van de wagen van mijn vriendin vorig jaar) dus dan heb je vaste wielen die niet kunnen zwenken is ook voor
    in het bos en het strand.

Deel Deze Pagina