Werk ze sas! Beterschap voor je man dolfijn! Hier. Vanmorgen ff de stad in geweest met Ninthe. Nieuwe legging, maillot, slabbetjes, slofjes en wagebhanger gekocht voor Ninthe en een legging voor mij. Straks mn ma op visite
Zijn woezel en pip verslaving (nou ja die van mama) iedereen zegt veel te veel ik vind het wel leuk (het ligt alleen voor de foto in de box nu is er een deel opgeruimd hij heeft nog wel een boxkleed gehad van hun die ligt er wel in.
zo raar elke keer als ik hier kom, kom ik op pagina 445 en daar kan ik niet inloggen moet met hele omwegen hier komen
Ben trouwens benieuwd of mijn ticker morgen veranderd dan is Shaun 3 maanden hij staat nu op 2 maanden 4 weken en een dag (hij is vandaag alweer 13 weken)
@ dolfijn wat balen dat manlief ziek is ik hoop dat hij snel opknapt gelukkig is Beau weer bijna beter alleen dan toch weer balen dat de lou nu bij jou begint doe rustig aan we denken aan je en bedankt voor de felicitatie @ mama es mooie foto's meid een mooi mannetje leuk hoor die woezel en pip @ werkse sasje hier ook erg koud hoor zit onder een deken op de bank @ smyltje Ninthe is weer goed verwent ben je nog naar de ha geweest
Hey meiden, @Mama Es, ik dacht eerst ook dat mijn ticker niet klopte. Maar hij telt in maanden en dan weer per week!! En de maanden hebben niet even veel dagen dus het klopt wel hoor!! Dus bijv. 31 dagen = 1 maand en dan gaat ie weer verderder tellen... dus dan bijv 3 dagen later is 1 maand en 3 dagen, terwijl het voor ons dan misschien al 5 weken is!! Snapje?! En wel veel van woezel en pip inderdaad!! Ikzelf vind het niet leuk!! hahaha..maar vindt bijv Nijntje aan speelgoed ook verschrikkelijk! Ben daar echt een muts in! @Dolfijn, hoop dat het goed blijft gaan met Beau zijn ontlasting!! En wat baaleh dat manlief ziek is!! Knuffel voor jou meid met alle drukte!! @Twinkel, heerlijk te lezen dat je zo aan het genieten bent!! Volgende week naar de vk he?! Spannend... @Sasje, weet zo ff niet waar het precies ligt, Noord-Limburg....zal het straks eens opzoeken... @Laurier, fijn dat het goed met je gaat meid!!! Knuff... @Smyl, goed geslaagd dus ... @Ikke, hoe is het met jou en vriendlief?? Jenthe ook alles goed?? @Pooh, je maakt me wel erg nieuwsgierig naar die rokjes hoor!!! @We hebben vandaag de Bloomkinderstoel gekocht... we wilden hem al heel lang, maar hij is best duur!! En vandaag hebben we de knoop doorgehakt!! Dus we hebben hem nu staan!! Helemaal blij mee...Vince mag er al in en vindt het helemaal geweldig!!! Morgen gaan we waarschijnlijk ff op visite en anders wandelen in het bos!! En 's avonds gezellig gourmetten ... Zondag komt me zusje met zwager eten... Dus gezellig weekend.. Liefs
Twinkle: gefeliciteerd met je mams! Laurier: redelijk is niet echt goed, of wel? Smyltje: Dat is vervelend wakker worden voor je! Dolfijn:Beterschap voor je man. Vind je het gek, die griep met dit weer! Fijn dat de lactulose werkt voor Beau. MamaEs: Kun jij de zxwenkwieltjes voor niet vastzetten? Ik had een hele goedkope kinderwagen een Mutsaert, en daar kon ik de wielen voor vastzetten. Kon gewoon het lipje naar beneden duwen. Was soms wel handig idd, vooral in het bos waar de wieltjes nog wel eens alle kanten op willen gaan door de takjes. Maar ook oma vond het erg handig omdat zij zwenkwieltjes net gewend was. Apart dat je dan andere wielen moet kopen. Stampertje: Gourmetten, oh lekker! Wij doen dat alleen met kerst. En waarom? Ik zou het niet weten, kan natuurlijk ook gewoon in het weekend. Hmmm, je brengt me op een idee.... Meiden, hier is ie dan eindelijk, de foto van het eerste rokje. De volgende wordt van grijze (dunne) spijkerstof met een lila randje. Daar ben ik dus nu mee bezig. Vandaag gewerkt. Nu uitgeteld op de bank.
wat een leuk rokje pooh @stampertje oh oke, ik ken het in ieder geval niet...... leuk een bloomstoel!!! welke heb je? nano? of echt die eivorminge stoel? @hier nog 1 uurtje werken en dan weekend!!!
Meiden, heb bijgelezen maar echt geen tijd om te reageren. Druk bezig voor morgen. Zo nog fruit maken voor mijn meisje en dan nog strijken tijdens TVOH! Zondag ook weer verjaardag dus geen idee wanneer ik tijd heb voor zp . Knuff voor iedereen!
mama es wat een prachtige foto's, kan me voorstellen dat ze iederen in no time inpakt zo hihihi dolfijn wat balen dat je man ziek is Gelukkig gaat het met Beau weer wat beter. Dikke knuff voor jou! smyltje, ik doe niet aan wordfeud... stampertje, het gaat redelijk hier kan helaas niet zeggen goed... sorry. aaaah geweldig die kinderstoel, die vindt ik ook helemaal super!!! alleen ze zijne rg prijzig ja.. Wat fijn dat Vince er al in mag en dat hij het helemaal leuk vindt! poohbeer nee dat klopt, redelijk is niet echt goed helaas.... WOW wat leuk dat rokje zeg!!!! Knap gedaan hoor, petje af :-D Geniet van het hangen op de bank! Sasje nog eventje en dan lekker weekend, succes nog even! ikke succes met alle drukke dingen!! knuff terug! Fijne avond allemaal.
@Pooh, wat een onwijs leuk rokje!!! Echt leuk!!! En wij gourmetten zo af en toe!! Vinden we gewoon erg gezellig!!! En nu die kleine er is ook ideaal omdat we dan gewoon lekker thuis zijn!!! @Ikke, jij ook al zo lekker druk meid!! In ieder geval veel plz met TVOH!!! @Sasje, nee we hebben echt die ei-vorm!! Je moet ervan houden maar wij vinden hem echt heeeeel gaaf ... @Voelde me daar straks toch echt beroerd, na 2paracetamol en 2 ibuprofen voel ik me nu wel weer goed!! Manlief is pas half 10 thuis, dus ga pas dan TVOH kijken!! Dus nog even geduld... Fijne avond meiden... Liefs
Owh sorry sorry Laurier!! Dan heb ik verkeerd (te snel) gelezen!!! Ik duim nog steeds heel erg hard voor jullie!!! Hele dikke knuffel voor jou meid....
Laurier: Meis, wat is er aan de hand? Vervelend om te lezen dat het niet echt goed gaat, jullie zijn al zo'n eind op weg! Houdt dat vast hoor meid! Dikke knuffel van mij! Stampertje: De vorm lijkt me heerlijk zitten voor je mannetje! Maar wat een dure zeg! Ikke: Neem je ook een beetje tijd voor jezelf? Wel leuk hé TVOH!! Ik zit ook lekker genesteld op de bank. Sas: Werkse nog even! Bedankt voor de complimetjes over de rok! Ben zelf ook best wel een beetje trots. De tweede wordt leuker hoor. Mooiere stof (vind ik). Dit was een stofje dat mams nog had, prima voor het oefenen, maar ben niet heel erg weg van de kleur.
jaja ken hem idd wel hoor, vriendin heeft die ook! is zeker een hele leuke stoel, maar is ontzettend deur
@Pooh; leuk rokje hoor! ben benieuwd naar het "echte" werk! maar dit vind ik echt al super knap! @Laurier; KNUF meis! @Stampertje; leuke stoel! vond em zelf echt te duur @Sasje; werkze nog even.. @Ikke; succes met de drukte! @Smyltje; genoten van je vrije dag? @Hier; Beau had vanavond weer een poepbroek netjes na twee dagen vast voedsel.. het was weer even persen en een goeie broek vol! Dus ben blij dat de lactulose werkt! Nu langzaam afbouwen en beetje zoeken wanneer hij het zelf weer aan kan. Ik ga zo naar me bedje.. tvoh is weer leuk