Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoe krijg jij trouwens 2foto's in 1 bericht??

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    geen idee, dat kan sinds kort.. gewoon toevoegen via bijlage beheren, eerst eentje uploaden.. en als die klaar is de volgende erbij uploaden.

Beau zit eventjes los, maar gaat nog niet altijd goed hoor.. vanmiddag viel hij ook weer plat op zijn neus :( maar hij doet zijn best ;)

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Moest toch even 2bladzijdes bij lezen...:D

@Sasje...ik duim gewoon hoor meid!!!
    @Dolfijn, wat een heerlijk ventje die Beau!! Echt een knap koppie en wat lijkt ie enorm op jou! Echt de zelfde wangen, hahaha.. Fijn dat de ontlasting goed gaat!!!
    @Pooh, wat een stuk voor je meissie...super goed dat ze het volgehouden heeft!! En gourmetten was lekker en gezellig...
    @Smyl, super leuke foto's van Ninthe...lekker vrolijk! Ik heb tot nu toe de wortels en sperzibonen vers gemaakt!! Dus uit een potje zou ik niet weten...
    @Ikke, succes met de visite meid...

@We hebben heerlijk ff gegourmet, lekker kletsen over van alles en nog wat...en dan kom ik toch ook nog regelmatig terug op de bevalling, ben nog steeds aan het verwerken merk ik en wil er graag nog over praten om dingen terug te halen!!!

Verder voel ik me wel een beetje raar!!! Het begon vorige week woensdag, niet helemaal fit en wat moe!! Nu al paar dagen dat ik in ene misselijk ben en dan is het weer over..krijg er dan ook hoofpijn bij! En btje zeurderig gevoel in mijn onderbuik!!
    Nu heb ik een foutje gemaakt met het beginnen van de pil!! Ben een dag te laat begonnen en dan moet je dus 7dagen met anticonceptie sexen... Alleen dat werkt voor manlief helaas niet echt, dus hebben we "voor het zingen de kerk uit" gedaan!! Alleen begin me nu dus af te vragen of het allemaal wel goed zit...

Is het een beginnend griepje waar ik last van heb of.... ???!!!
    Neem woensdag mijn laatste pil....dus we wachten af...

Liefs

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Stampertje; hmm.. das niet zo slim ;) Ben benieuwd!

@Hier; alweer een uurtje wakker ;) Beau was er op tijd bij vandaag.. tja, dat hoort erbij he :p
    Nog even rustig aan, dan met hem douchen.. kan hij zijn bedje weer in.. en ik hopelijk ook nog even.
    Manlief knapt langzaam iets op, maar ik heb verkoudheid nu flink te pakken :(

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

hier vanmorgen getest maar helaas zoals ik al dacht omo wit :(
    dus nu hopen dat ik snel ongi wordt zodat we door kunnen naar poging 5

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; :( Oh nee meid!!! Ik gun het je zó!!! KNUFF!!!!
    @ Laurier; Net als wat de rest al zegt meis, tuurlijk mag je er even doorheen zitten, maar idd praat wel goed met elkaar want het kan je zó ver uit elkaar drijven.... Je klinkt een beetje zoals ik me voelde na de bevalling... Hou het goed in de gaten meis!!! KNUFF!!!
    @ Dolfijn; Wat een leuke foto's van je casanova!!!! Echt een lekker ventje zeg! Fijn dat het nu goed gaat met de ontlasting van Beau!!! Balen dat jij nu zo verkouden bent :( Hier ook flink aan het hoesten.
    @ Smyltje; Ook al zulke leuke foto's van je meisje, net zo'n lachebekje als Jenthe :D
    @ Stampertje; Oei, idd niet erg slim... Ben benieuwd meis! Als het wel zo is zal het heeeel zwaar gaan worden :$.
    @ Pooh; Wat een eind voor jou en je meisje! Gelukkig ging het goed met je heup! En wat een leuk rokje! Ben heel erg benieuwd naar de andere!
    @ Twinkle; Lekker weekend?
    @ MamaEs; Hier kan ik het zwenkwiel ook vastzetten. Maar dat is idd wel makkelijker dan die winterbanden...

Zo pff heb mijn best gedaan hoor :)

Hier erg druk, gisterochtend eerst hier in huis alles klaar gemaakt en toen kwam rond 11.30 mijn zus, zwager met kids. Toen even rust, Jenthe een klein uurtje geslapen, wij eten en toen kwamen de volgende. Toen eten en 's avonds weer visite....
    Jenthe was doodop, die is tegen 18.30 gaan slapen en kwam rond 20.30 voor de fles, pyama aan en hup weer slapen!
    Toen vanacht om 03.00 was ze klaar wakker :$ dus toen 20 min gelopen op haar kamer en toen geslapen tot 06.15 voor de fles.
    Toen even wakker en rond 07.00 gaan slapen tot 08.00.

Vanmorgen al 2 poepbroeken gehad! Misschien weer met tandjes bezig :(.
    Nu even eten, Jenthe ligt op bed, was zit erin, gestoft en gezogen. Straks even douchen en vanmiddag naar verjaardag van mijn nichtje die wordt morgen 7!
    Druk druk druk dus.....

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    He sas wat rot!! Maar zolang je nog geen ongi bent, houden we hoop hoor! Dikke knuf

Stamp. Owh jee, das niet zo slim hahaha. Op een ander forum waar ik schrijf is iemand nu 10 weken zwanger en haar kleine is van eind juni.... Moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken hoor. Eerst maar eens genieten van deze druktemaker.

Dolfijn. Hoop dat je niet ziek wordt hoor!

Hieperdepiep hoera!! Ninthe vandaag een half jaar!!

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

Sasje...onee meid!! Wat ontzettend baaleh zeg....
    Hele dikke knuff en het is je zo gegund!!!!

@Dolfijn, wat baaleh dat jij nu zo'n last hebt van flinke verkoudheid!!! Hoop dat je niet zo wordt..

@Ikke, wat een super drukke dag gister...kan me voorstellen dat Jenthe flinkt gesloopt was!!!

@Smyl, hiephiephoera!!! Jeetje wat gaat dat snel...

@We hebben in ons hoofd ook wat langer tussen een tweede... maar mocht het wel zo zijn is het niet gepland maar wel zeeeeer gewenst!!! En dan zal er even een knopje om moeten!! Maar ik ga er niet vanuit hoor en het was misschien niet heel slim, maar nu niet meer terug te draaien!!!

We wachten af....

Liefs

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pff stampertje.....ik weet eigenlijk niet wat ik daarop moet antwoorden!! want als jij nu alweer zwanger zou zijn per ongeluk........dan zie je maar weer hoe oneerlijk de wereld is...sorry dat ik er zo over denk!

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje en Dolfijn: wat een superleuke foto's van de prachtige kids!
    Begin de dag met een lach!!!

Stampertje: Oei, dat was niet echt heel erg handig. Slik je de pil nu door?

Ikke: Wat heb jij een druk weekend!! Pas op dat jullie niet helemaal ontregeld raken van alle drukte.

Sas: Oh meid, ik duim zo hard voor je!!! Maar heb je niet wat te vroeg getest? Ik blijf gewoon door duimen! Geen bloed geeft mij moed!
    DIkke knuffel meid!

Smyltje:Gefeliciteerd met de halve verjaardag!

Hier; eens even kijken wat we vandaag gaan doen. Het is mooi weer, maar aan de andere kant, we willen eigenlijk ook verder op zolder.... dillema!

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    ik kan me je gevoel heeeeeel goed voorstellen Sasje :( wat balen dat jij nega moest testen vanmorgen.. ik gun het je zo meis.. het leven is oneerlijk.. maar zo geconfronteerd worden is even heel hard.

Denk aan je meis! KNUF

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja ik zou dan wel blij willen zijn voor stampertje hoor, daar niet van! maar helaas kan ik dat niet.....

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Tuurlijk voel jij je nu zo Sas, dat is heel normaal! Het is zoiezo allemaal heel oneerlijk wat betreft zwanger worden :(

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Mijn meisje :D

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jullie maken mijn dag wel goed, met alle leuke fotos van gisteren en vandaag hoor ;) wat een schatjes zijn het toch allemaal!!!!

jammer dat we nou nog niet iedereen in het echt hebben gezien :( ze zijn allemaal om te knuffelen!

16. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sas, snap je helemaal!! Als ik nu echt weer zwanger zou zijn, zou ik me ook even knap lullig voelen tegenover jullie!!! En de wereld is idd af en toe heeeel erg oneerlijk!!! Maar ik weet het echt niet hoor!!! Ben nu ook ruim een maand weer aan het werk, en ik werk op een kdv dus allemaal ziektekiemen die daar in het rond vliegen!! Dus misschien is mijn lichaam gewoon heel erg zijn best aan het doen om niet ziek te worden!! Het verbaast me namelijk dat ik ook nog niet ziek of verkouden ben geworden!!!
    Het was meer een gevoel en ook onzekerheid!! Vertrouw me lichaam ook gewoon nog niet en wou dit gevoel met jullie delen!!!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    stampertje, ik kan het je niet uitleggen hoe het voelt.
    het is alleen maar fijn dat je dit met ons wilt delen want ook jij hoort bij ons :)
    ik bedoel het allemaal niet negatief naar jou toe hoor, maar denk dat het wel zo overkomt voor jou...maar dat het moeilijke aan typen via pc

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sas, nee hoor meid!! Zo voel ik het niet!! Wilde het alleen ook aan jou (en de andere meiden) uitleggen hoe ik het zou voelen als het zo zou zijn!!! En ik probeer je gevoel te begrijpen en ik denk dat ik dat deels ook wel kan!!! En ik gun het jou/jullie zo ontzettend...
    Maar goed laten we nou maar niet te hard van stapel lopen!!! Want misschien is het gewoon helemaal niet zo....

@Ikke..super lieve foto's van Jenthe.... Want een mooi koppie!!

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heerlijke foto's van Jenthe Ikke :D Pretbek :)

@Sasje en Stampertje; het is en blijft lastig, vooral om alles alleen maar via tekst te doen.. ben blij dat jullie elkaar begrijpen.. en laten we idd niet te hard van stapel lopen en eerst maar even afwachten..
    Jullie zijn allebei lief! :)
    En de rest natuurlijk ook!! :)

20. laurier

laurier Niet meer actief

dikke knuffel voor jullie allemaal, bedankt meiden.....!

Deel Deze Pagina