Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Dikke knuffel terug voor je Laurier....

En jij bent ook lief Dolfijn!!!

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    nog even spammen.. kan het niet laten ;)

3. laurier

laurier Niet meer actief

aaah wat een schatje dolfijn!

mooie kindjes allemaal zeg!!!!!!

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    dank je Laurier!

5. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Drukke dag gehad vandaag maar ben weer bij.
    Wat een mooie foto's weer!!

Hoe is het sas? Ben je al ongi?

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Hey meide,

@dolfijn, beau lijkt echt al een grote kerel hoor!!jammer dat ik niet in het echt meer kan knuffelen :)

@mamaes niks meer van je gehoord.....alles ok?

@hier nrt thuis van eten..hier komt morgen vrrslag van...

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad Sasje!
    horen we morgen wel...
    Van mij mag je komen knuffelen hoor ;) hihi weet niet of je je treinkaartje nog hebt? kan je ook gebruiken om naar Lelystad te komen :p

Slaap lekker meis!

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Ja zit nu via gsm en is wel verhaal dus kan beter op de laptop typen :)

Nee helaas ik ga donderdag al shoppen in maastricht met treinkaartje...jammer!

9. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Weltruste meiden...
    Morgen weer werken t/m woensdag...zal er vanaf donderdag weer wat meer zijn!!

Liefs

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Regel anders nog een andere via Mp, of wacht op nieuwe aanbieding.. je bent in elk geval altijd welkom om met Beau te komen knuffelen! xx

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    werkze deze wk stampertje!

fijne dag gehad Pooh?

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje wat lekker, shoppen!!

Dolfijn: wat lijkt jouw mannetje al groot, dat baby gezichtje is al helemaal veranderd. Het lijkt bij hem haast wel sneller te gaan dan bij de nadere baby's.

Ikke: Wat een prachtig lachebekje heb je toch Altijd vrolijk!! Heb nog geen foto gezien waar ze niet op lachte. (Of plaats je die niet)

Hier: weer gewassen, had de wasmand leeg.
    Geef ik vanmiddag manlief een kus, zegt ons meisje:"Ohohoh, ze gaan zoenen!!!" Je begrijpt, daar kwam dus weinig meer van terecht, het werd een lachbui
    Vanavond pannenkoeken gegeten, dus je raad het al, daarna alle plakzooi opruimen en kleding wassen, overal stroop en poedersuiker.
    Want wat is er nou leuker dan heel hard met de poedersuikerbus slaan zodat er zo'n mooie wolk opstijgt...

Vanacht slaapt het dametje met een luierbroekje, proberen om haar ook 's nachts zindelijk te krijgen. Met zo'n broekje kan ze zelf naar de wc gaan. Ze plast nooit in haar slaap, maar nu moet ze ook direct bij het wakker worden de wc opzoeken.... Ben benieuwd!

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: lief dat je het vraagt, maar ja, het was een leuke dag. Lekker in de zon gezeten, gewacht tot de was droog was met een stapel libelle's van de buuf! Lekker leesvoer voor in de zon, hoef je niet bij na te denken.

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hoe gaat het trouwens met je man? Knapt hij al een beetje op, of heerst er iets hardnekkigs?

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Spannend Pooh! ik hoop dat het haar gaat lukken!
    en wat een opmerking.. hihih ZOENUH!!

Beau is inderdaad erg veranderd in zijn gezicht.. ik was net bezig met een oude foto op te zoeken voor vriendin.. en dan is het echt een heel groot verschil!
    Dit was het.. en tja, wat het geworden is hebben jullie afgelopen dagen wel gezien :p

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Klinkt idd als een heerlijke dag Pooh, fijn dat het zo goed was :)
    Manlief knapt langzaam op.. alleen verkoudheid blijft hangen, en je weet hoe mannen zijn :p
    Ach, komt vast wel goed.. ik nu dus ook snipverkouden, dus we zullen nog even door moeten..

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Moet zeggen dat ik van een verkoudheid soms ook flink belabberd kan zijn, je wordt er zo moe en hangerig van en dan ook nog de slapeloze nachten van de verstopte neus en de verstopte holtes...
    Wens hem beterschap. En voor jou natuurlijk ook. Je bent ook altijd maar aan het zorgen met zo'n groot gezin, dus denk ook een beetje aan jezelf meid!

18. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ Pooh nee helaas zijn de wielen niet vast te zetten een van de nadelen maar ja niks aan te doen haha, wat een leuk rokje

@ laurier dank je wel alleen ze moet denk ik een hij zijn ;)

@ Stamper ik vind die stoel ook erg mooi maar vriendlief dus niet haha, ja nijntje vind ik ook niet leuk of andere bumba ofzo maar vind deze hondjes zo schattig en Shaun grijpt ernaar dus daar gaat het om haha,

Nou ik kon er gewoon 3 dagen niet op kon op geen ene manier verder dan pagina 459 dus had het na gister maar opgegeven
    wilde al bijna een nieuw account aanmaken maar we doen weer mee.

Straks met Shaun naar het cb mijn mannetje krijgt zijn 2e prikjes papa is ook thuis dus die gaat lekker mee zal vanmiddag weer komen melden (hij heeft gisteren nacht super geslapen om 20.30 lag hij te slapen tot 07.00 uur)
    hoe hij gegroeid is

19. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik vind dat shaun ook al heel veranderd is haha hier is hij 2 dagen en 3 maanden (hij had toen gewoon meer haar dan nu door die rot berg)

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hier toch vanmorgen ongi geworden,
    heb net meteen het zh gebeld voor uitgangsecho en hebben ook gesprek gepland morgen!!
    ik wil namelijk dat er nu eerst iets gaat gebeuren voordat ik verder ga met iui!
    dit omdat mijn vriend en ik dit allebei even niet meer trekken!!
    iedere keer die teleurstelling!
    sorry heb er even de energie niet voor om verder te reageren

Deel Deze Pagina