Oh Sasje, wat ontzettend K**! Ik begrijp heel goed dat je even niet weet hoe dit verder moet.. wat een teleurstelling elke keer Ik kan alleen maar indenken hoe je je voelt, het lijkt me afschuwelijk.. en dat voel ik met je mee.. Hele dikke knuffel meis, en probeer een beetje tijd voor jezelf te nemen. xx
dank je voor je lieve woorden dolfijn. het duurt gewoon allemaal zo lang, en natuurlijk kan ivf me ook geen zekerheid of uitkomst bieden! maar toch zegt mijn gevoel dat de overstap beter is om te maken! ik wil dan ook morgen gaan voorstellen om eigenlijk deze maand en anders volgende maand de operatie te plannen ipv een hsg!
gats sasje wat ongelooflijk kl*te.......!!! Kan me voorstellen dat jullie er even doorheen zitten meid, het is ook allemaal niet niets en de bh zijn best zwaar!! Tuurlijk bied ivf je niet meer zekerheid, maar dat kan de kansen nog wel weer vergroten.... Geef goed aan bij het ziekenhuis wat jullie willen hoor meid! Neem even de tijd voor jezelf om bij te komen en ook voor je relatie, het is voor beide elke keer weer een klap. Hele dikke knuff!!! mama es srry dat ik me versprak...! sorry weet echt verder niet meer wat er getyped is.... Hier een redelijk weekend gehad samen, zoals ik eerder al zei volgens mij gaan we er nu weer bovenop krabbelen... We hebben samen fijn geklust aan onze hobby/pc kamer boven, het was gezellig zo samen en we zijn super trots! Nu zo naar de bewegingstherapeut Liefs.
Ohh Sas, wat balen meis Eerst gister al de teleurstelling van de test en dan nu echt ongi Heel goed dat je nu eerst een gesprek wil over hoe nu verder! IVF kon alleen in een anders zh dan waar je nu zit toch? Neem goed je tijd om dit weer te verwerken meis!!! KNUFF!!! @ Dolfijn; Wat een verschil die foto! Je kent hem bijna niet meer terug . @ Pooh; Jenthe is echt een lachebekje! Iedereen zegt het ook altijd, ze lacht naar iedereen dus idd bijna allemaal foto's waar ze lachend op staat Hoe is het gegaan met je meisje vanacht? @ MamaEs; Succes bij het CB! Ben benieuwd hoeveel Shaun is gegroeid! @ Laurier; Wat goed om te horen dat jullie een goed weekend hebben gehad en er samen bovenop aan het krabbelen zijn! Succes bij de bewegingstherapeut! Hier een slechte nacht gehad, het weekend is echt teveel geweest voor Jenthe. Gister overdag ook bijna niet geslapen, dus gisteravond om 18.30 naar bed, 21.00 wakker voor fles, meteen weer gaan slapen en 23.15 schone broek. Sinds toen bijna elk uur wakker, dan lag ze weer op haar buik, dan weer speen kwijt en dan lag ze te kletsen in bed Vanmorgen om 05.20 maar de fles gegeven. Toen nog geslapen tot 07.00..... Ikzelf ben echt niet lekker, ben bang dat ik toch echt ziek aan het worden ben Vandaag maar rustig aan doen, beetje wassen en in huis rommelen. Nog 2 dagen werken en dan vakantie! Merk dat ik erg veel bezig ben met zuslief pfff spannend
@ Sasje knuffel ik weet niet goed wat ik moet zeggen gun het je zo. @ Laurier geeft niet hihi dacht alleen huh staat dat er nou hahaha kan gebeuren toch @ Hier wordt gek van mijn profiel kan bijna niks meer niet typen niet sturen niet lezen ga denk ik een nieuwe aanmaken want dit is niks. Shaun heeft heel hard gehuild bij het cb hij was al aan het huilen toen ze hem een prik gaf dus het werd allemaal erger papa was mee en die vond het zo erg voor zijn kleine man, daarna met aankleden was Shaun weer aan het lachen, gieren en brullen met papa. Hij is te licht zit onder het gemiddelde maar niks ergs alleen vanaf 4 maanden pap en groente gaan geven ipv wachten. Hij weegt nu 5520 gram. Voorkeurshoudeing is minimaal te zien dus gewoon zelf blijven doorgaan en op zijn borst liggen gaat super maar veel door blijven oefenen.
Ooowh sasje wat een rotnieuws! En als jij een beter gevoel hebt bij ivf, zou ik het idd toch bij je gyn aankaarten ondanks dat hij positief was over de iui. Het is jouw lijf en jullie leven. Ik kan me niet voorstellen hoe dit elke keer moet voelen voor jou en je vriend. Wil je daarom even een dikke knuffel geven en zeggen dat ik wel erg met je meeleef en het je enorm gun!! Dolfijn. Ja wat is ie veranderd he!! Kanjer Mamaes. Wat rot dat het steeds niet lukt op zp... Ikke. Wat een rotnacht!! Hoop dat de volgende nacht beter gaat! Hier. Een babyvrijedag! Wel gek hoor. Heb eerst geslapen tot 10 uur. Kan me niet herinneren wanneer ik dat voor t laatst heb kunnen doen. Denk wel een jaar terug omdat ik in mn zwangerschap slecht sliep. Hopelijk tank ik zo ff lekker bij! Straks met vriendin de stad in aar reisbureaus om te kijken voor zomervakantie volgend jaar. Willen met zn 6en(zij hebben een kleine man van 1jaar ouder dan Ninthe) naar Frankrijk op vakantie. Dus even informeren!
nou meiden het gaat wel weer. heb het weer even een plekje kunnen geven, en morgen wordt vervolgd. ben benieuwd hoe dat gaat aflopen! ik wil gewoon dat er al iets gaat gebeuren en niet eerst nog poging 5 en 6 zoals het nu gaat! een optie is ook dat ik nu clomid 100 ga slikken zodat er msschien 2 follikels gaan groeien...heb ik ook iets van 30 procent kans...is dus wel wat meer! @ikke vervelend van je nacht zeg pff..
@mamaEs; Beau was lichter als Shaun met die leeftijd.. dus maak je niet te druk over het gewicht hoor.. ze volgen toch hun eigen lijn. En hou goed in de gaten of hij de pap en groente al wel kan hebben met die leeftijd.. het gaat niet altijd even gemakkelijk! Wel stoer dat hij daarna al weer zo moest lachen en doen.. @Ikke; balen van je nacht meis ik hoop dat je vandaag ook echt even rustig aan kan doen. @Laurier; fijn dat je goed weekend hebt gehad @Smyltje; veel plezier met vakantie uitzoeken! Je bent er in elk geval op tijd bij @Sasje; knap dat je je zo weer op kan richten.. zet je eigen in voor het gesprek morgen en geef duidelijk aan wat je wilt en wat je gevoel zegt.. dikke knuf!
ja ik moet toch door, kan mijn hoofd wel laten hangen maar daar heb ik ook niks aan! heb ff mijn huiluurtjes gehad, en nu kom op! schouders eronder en juh!
Goed zo sas! Hier even slecht nieuws gehad. De collega met wie ik samen de groep draai stopt met werken. Ze is slechthorend maar de laatste tijd is haar gehoor zoveel achteruit gegaan dat het niet meer te doen is. Al helemaal niet met het continurooster. Dat betekent dat ze alleen na de vakantie nog 1 week werkt en dan stopt. Ik krijg dus een nieuwe duopartner. Dit gaat gewoon veel energie kosten en dit heb ik nou niet echt in overvloed de laatste tijd. Maak me er wel wat zorgen om. Het is voor haar uiteraard een moeilijke en zware stap geweest maar ik zag t wel aankomen. Alleen niet al zo snel.. ik baal echt enorm en hoop maar dat ik een goede nieuwe collega krijg...
Balen Smyltje dat het net nu moet gebeuren Kan me goed voorstellen dat je je er zorgen overmaakt.. Ik hoop dat het allemaal gaat meevallen en dat je toch een leuke, goede duopartner krijgt!
oh smyltje, dat is vervelend meid hopelijk vind je snel je energie weer terug zodat ook jij weer goede zin in het leven krijgt meid!!!! hopelijk vinden jullie een leuke lieve nieuwe collega voor je!
@ Sasje; Ik heb echt heel veel bewondering voor je meis! We gaan nu allemaal alvast beginnen met duimen voor je!!! @ MamaEs; Idd wat Dolfijn al zegt niet teveel zorgen gaan maken hoor om zijn gewicht, ze volgen toch hun eigen lijn! En pas op met groente, geef niet teveel in een keer en kijk even een paar dagen aan hoe hij erop reageert... Succes! @ Smyltje; He bah wat vervelend meis! Helemaal nu jij je ook niet helemaal lekker meer voelt in je werk . Heb je al een afpraak bij de HA voor je vermoeidheid? KNUFF!!! Nou Jenthe ligt weer te slapen na 5 min huilen Ik heb 2 wassen gedraaid, de ene hangt nu en de ander zit in de droger. Net even wat gestreken maar nu geen energie meer. Jenthe was net aan het tijgeren door de kamer!!!!!
Eerst de hele tijd achteruit maar nu ging ze ineens rap vooruit ! En ook steeds haar beentjes optrekken, dus ben benieuwd met kruipen! Ja nu even zitten