@ ikke meiss toch wat word ik verdrietig van jou berichtje ik kan alleen maar hopen en duimen dat alles goed mag gaan heel veel sterkte meid en dat de operatie maar goed mag gaan een hele dikke knuffel voor jou
Ei: Laurier: 4 september Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 16, iui4) mmm Sasje24: 18/10 uitgangsecho en gesprek gyn hoe nu verder Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 28/10 intake kraamzorg 03/11 controle vk Twinklestar: 30-05-2012 21/10 eerste echo gyn 27/10 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1
hey meiden, @hier weer terug van het zh. even een goed gesprek gehad, over wat te doen. mijn gyn stelde voor om nu deze maand geen clomid of iets dergelijks te gebruiken maar dus alleen een hsg te doen! deze krijg ik volgende week dinsdag. daarna gaan we toch nog 2 rondes verder met clomid. mocht het dan nog niet gelukt zijn dan gaan we nog 4 iui's proberen met spuiten ( dus met 2 follikels) is het dan nog niet, dan mag ik overstappen naar het ivf traject. ben blij met deze informatie!!! nu dus ff een maandje rust! ook spannend, of mijn cyclus gewoon uit zich zelf verder gaat of dat deze niks doet zonder hormonen.... @Ikke meid, probeer positief te blijven!!! weet het, het is erg makkelijk gezegd meid, ik zal voor je duimen en aan je denken morgen!!!! hopelijk gaat alles super goed en komt alles helemaal oke meid!!!!
@ Sasje; Oh spannend meid! Ook wel even lekker, een maandje rust... Ja ik probeer ook positief te blijven, maar is niet erg makkelijk aangezien het al een keer bijna mis is gegaan. Maar ik heb vertrouwen in de vechtlust van mijn zussie @ Twinkle; Dankje voor je knuf! Had ik wel even nodig @ Smyltje; Gecondoleerd met jullie oma! Voor haar wel het beste, maar het blijft moeilijk. Goed dat je een afpraak hebt staan bij de HA! @ Pooh; Hmm kun je wat met die diagnose? Moet je nu andere oefeningen doen ofzo? Wel fijn dat je er gewoon 100 mee kunt worden @ Dolfijn; Hoe is het daar? @ MamaEs; Ahh wat zielig dat Shaun zo'n last heeft gehad van zijn prikjes Sorry, meer is er even niet blijven hangen.... Hier weer een beroerde nacht gehad, Jenthe werd om 23.00 krijsend wakker omdat haar neusje helemaal dicht zat en ze dus geen lucht kreeg met de speen in. Meteen ingesmeerd met luuf. Uiteindelijk bij ons in bed genomen en ze heeft in mijn armen liggen slapen van 00.30 - 03.30 (vaak tussendoor wakker) Toen heb ik d'r in haar eigen bed gelegd, maar meteen weer huilen. Dus om 04.00 maar weer bij ons.... Om 06.00 de fles en toen heeft ze in ons bed geslapen totdat ik haar wakker maakte om 08.15 om weg te gaan... Ik heb dus niet geslapen vanacht, alleen wat weggedommeld. Nog steeds niet lekker, even kijken hoe het morgen is want hoe ik me nu voel, ga ik niet werken morgen... Zuslief; Pff ja het is gewoon moeilijk, ze is altijd heeeeel erg zwak tijdens en na zo'n operatie en ze ziet er zelf heel erg tegenop. Maarja we gaan er maar vanuit dat alles goed gaat, morgen wordt ze opgenomen en donderdag de operatie...
@ sasje wat fijn dat er duidelijkheid is ik hoop dat de hsg goed is en daarna ben je ook een half jaar vermeerderd vruchtbaar dus zou wel heel mooi zijn spannend hoor meiss ik hoop zo dat het gaat lukken knuff @ ikke geen dank ik hoop echt dat alles goed gaat met je zus kan me heel goed voorstellen dat je er tegen op ziet en je zus ook ik duim voor een hele goede afloop nogmaals een dikke knuffel en wat balen dat jenthe ook niet in orde is
@sas. fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt. wat houdt een hsg eigenlijk in? @ikke. wat een rotnacht :S en veel sterkte met je zus! hopelijk gaat de operatie (aan haar darmen toch?) gewoon goed en krabbelt ze er weer helemaal bovenop. ik duim voor dr hoor! @twinkle. spannend, bijna de echo!! ga je het dan aan de grote klok hangen dat je zwanger bent?? @pooh. grappig dat je met hakken juist minder last hebt! ik krijg juist meer last van mn rug, maar heb dan ook niet hetzelfde als jij natuurlijk. lijkt me wel lastig hoor @hier. vanmorgen weer geslapen tot 10.15. daarna naar school om wat aan mn werk te doen maar kon t lokaal niet in omdat de vloeren in de was stonden, dus weer terug naar huis. darana naar vriendinnetje die 35 weken zwanger is en haar oudste van 2,5 moppie daarna snel Ninthe ophalen, vriendje haalde pizza omdat hij bij oma was. vrijdag avondwake en zaterdag begrafenis. dus veel oppas moeten regelen. ga zo lekker naar bedje toe
Nou kan eindelijk weer normaal inloggen wel op deze naam dus ben er voortaan zo hihi @ Ikke een hele dikke knuffel meis zal morgen aan je denken
een hsg is een baarmoeder foto, ze spuiten dan vloeistof naar binnen om te kijken of de eileiders goed doorgankelijk zijn enz....dus deze worden dan meteen doorgespoten zeg maar....moet hiervoor ook pijnpilling nemen want je hoort er namelijk heel verschillende verhalen over...
Hey meiden, Kwam ff spieken hoor...maar wat een nieuws allemaal!!! @Smyl, gecondoleerd met oma meid!!! Sterkte deze dagen.... @Lieve Ikke, je zus slaat zich er vast door heen!! En ik duim ook alvast hoor... Maar kan me voorstellen dat je er heel erg mee bezig bent...! En dan ook nog eens zo'n nacht..pff... Hele dikke knuffel... @Twinkel, wat fijn dat je je goed voelt...en vrijdag de echo!! Geef wel toe aan de vermoeidheid hoor, als je het nodig hebt ff lekker relaxen of tukkie doen!! Je lichaam is op volle toeren aan het werk om jullie wondertje te laten groeien ... @Sas, fijn dat er een stappenplan is meid... hoop dat de volgende stappen uiteraard niet nodig zijn!! Maar toch fijn om te weten... @Pooh, jeetje toch heel wat zo die diagnose... en dan gewoon in bijna al je gewrichten... Denk je wel btje om je lichaam!! Ook voor jou dikke knuffel.. @Laurier, hoe gaat het meis??? @Mama es, als jij echt denkt dat hij eraan toe is kan je het proberen... Maar hij is net pas 3maanden he! Misschien kan je het rekken tot 3,5 maand... En dan heel goed zijn darmen in de gaten houden!! Ik doe nu eerst minimaal 4weken groenten, zodat hij daar echt aan gewend is en daarna fruit.. @Hier gaat het opzich wel goed!! Af en toe nog niet helemaal fit en rare dingen! Moest van de week in eens de gele vla niet meer... dus vind het nu wel spannend! Alleen morgen de pil nog en dan afwachten maar!!! Vince doet het echt super!! Ook vandaag weer op het kdv! Het is zo'n schatje...zit nog steeds op een grote blauwe wolk!!! Heerlijk... Morgen nog een dagje werken en dan is de werkweek alweer klaar ... Liefs
@ Stamper nee hij krijgt pas 15 november alleen jij begint met groente is dat beter dan met fruit beginnen dan? Wat een leuke foto's van jullie man
Smyltje: Gecondoleerd met oma. Ook al is het beter voor haar, toch zullen jullie haar missen. Herinner haar in goede tijden aan de vrouw die zij was. Veel sterkte zaterdag. En bij mij zat de pijn echt in mijn heup en dan wel de zijkant. Dus niet in mijn rug. Ikke: Oh meid, wat zullen jullie je zorgen maken om haar. Ik hoop dat alles goed mag gaan. Zoek je morgen een beetje afleiding? Ik ben de hele dag thuis, als ik iets voor je kan doen?? En dan ook nog een nacht wakker liggen... tijd genoeg gehad om te piekeren. Neem je rust meid, ik weet het, makkelijk gezegd. Ik zal morgen heel hard aan jou en je zus denken. Hele dikke knuffel. Tja, over mij... echt wat kunnen met de diagnose kan ik niet. Moet er mee leven zeg maar. Op zich nergens last van, maar wel alert gemaakt op slijtage. Dus een beetje oppassen met tillen enzo. De boodschappen dus goed verdelen, en zuinig zijn op m'n knieën. Zoveel mogelijk proberen om slijtage te voorkomen. En gewoon doorgaan met fysio, tenminste, met de oefeningen. Toch wel belangrijk om spieren zo te trainen dat die de gewrichten een beetje op z'n plaats houden om verschuiving te voorkomen. Helemaal voorkomen kan ik het niet want het kapsel is veel te wijdt, vooral in mijn schouders en heupen. Twinkle: Zo te lezen slaat de moeheid toe. Je lichaam is ook zo druk bezig om dit wonder te laten groeien in jouw buik. Neem je rust en geef eraan toe. Sas: wat fijn dat de arts duidelijk heeft uitgelegd wat zijn plan is en jij (jullie) er een goed gevoel bij hebt. Een maandje rust is vast niet slecht voor je lijf. Neem de rust ook een beetje. Waarschijnlijk dus wel een maandje stil staan, maar dan op volle kracht er weer tegen aan. MamaEs: ojee, een naamswijziging. ben bang dat ik gewoon mamaes blijf noemen. Groente of fruit, de een begint met het een de andere met het andere. Ik ben begonnen met fruit. Waarom...geen idee omdat CB dat aanraden. De ander zegt weer, fruit vinden ze toch wel lekker omdat het zoet is, dus laat babys eerst wennen aan groente. Doe waar jij je goed bij voelt denk ik. stampertje: Is het wel goed dat je de pil door bent blijven slikken??? Maak me toch wel een beetje zorgen om jou! Dolfijn: hoe gaat het met jullie? En met manlief? Is zijn verkoudheid weer een beetje over en hoeveel heeft hij aangestoken? En hoe is het met Beau, nog gepoept vandaag? Laurier: Laat je ons af en toe even weten hoe het met je gaat? Hier: Gewerkt, manlief had papadag, dus het eten stond klaar toen ik thuis kwam. Lekker stampot zuurkool gegeten. Mag ook wel, winterkost met dat gure weer. Meisje is vannacht droog gebleven!!! Even een weekje proberen en dan laten we de luier s nachts ook maar af. Nu draagt ze een luierbroekje. Heb ook niet zo'n zin om elke nacht een heel bed te verschonen. Gisteren even rond gevraagd of er een oplossing bestaat voor de trompet dat ik die niet meer hoef te tillen, maar dat bestaat dus niet. Wel nekbandjes voor andere instrumenten (sax bijv) of een steun voor een hoorn. Was ook niet van plan om te stoppen met spelen. Eens kijken hoe ik dat ga oplossen.... Speel al zolang trompet (ehhh 19 jaar ofzo) dat geef ik ook niet op. Dat uurtje in de week... kan vast niet zoveel kwaad, toch??? Morgen vrij, dus ikke, als je afleiding zoekt... we kunnen msn'en/bellen/mailen/zp'en ofzo. Geef het maar aan meid. Wil je graag helpen. Liefs van mij voor jullie allemaal!!!
Goedemorgen typmiep en de rest Ninthe heeft de fles gehad en ligt weer in bed. Ik ga nu nog even lekker in bed internetten en het oei-ik-groei boek lezen. Straks gaan we zwemmen. Ninthe dr oma, neef en nicht gaan ook mee. Gezellig! Zo te horen heeft ze t nog wel erg gezellig in bed haha. Stamp. Vroeg ik me idd ook af.. was t dan wel slim om de pil te blijven slikken??? En wat een lieve foto's weer Pooh. Ja, dat is dan natuurlijk wel anders, heup of rug. Binnenkort nog iets creatiefs in de planning? Hoop dat we over een paar jaar nog steeds actief zijn op zp, kan je me creatips geven om lekker te frobelen met ninthe haha. Ikke. Veel sterkte vandaag! Zal een zware dag worden. Mamaes. Ik blijf ook gewoon mamaes zeggen hoor hahaha Dolfijn. Hoe is het met/bij jou? Twinkle. Geef lekker toe aan de vermoeidheid hoor!! Goed je rust nemen. En al bijna de echo, spannend!! Als ik nog iemand vergeten ben, sorry! Is ook wel erg vroeg nog..
Uur na de fles en mevrouw ligt nog met haar speen langs de bedspijlen te tikken hahaha. Die gaat niet meer slapen denk ik hoop dat ze het dan trekt het zwemmen... We zullen zien!
Smyltje: Heel veel plezier met zwemmen. Mijn ervaring: na het zwemmen viel mijn meid direct in slaap om vervolgens nooit meer wakker te worden. Pas op dat ze niet vanmiddag een gat in de dag slaapt en vannacht wakker ligt. Iets creatiefs.. heb nog geen plannen. Moet nog wel wat knutselen voor de 50e verjaardag van mijn tante (en een bijbehorend kado verzinnen)
goedemorgen meiden, hoe is het met iedereen?? @poohbeer lekker trompet blijven spelen meid!!! heb je er zelf last van? zo niet lekker doorgaan! @ikke ik denk aan je meid!!!! @smyltje zwemmen, veel plezier meid!