Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: Hoe gaat het met je? Heb je al wat gehoord over je zus?
    Denk de hele ochtend al aan je.

Ben weer aan het naaien geslagen. Wat moet je anders met dit weer???

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hoezo zo slecht weer is het toch niet? hier schijnt het zonnetje!
    straks heeft het wel even gehageld maar daar is het ook bij gebleven...

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden even snel,

Denk dat jullie me verkeerd begrepen hebben;
    Zus is vanmorgen opgenomen en wordt morgen geopereerd. Morgen dus een spannende dag!
    Morgen veel in huis doen voordat we vrijdag weggaan en ter afleiding even naar vriendin.
    Hoelaat ze geopeerd wordt weet ik nog niet, dat kreeg ze vandaag te horen maar belde haar net maar nam niet op.

Nu heb ik lekker 2 weken vakantie :D
    Ben alleen wel echt grieperig :(
    Nu snel wat eten, Jenthe de fles geven en met de was aan de gang...
    Ik laat wel weten als ik weet hoelaat de operatie morgen is, dan kunnen julie duimen :)

Thanx meiden voor jullie steun!

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ze wordt morgen als 1e geholpen, dus rond half 9 beginnen ze met de operatie.... Duurt ongeveer 4-6 uur pffff

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hallo meiden hier ben ik ook weer even:) aan de moeiheid geef ik zeker wel toe hoor:D als het niet meer gaat neem ik mijn rust;)

@ sasje ik kreeg ook pijnstilling voor de avond voor de foto en voor ongeveer een uurtje voor de foto het is inderdaad heel verschillend de ene heeft heel veel pijn de ander voelt bijna niks;) heel veel succes en ik duim voor een goede uitslag

@ stampertje wat een mooie foto's zeg wat is Vince gegroeid:D en voor jou wel heel spannend wat denk jezelf eigenlijk want ik krijg toch wel een beetje het gevoel dat je zelf wel een vermoede hebt:p of heb je echt geen idee:(

@ poohbeer ik denk echt aan me rust meid daarom ben ik ook wat minder aanwezig ben heel snel moe maar geeft niet hoor ben nu alleen wel heel erg blij dat ik s'ochtends niet op hoef te staan om aan het werken te gaan:) wat leuk zeg papa dag echt goed bedacht van jullie lekker genoten van je vrije dag

@ dolfijn hoe gaat het met jou Beau en manlief:) gaat het nog steeds goed met Beau zijn ontlasting volgens mij ben je nog erg druk denk wel aan jezelf meid ook al gaat het niet altijd;)

@ ikke wat balen dat jezelf grieperig bent zeg ik hoop dat je snel opknapt en heerlijk kunt genieten van je vakantie;) knuff morgen een heel spannende dag gelukkig is ze als eerste ik duim en hoop op een goede operatie en als er wat is je kan het hier kwijt:)

@ smyltje morgen naar de ha toch of was je nu al geweest:) ik weet het even niet meer je bent in ieder geval wel weer druk zeg heel veel sterkte voor zaterdag;) knuff

@ mama van shaun wel even wennen was mama es zo gewend maar het komt vast goed:D

@ biancje hoe gaat het met jou en Quint?:)

@ laurier hoe gaat het met jou heb je gisteren al even gesproken op msn maar we gingen allebei lekker voor de buis hangen:D

nou meiden heb mij best weer gedaan hier gaat alles goed hoor manlief is al aan het werk en zit lekker onderuit op de bank met de laptop op schoot het is hier slecht weer onweer en regen en net zelfs hagel ik hoop dat het straks wel weer droog word want de honden moeten er uit:( verder ben ik aan het aftellen voor de echo ben echt heel benieuwd vind het nu wel heel spanned maar het komt vast goed:D

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    twinkle heb jij en een hsg gehad en een kijkoperatie? waarom was dat dan? hadden ze iets gezien op de foto?

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    Laurier: 4 september
    Sasje24:

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 16, iui4)

mmm
    Sasje24: 18/10 uitgangsecho en gesprek gyn hoe nu verder
    Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 28/10 intake kraamzorg 03/11 controle vk
    Twinklestar: 30-05-2012 21/10 eerste echo gyn 27/10 intake vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3
    MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ja dat klopt mijn eileiders leken op de foto allebei slecht doorgankelijk maar dat kan meerdere oorzaken hebben daarom heb ik ook een operatie gehad;)

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke wist het even niet meer :)

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    geeft niks kan gebeuren;)

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Twinkle: doe alle dingetjes gewoon in een langzamere versnelling, neem er je tijd voor.

Ikke: Pfff, dat is een lange operatie. Ik zal morgen hard aan jullie denken. Dikke knuffel van mij,

Draadjesvlees gemaakt en het smaakte net als vroeger. Wat is dat lekker. Nog zitten naaien, maar kreeg het niet voor elkaar. Heb het wel 6 x uitgehaald.

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ikke ik had over jou bericht heen gelezen, fijn dat ze wel meteen s morgens wordt geholpen!!

ik kan je ondertussen morgen niet steunen hier, maar weet dat ik aan je denk!!!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden, ik ben er misschien morgenvroeg nog eventjes, en anders pas morgenavond :)
    ga morgen namelijk shoppen in maastricht!

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ikke....wil je vanavond of morgen ff onze vriendschap van de sims accepteren ;) dan kan ik weer verder in het spel hehe!!

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Gedaan :)

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Thanks.ik heb wat fotos van bruiloft erop alleen heb ik geen foto van het jurkj..daar moet ik nog naar op zoek ;)

17. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Ikke alvast heel veel sterkte voor morgen meid!!! Hoop dat je zus er goed door heen komt!!
    @Twinkel, idd wat pooh al zei, rustig aan meid!! Wel lekker je dingen blijven doen idd! En wat vind ik het toch leuk voor je...:D...
    @Sasje, werkse meid...en super leuke foto's op hyves...
    @Wolfje, hoe gaat het met jou?? En je zwangerschap??
    @Smyl, misschien heb ik dat stukje gemist hoor... maar hoe is het afgelopen met je hart???
    @Pooh, wat een verhaal!!!!!hihihi... Weet eerlijk gezegd niet helemaal meer wat je getypt had..maar een dikke knuff...
    @Dolfijn, hoe is het meid?? En met Beau?? Je verkoudheid flink doorgezet of valt het mee???

@Ik was de eerste dag de pil vergeten...moest eigenlijk woensdags beginnen maar ben dus donderdags begonnen!! Heb gelijk de dokter gebeld maar was dus een week onveilig maar moest gewoon de pil slikken!! En we hebben het niet helemaal voor het "echie" gedaan zeg maar. Maar net niet helemaal... nu weet ik ook wel dat dat ook fout kan gaan, maar was er eerlijk gezegd niet helemaal vanuit gegaan...
    Nu weet ik het echt niet meer... mijn ene gevoel zegt dat het zo is, die kwaaltjes waar ik last van heb... en andere kant denk ik van niet... Maar goed, vandaag laatste pil genomen dus kan het van het weekend weten... Weet niet hoe ik het hou maar anders voor de zekerheid morgen test halen en misschien van het weekend maar even testen...

Morgen moeten we trouwens naar het Cb...voor voorlopig laatste prikjes... Ben benieuwd hoelang meneertje nu is...

We moeten pas om 16.15!

Liefs

18. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    owh sorry Sas, zie dat je gaat shoppen morgen!! niet werken..hihih...shopse...

19. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!
    Shopze sas!

Veel sterkte vandaag ikke!

Twinkle. Lief dat je t vraagt, was gister idd naar de ha. Eerst bloed laten prikken en daarna verder kijken. Hij vroeg wel of ik t gevoel had dat ik overspannen was... Ja weet ik veel!! Ik ben geen dokter... Moet volgrende week vrijdag heen voor uitslag en anders verder onderzoek

Stamp. Succes bij cb. En heb nu zo goed als geen last meer van mn hart. Denk toch drukte... Lief dat je daar nog aan denkt!

Ninthe wil niet echt gaan slapen... :(

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

even snel :)

@ikke heel veel sterkte vandaag meid!!! en weet dat ik aan je denk!!!

@smyltje.....ja dat zou idd ook nog kunnen dat je richting burn out gaat.....maar dan voel je je wel echt heel erg klote :(

@stampertje tja we zullen zien meid.....is toch afwachten!

@dolfijn hoe gaat het met je?

Deel Deze Pagina