@ stampertje dankje wel vind het zelf ook heel leuk heel veel succes als je een testje gaat doen knuff @ ikke heel veel sterkte vandaag ik hoop dat de operatie goed gaat ook ik denk aan je een hele dikke knuffel @ sasje heel veel shop plezier in maastricht @ poohbeer doe ik hoe gaat het met rokje twee al een beetje in de goede richting gekomen @ smyltje het zo zomaar kunnen dat je tegen overspannenheid aan zit meid ik hoop natuurlijk van niet heel veel succes met de uitslag van het bloed een hele dikke knuffel @ dolfijn knuffie van mij ik weet dat je het heel erg druk hebt maar denk aan je en mis je knuff @ vandaag komt de eerste keer mvm de krat ophalen en nieuwe brengen en dan morgen de echoooooooooooo ben heel benieuwd heb erg last van mijn ogen nu las ik in het boek wat ik heb gekregen dat dat ook een kwaaltje kan zijn
Ei: Laurier: 4 september Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 16, iui4) mmm Sasje24: 18/10 uitgangsecho en gesprek gyn hoe nu verder Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 28/10 intake kraamzorg 03/11 controle vk Twinklestar: 30-05-2012 21/10 eerste echo gyn 27/10 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1
Ikke: Ik denk aan jullie Sasje: Heel veel plezier met shoppen!!!! Hoop dat je leuke dingen vind. Smyltje: Hoop dat het geen overspannenheid is. Doe rustig aan meis. Stampertje: Vind het allemaal toch wel spannend.... Twinkle: Wat lastig van je ogen. Hoe voel je je verder? Rokje 2 wilde niet erg, had mijn dag niet, hoop ik. Dus van de week maar weer proberen. Meisje is naar school en ik ben nog bezig met wakker worden. Nu ze 's nachts naar de wc gaat, staat haar slaapkamerdeur natuurlijk open, en komt ze 's ochtends vroeg naar onze kamer om bij ons in bed te kruipen. Hartstikke gezellig natuurlijk! Kan ze de slaap niet vatten en loopt ze weer terug naar haar kamertje om een stapeltje boeken te pakken, klimt dan weer bij ons in bed met haar boeken (Lees:boek tegen je kop), en gaat dan, met het grote licht aan, heel lief voor ons voorlezen. Of we krijgen haar verzameling knuffels. En dat op een tijdstip dat de gemiddelde nederlander nog zijn laatste droom uitdroomt.... Wat een schatje is ze toch!!! Ik ga wat doen, even het huis door. Vanavond komt onze oom weer om het laatste stroom aan te sluiten. Kunnen we van het weekend bezig om de muren dicht te maken.
@ poohbeer heb last van moeheid en zuurbranden wat last van me (*)(*) en mijn ogen dan en begin wat scherper in de geur te worden maar ben niet misselijk of zo wat een lief meisje hebben jullie toch ik hoop dat het van de week wel gaat lukken met het rokje
@ sasje zit je lekker in de trein ga je echt voor iets speciaals shoppen of zie je wel wat je tegen komt
@ Twinkel je ogen kan heel goed ene kwaaltje zijn dat was het eerste waar ik aan merkte dat ik zwanger was @ Ikke knuffel vandaag meis @ Sasje shopse @ pooh wel heel lief dat ze jullie voorsleest zo schattig
Lachen jullie maar om mijn kleine monster. Ben echt niet heel erg blij in de vroege ochtend, als ik probeer om mijn laatste mooie droom verder te dromen... Ze bedoelt het lief, alleen pakt het soms wat beroerd uit. Twinkle: Wel vervelend, die kwaaltjes. maar ach, het hoort er allemaal bij. Probeer wel te geniet van je zwangerschap, want voor je het weet is het weer voorbij. Sasje: Niet te veel geld uitgeven hé!
zit nu naar Shaun te kijken hij heeft maat 56 aan als broek maar als hij ligt is het hoogwater *snik,snik,snik* mannetje wordt groot op naar maat 62 dan
@ mama had het al gelezen ja wat gaat het hard he @ poohbeer doe ik hoor meiss en die kwaaltjes maken niets uit die neem ik voor lief
ja vliegt pff hij is me nu aan het plagen met verschonen met luier omdoen doet hij zijn kont in de lucht zodat de luier niet goed meer zit en dan heeft meneer de grootste lol
Ei: Laurier: 4 september Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 16, iui4) mmm Sasje24: 18/10 uitgangsecho en gesprek gyn hoe nu verder Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 28/10 intake kraamzorg 03/11 controle vk Twinklestar: 30-05-2012 21/10 eerste echo gyn 27/10 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1
ben nog wel even aan het wachten denk ze zijn nog niet geweest van mvm ze kunnen komen tussen 08.00 en 18.00 dus erg ruim denk dat ze laat komen gelukkig had ik niks gepland vandaag
ja super leuk dus maar besteld haha. Zet je de kratten niet buiten bij mij kwamen ze of in de ochtend of in de middag niet heel de dag
nee mama hier kunnen ze de hele dag komen kan ze wel buiten zetten maar dan kan iedereen er zo bij dus dat vind ik niks