Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

zo ik ben pas net terug van het shoppen ;) lang dagje gehad dus!!!!
    ben ook wel kapot nu!

@ikke wat fijn dat alles goed is gegaan meid!!

@twinkle heel veel s6 morgen meid!!!

@hier ik kruip zo mijn bedje in, morgen vroeg cursus en moet het weekend ook werken..dus druk druk!

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: Wat fijn dat de operatie geslaagd is. Een pak van je hart! (en ook va de mijne). Ik hoop dat je zelf nu ook weer wat rust kunt nemen. Hoewel je nu wel druk zal zijn met ziekenhuisbezoeken.

Stampertje: Wat fijn dat hij zo goed groeit! Van wie heeft hij die lange lengte?

Mom: Jeetje, wat heb jij dan veel gewerkt. Dat lange weekend heb je echt wel verdiend!

EnSas: Hangt de pinpas slap? Nu willen we natuurlijk allemaal wel uitgebreid verslag van al je aankopen!
    Succes met de cursus morgen.

De 3 stopcontacten zijn nu aangelegd en werken. Alleen nog de lichtknopjes. Oom is ook niet zo heel erg goed te been (paar jaar geleden aangereden door een heftruck en heeft zijn heup gebroken gehad, is nooit meer helemaal goed gekomen). Dus we doen iedere keer wat. Woensdag gaan we weer verder, dan is het hopelijk klaar.
    Morgen nog een dagje werken en dan weekend. Manlief is dan ook vrij, dus dat is wel gezellig!

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Oh lieve lieve meiden, de hele dag heeft hier internet, telefoon en tv uit gelegen :( Sorry sorry sorry! Las dat Twinkle al door heeft gegeven dat de operatie goed is gegaan en ze geen stoma heeft gekregen :D Ze was om half 12 klaar maar pas om half 5 van de verkoeverkamer af omdat ze erg pijn had. Nu dus helemaal strak van de pijnstilling. Maar gelukkig is het goed gegaan. We zaten wel even in spanning omdat het daarna zo lang duurde :( Nu moet ze lekker bezig worden en over ongeveer 10 dagen naar huis. Morgen op vakantie dus zal er pas volgende week vrijdag weer zijn... Twinkle heeeel veel plezier met je echo morgen! Smyl sterkte met de begravenis zaterdag! Stamp succes met testen meis! Ben benieuwd! Dolfijn gaat t allemaal wel meis? Knuff! Voor de rest jullie zijn lief allemaal!!! Tot volgende week vrijdag :)

4. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Ikke...fijne vakantie meid...En wat goed te horen dat het best goed gaat met je zus..hoop voor haar dat ze zich snel weer goed voelt.
    @Twinkel...owjah morgen echo...wat ontzettend spannend... en wat leuk :D...
    @Sas, ben benieuwd idd naar je aankopen :D..succes met cursus morgen..
    @Pooh, wat sneu voor je oom!! Maar wel ontzettend lief dat jullie oom zo helpt...xxx

5. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijne vakantie ikke! En fijn dat t zo goe gaat met je zus. Nu gaan aansterken.

Veel plezier en succes morgen twinkle, spannende dag! Hoe laat moet je?

Mom. Fijn weer even wat van je te horenl

Ik ga morgenochtend bloed orikken, daarna kraamvisite. Dan nithe thuis middagslaapje en daarna naar vriendin vakantie bespreken. Ben dus niet veel online. Morgenavond avondwake.
    Trusten!

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Thanx meiden! Ben ook wel opgelucht. Het is alleen wel afwachten of de naad het gaat houden... Maar voor nu is het (redelijk) goed nieuws!

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Hopelijk wel natuurlijk!

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

@Ikke...dat hopen we met je mee!!!! Nogmaals fijne vakantie...geniet lekker...
    @Smyl, succes met bloedprikken en veel plz met de kraamvisite...

@Hier rommelig nachtje...om 3uur was Vince was, even schone luier (had gepoept) toen weer slapen. Toen werd hij 3.45 weer wakker dus maar een kleine fles gegeven. Daarna was hij 7.30 wakker.. en nu ligt hij lekker te spelen in de box...
    Opzich valt het wel mee alleen heeft hij dit nooit dus voor mij rommelig hihihihih...

Ach hoop dat hij zo nog even naar bed wilt dan duik ik er ook nog even in!

Liefs

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    goeie morgen meiden,

even snel berichtje van mij.. sorry dat het even stil was..
    heb alles bijgelezen, en fijn dat alles goed is gegaan Ikke!

Ik ben toch ziek geworden, en Beau en ik hebben samen spruw :( Dus het is even allemaal erg veel.. dus ik doe even niet mee met kletsen.. ben blij als ik even gewoon rustig kan zitten/ liggen.. ik lees zo nu en dan wel bij.. maar echt tijd om te reageren heb ik niet helaas..

Denk aan jullie! KNUF

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemiddag meiden,

@twinkle hoe was de echo meid??

@ dolfijn ziek maar goed uit meid!!

@stampertje en nog geen komende ongi meid?

@smyltje sterkte vanavond en morgen!

@ikke fijne vakantie meid!!

@Hier genoeg geshopt gisteren, 3 tunieken, pyjama, t shirt en rokje

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Beterschap dolfijn!!

Prikken ging goed, kraamvisite was gezellig en zo vakantie bespreken.

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ikke je leest het niet meer maar een hele fijne vakantie meid:D geniet ervan knuff

@ dolfijn ow wat balen zeg nou neem je tijd om lekker op te knappen samen met je mannetje een hele dikke knuffel en ik denk aan je

@ poohbeer het is gelukkig bijna af:D komt vast allemaal in orde

@ stampertje heb je nog een beetje kunnen slapen:)

@ sasje en zakken vol kleer of valt het mee:D het was in ieder geval heel gezellig

nou meiden vandaag de eerste echo gehad en tot nu toe ziet het er prima uit ik ben natuurlijk nog niet zo ver als mijn banner aangeeft heb natuurlijk een hele lange cyclus gehad dus voor zo ver het er nu naar uit ziet gaat het prima volgende week donderdag terug naar de gyn voor weer een echo dan gaan we kijken of we het hartje kunnen horen het blijft nog even spannend maar ons wondertje was in ieder geval op de goede plek te zien piep klein maar zo geweldig gaan jullie duimen voor een mooie hartslag volgende week:D:D:D:D ga de vk maar even afbellen want dat zouden twee afspraken op 1 dag zijn:p

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    super twinkle dat alles oke is meid!!!!
    en naturlijk gaan we duimen op een mooi hartje!!! komt helemaal goed!!

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Twinkel...wat super meid!!! En uiteraad gaan we duimen voor een mooi geluidje volgende week...wat heerlijk voor jullie zeg!!!
    @Dolfijn, wat ontzettend baaleh meid...heel veel beterschap!
    @Sasje, dat is inderdaad wel genoeg geshopt!! :D...leuk zeg... Goed geslaagd dus... HOe was de cursus?
    @Smyl, fijn dat het prikken goed ging..nu afwachten! Veel plz met bespreken van de vakantie... (altijd leuk!) gaan wij morgenavond doen...

@Nou ben verwend vanmorgen...Vince wilde niet meer in zijn eigen bedje liggen dus lekker even bij ons in bed, zijn we weer in slaap gevallen en werden pas 11.30 wakker!!!!!
    Hij heeft wel wat verhoging na zijn prikjes en wat aanhankelijker..verder valt het mee...

En vandaag maar even een test gedaan (hield het niet meer) en helemaal wit! Dus laat de ongi maar komen....
    Denk dat ik dan toch tegen een griepje aan zit te hikken...
    Liefs

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    vind je het nu jammer stampertje?

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje en stampertje dank jullie wel jullie zijn lief:) even afwachten ben heel benieuwd

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat een rust...nu lekker the voice kijken ;)

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi lieve meiden...

wij zijn weer terug van ons weekje Brugge! Hebben onwijs genoten!
    Ben alleen wel 1 keer keihard gevallen, haha, dus heb er een paar flinke blauwe plekken bij;)

Heb ik hier nog iets belangrijkst gemist?

Meiden heb jullie wel gemist, al heb ik wel een drukke week voor de boeg (alweer)! maar ga probreren zo veel mogelijk bij te lezen en te reageren!

Liefs xxx

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: Vond het fijnd at ik al wist dat de operatie geslaagd was, via hyves. Zat best wel in de rats. Hele fijne vakantie meid!!!

Dolfijn: Oh meid, zat er al aan te komen. Beterschap voor jou en Beau. Voor beide een hele dikke knuffel!!

Smyltje: Alvast veel sterkte voor morgen meid!

Sas: Je hebt goed je best gedaan. En, past het allemaal in je kledingkast? Foto's??

Twinkle: Wat een fijn nieuws dat alles er goed uitzag op de echo.
    Genieten hé!!!

Stampertje: Ben blij dat je een test hebt gedaan, zat er toch wel een beetje over in. Stel nou dat... en dan de pil... Kom nu maar op ongi!

Wolfje: Fijn dat je weer terug bent. En weer gevallen... Hoe komt dat toch? Alles nog goed met de beeb?

Hier: gewerkt. Nu weekend met z'n drietjes! Morgen weer klussen op de zolder en 's avonds verjaardag. Ben nu wel moe, dus hang lekker op de bank.

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

pooh; hihi ja liep er erg scheef en allemaal hobbels en gaten ik keek om me heen ipv waar ik moest lopen en plats daar lag ik:p
    onwijs veel pijn gehad... maar met de beeb is alles goed:)
    s6 morgen met de zolder en veel plezier met de verjaardag...ik morgne ook verjaardag...

Deel Deze Pagina