ja is altijd moeilijk he pooh!!! ik hoop al 2 jaar op rij dat ik allemaal spulletjes kan opschrijven voor de baby... nu hoop ik gewoon dat ik mijn zus trek want die schrijft allemaal zulke dingen op
Wat is het hier rustig geweest! Waar was iedereen!? Leuk kienen!! Doe ik ook vaak op vakanties Sint. Weet niet of wij er dit jaar aan doen eigenlijk.. Verhuizen. Heeeeel graag!! We wonen te klein. 2 slaapkamers en beneden is gewoon behelpen. Vriend vindt t alleen wel prima zo omdat dit huis een lage hypotheek heeft. Maar ik wil heeeel grraag verhuizen, dus gaan we iig kijken.
Hey meiden, @Smyl, wat een dubbel dagje gister meid.... Nog knuff... @Pooh, wat baaleh van de ketel...hoop dat het meevalt... En wat leuk lootjes trekken...hier ook voor het eerst sinds jaren weer echt sint vieren LEUK!!! ... @Dolfijn, hoe gaat het nu met je meid?? Spruw al weg???En met Beau??? @Sasje...hoop dat je lekker aan het werk bent... en ik hoop zo voor je dat je alsnog baby'spulletjes aan de lieve sint kunt vragen...... @Wolfje..jeetje zie dat je al 31weken zwanger bent..gaat nu zo hard...wat spannend ... @Twinkel, lekker weekendje gehad? @hier, weinig gedaan afgelopen weekend...ben zwaar ongi veel last van mijn buik en rug..:S... Gisteravond wel bij mijn ouders geweest vakantieplannen bespreken..we gaan (als de werkgevers het toelaten ) samen op vakantie (zomer!!) echt zin in... Vandaag wel even buiten half uurtje gewandeld...Vince niet helemaal in zijn hummetje...tandjes zetten nog niet helemaal door, wel bulten in zijn mond en witte puntjes... Na het wandelen lekker in een warm bedje, flesje en te bed dus die ligt nu heerlijk te slapen... Moet mijn vakantiedagen opmaken, we mogen ze niet meenemen naar volgend jaar, dus werk aankomende week maar 2dagen die week daarop ook...en dan de week daarna hele week vrij ivm vakantie en daarna ook maar 2dagen werken...dus daar maar niet teveel aan wennen hihihi... Liefs
Smyltje: Hoop dat jullie iets naar jullie zin vinden, en ook iets waarvan de hypotheek toch laag blijft. Ook erg belangrijk. Des te meer houden jullie over voor de leuke dingen. Stamertje: Lekker toch, wat extra dagen vrij, geniet ervan. Sasje: werkse. Mis je op Sims. Dolfijn: hoe gaat het met jou en Beau? Hopelijk zijn jullie wel aan de betere hand. Hier: Vanmiddag lootjes getrokken. En het lijstje aangevuld voor mijn meisje. Wij vieren hier al een aantal jaren sinterklaas door de nichtjes. Die spanning op de gezichtjes... ik ga er soms zelf bijna weer in geloven. Nog een paar weekjes, dan mogen we de schoen weer zetten. Leuk!!!
Hey meiden, Ben ik weer even.. nogmaals sorry dat zp even niet mijn prioriteit heeft maar ik red het er gewoon even niet bij.. Ik ben wel aan de beterende hand, was gelukkig niet echt heel hardnekkig.. De spruw is nog volop aanwezig Beau heeft er niet heel veel last van, maar zijn tong is nog helemaal wit en zijn mond is verder ook wat dik.. dus morgen even langs CB/HA om te bespreken of het nog goed gaat.. pff.. kost een boel energie omdat Beau slecht kan aanhappen en dus niet echt kan door drinken.. Dus heel veel kleine slokjes. Maar ben allang blij dat het nogsteeds genoeg drinkt. Ontlasting is ook weer knudde heeft nu alweer 5 dagen geen ontlasting gehad.. dus ook dat meteen weer even bespreken. Verder druk weekend gehad met verjaardag oma, bezoekje aan de zwarte markt en poolen met de bonuskids (stond al heel lang op programma) dus nu even helemaal stuk: zo me bed in en hopen dat we een beetje nacht mogen gaan maken (gelukkig gaat dat redelijk op het moment.. gemiddeld 19 - 23 - 04 - 06 - 07.30) Ok meiden, ik duik me bed in.. Ik hoop deze week langzaam weer wat meer aanwezig te kunnen zijn.. KNUFFEL voor jullie allemaal! xx
hoi meiden... hier een gezellige drukke dag erop zitten, nu erg moe... en helaas veel pijn aan me banden... morgenvroeg huisje schoonmaken, smiddags na het overblijven ff naar me opa en oma toe... sorry heb bijgelezen, maar krijg ineens weer hoofdpijn sint. doen we niet echt aan, ja sem mag een keer de schoen zetten en sinterklaasavond 1 kado van ons, me ouders en me oma... fijne avond nog allemaal! knuffels
Goedemorgen... @Dolfijn, logisch hoor meid!! Rustig aan en zorg eerst maar dat jij en Beau weer de oude zijn!!!! Hoop dat het meevalt met zijn ontlasting!! Knuff... @Wolfje...echt??!!! Ik kan niet wachten om Sint te vieren..... Vince is dan pas een half jaar, maar Sint gaan we vieren hoor..hahahhaa... @Nu dan toch echt ziekies.... zit met heel veel kleren aan op de bank..dus Vince en ik houden lekker een pyama dagje.... xxx
balen voor de zieken hier onder ons knuffel voor jullie! @wolfje...niet aan sinterklaas doen....??? zegt Sem er zelf niks over dan?
hallo meiden hier ben ik ook weer na een druk maar gezellig weekend wat is het koud zeg zit nu lekker onder een deken op de bank heb wel gelezen maar ben op het moment een vergiet vergeet een hele hoop schrijf het echt op anders weet ik het niet meer ga het even proberen maar weet niet of het gaat lukken @ poohbeer gezellig sinterklaas wij vieren het niet geen kleine kinderen daar komt straks wel verandering in vind zelf kerst veel leuker hoor @ dolfijn wat balen zeg heel veel beterschap zo sneu voor Beau dat hij weer zo'n last heeft dat hij niet kan afgaan en dan zelf ook niet lekker heel veel beterschap neem je tijd meis denk nu eerst aan Beau en jezelf een hele dikke knuffel hoop dat jullie snel weer beter zijn @ sasj leuk kienen wij kunnen het hier inderdaad als bingo ik hoop dat je ook snel een leuk verlanglijstje mag schrijven knuff succes morgen met de HSG hoop dat alles goed is @ smyltje en was het een leuk huis is het wat jullie zoeken @ ikke lekker aan het genieten van de vakantie @ laurier hoe gaat het met jou meid schiet de hobbyzolder een beetje op? nou heb mijn best gedaan maar meer echt niet onthouden niet slecht vind ik zelf hier gaat alles goed hoor nog steeds erg moe en heb heel erg last van mijn ogen en zuurbranden maar verder eigenlijk nog steeds prima ben alleen heel erg verkouden aan het worden
fijn iets van je te lezen twinkle! hoever ben je nu dan eigenlijk? omdat je banner nog op 8 weken staat?
stamp; beterschap...nee ik heb echt niks met sint, vind kerst altijd veel gezelliger... sasje; nee sem weet dat het gewoon een verkleedde papa of opa is... en vind het ook prima... krijgt wel gewoon een kadootje maar we leggen hem uit dat we die zelf in de winkel uitzoeken en kopen... twinkle; hier ook zuur helaas, knuf all; knuffels ga zo na het eten zwemmen en danvoor de buid hangen liefs xxx
@Twinkel, fijn dat je je op de kwaaltjes na goed voelt!! Hoop wel voor je dat de verkoudheid niet doorzet... En fijn dat jullie een gezellig weekend hebben gehad... @Wolfje, okeey idd jullie keuze!! Ik vond het als kind ook geweldig...en ben blij dat we daar als volwassene nu weer deel aan mogen nemen.... ... Vind kerst ook geweldig, maar meer gewoon heel gezellig, dan doen wij niet aan kadootjes namelijk...
Dolfijn: Wat vervelend dat Beau nog erg last heeft van de spruw. Wat zei het cb? En wat zeiden ze over het poepen? Wolfje: Wat vervelend de bandenpijn. Neem je rust meid! Jammer dat jullie geen sint vieren, vind het altijd iets magisch hebben. En ook zoo spannend! Twinkle: Meid, fijn om weer even wat van je te lezen! Kerst is ook echt heel gezellig, maar wacht maar tot jullie kindje oud genoeg is voor sinterklaas. Die spanning in de oogjes... dan herleeft dat oude gevoel wat je zelf had bij sinterklaas, tenminste, dat heb ik wel. Sasje: Sorry, was vandaag veel de hort op. Stampertje: Beterschap voor jullie! Dametje had vanochtend geknutseld. Een sleutelhanger gemaakt voor oom. Dus die vanmiddag gelijk langs gebracht. Trots natuurlijk dus dat kon niet wachten hoor! Na wat kopjes koffie en gezellige gesprekken weer terug naar huis. Vriendin met kids aan de deur, dus die veen op de koffie gehad en gelijk mijn vriendinnetjes geknuffeld. Daarna zwager om de ketel te repareren. De kosten waren een meevaller, reden voor een vette fooi! Zij blij en wij blij. Nu eindelijk op de bank. Ford Boyard kijken, manlief heeft cursus, dus geen muziek voor mij. Ondertussen even op de compu. Vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk!
Meiden, even een vraagje. Vrijdag was, volgens de kalender, mijn eisprong. Nu kreeg ik vrijdag ook buikpijn. Zaterdag, zondag en vandaag heel veel draderige afscheiding (sorry voor de details). Heb nog steeds, sinds vrijdag dus, buikpijn. Vooral links. Zaterdag was het het heftigst. Wanneer zou nou mijn eisprong zijn (geweest)? Herkennen jullie dit?
@wolfje. jammer dat jullie niet aan Sint doen. ik vind het altijd geweldig! ook met de kids in de klas. maak er altijd wat leuks van. dit jaar weer surpises (dat vind ik niets minder hoor haha) @pooh. fijn dat het een meevaller was! en wat een crea meid heb je toch he @dolfijn. knuf! @hier. nahhh wat denken jullie?!?! ik ben MOE die hadden jullie niet aan zien komen he hahahah owh en huis: Huis te koop: Klipper 77 1625 EM Hoorn Nh [funda] zaterdag 14 uur kijken!!
Smyltje: Wauw, ziet er super uit!!! Die serre, wat is dat heerlijk vooral op dagen zoals vandaag! Het ziet er allemaal netjes uit, volgens mij hoef je er zo, op de foto's niet veel aan te doen. De auto achter het huis, speeltuintje in de buurt. Is het een kindvriendelijke wijk en hoe is de ligging van het huis? School en supermarkt vlakbij? En dan die openhaard!!! Vind de prijs ook echt wel redelijk voor zo'n woning. Alleen wat hebben jullie nu? Ook koop? En hoe krijg je die verkocht? Wel een prachtig huis!!!
ja, dichtbij winkelcentrum en scholen!! denk dat de keuken wel vervangen moet worden (mn broertje had daar ook gekeken). zeer kindvriendelijke wijk! 2 bevriende stellen met kids wonen daar ook in de straat. een vriendin van mij én een collega! poulaire wijk we wonen nu in een nieuwbouwhuis (starterswoning). deze moet uiteraard eerst verkocht worden. maar dat zien we dan wel, eerst huisje kijken. laatst stond er hier om de hoek ook een te koop (zelfde als ons alleen dan zonder dakkapel) en die was binnen een maand verkocht. dus heb goede hoop!