even snel berichtje, moet overblijven, stad in en boodschappen doen... gisteravond was ik zooooo moe, maar kon gewoon niet in slaap komen... bah en telkens eruit om te plassen... vanmorgen om 10u sem wakker gemaakt, het eerste wat hij zei; mama;waarom is de baby er nou nog niet?! sasje; s6 vandaag twinkle; ik heb het ook vrij koud, bah... stamp; wat lekker koude handjes, lekker gezond haha sem ook vaak hoor... pooh; werkse all; knuffels, morgen dagje uit... met mams
Ei: Laurier: 4 september Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: 25 Oktober hsg, dan afwachten hoe cyclus verloopt zonder hormonen. Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 28/10 intake kraamzorg 03/11 controle vk Twinklestar: 30-05-2012 21/10 eerste echo gyn 27/10 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 14/11 CB 3e prikjes
@ sasje nee hoor had je gisteren ook al succes gewenst denk dat je er over heen hebt gelezen wist niet hoe laat je moest vandaag vandaar dat ik het gisteren ook al had gedaan heb even mijn banner aangepast heb mijn vermoedelijke ovulatie datum gepakt en toen twee weken terug gerekend dus dan zou dit ongeveer moeten kloppen denk ik dus dan was ik vorige week rond de vijfde week
om half 2 krijg ik de hsg. dus hoop rond half 3 weer thuis te zijn dadelijk om half 1 moet ik de zetpil zetten en rond 1 uur rij ik naar het zh...
@Wolfje...wat lief van Sem!!! Hij kan niet wachte om met zijn broertje/zusje te spelen ... Opzich niet heel erg maar hij slaapt er wel minder door...heb nu zijn warme slaapzak weer gewassen dus die heeft ie nu aan...en meneertje slaapt nu al ruim 2uur!!!!! @Twinkel, echt voor mijn gevoel ben je al veel verder...gek he?! Maar voor je het weet is het zover ....
jaja eerst wolfje komt nu dichtbij waar blijft die buikfoto eigenlijk???? en het kamertje.....deze ook al klaar???
Vince slaapt nu al 2,5uur.....???? Heb hem om half 11 te bed gelegd... Hij slaapt echt nooit zo lang overdag....
hehe komt omdat hij zo vroeg wakker was misschien.... @hier net de hsg gehad.......man o man dacht dat ik van mijn stokje ging!! die buikpijn zeg het zweet brak me er vanuit maar was ook zo gepiept dus zou het zo weer doen! dus al met al viel het reuze mee ook was alles gelukkig helemaal oke!!! nu bloedt ik alleen een beetje en nog beetje buikpijn! maar ach ja dat gaat vanzelf over
lieve meiden, heb dus afgelopen zaterdag leuke foto's gemaakt met manlief... krijg ze alleen niet op me laptop op geen enkele manier... breng eind van de week of volgende week laptop weg hopelijk dan snel goed terug en foto's erop zetten... sasje; hoe was hsg stamp; lekker bijtanken dat ventje van je! all net nieuwe bloemen gekocht, ga ze ff snijden en op vaas zetten... knuffels
@Sasje, vindt het knap van je meid...zo positief!!! Hoop dat het wat oplevert en de buikpijn en het bloeden snel over is!!! @Wolfje...ben erg benieuwd meid!!! En hij is idd aan het bijtanken... Hij werd pas na 3uur slapen wakker....!!! Daarna even gezellig met hem gespeeld...en het oefenen rollen!!! En nu ligt ie er weer in .... Liefs....
Ei: Laurier: 4 september Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: 25 Oktober hsg, dan afwachten hoe cyclus verloopt zonder hormonen. Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 28/10 intake kraamzorg 03/11 controle vk Twinklestar: 30-05-2012 21/10 eerste echo gyn 27/10 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 14/11 CB 3e prikjes
Sas. Wat fijn dat het je toch meegevallen is en dat de uitslag goed was!! Hopelijk is de buikpijn snel over Wolfje. Jammer dat we geen foto's kunnen zien Mamaes. Hoe is t bij jou?? Stamp. Lekker oefenen!! Pooh. Ja ik moest werken he dus wekker stond om 6.30 :S lekker gewerkt vandaag?? Twinkle. Hoop dat er met de volgende echo wat meer duidelijkheid komt over de uitgerekende datun! Ik krijg vrijdag de uitslag van t bloed
smyl ja baal er zelf ook van...kan ook niks op hyves zetten...bah all; oh heb me toch een vreetbui, heb echt overal trek in
sasje; ja ga me best doen!!! zo ff lekker drinken indoen... oja morgen ben ik er niet, ga dagje weg met me mams