Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Have fun wolfje!

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ook hier nog even: Sorry dat ik nog niets gepost had vandaag Sasje :( Ik was het echt helemaal vergeten door alle drukte :)
    Helemaal tegen mijn gewoonte in om dit soort belangrijke dingen te vergeten..

Dikke knuffel meis en ik hoop dat je buikpijn snel overgaat!
    xx

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dolfijn, kan gebeuren meid!!!
    maar vond het idd niks voor jou ;)

@wolfje heel veel plezier morgen!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    trouwens we zitten weer bijna aan de 5000 berichten ;)

@mamaes van jou ook al ff niks meer gehoord....hoe gaat het nog?

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

dolfijn; succes met alle drukte meid, knuffel

sasje en smyltje komt vast goed, thanks:)

6. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ sasje: fijn dat het meeviel en dat de uitslag goed is!!!

Ik ga weer verder met het regelen van een Sint en zijn pieten....

7. Zeepaardje

wow we kletsen echt wat af haha

8. Zeepaardje

mom; s6 met het regelen!

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden,

Hier ben ik weer ;)
    Heb van alles gelezen maar zou eigenlijk niet meer weten wat :)
    Probeer vanaf nu weer dagelijks aanwezig te zijn.. Sorry dat het me niet gelukt is tot nu.
    Jullie zijn lief dat jullie het begrijpen en me even tijd gunnen om alles weer op de rit te krijgen! KNUF!

Het gaat hier redelijk: zelf weer opgeknapt, manlief alleen nog wat verkouden maar verder ook weer ok.
    Beau zijn spruw trekt nog niet echt weg, de HA wil dat ik deze kuur afmaak en dan gaan we verder kijken.. dus hopelijk gaat het nog werken.
    Hij heeft er redelijk wat last van, kan slecht aanhappen dus drinken is voor ons allebei vermoeiend en kost veel tijd.
    Ik ben allang blij dat hij nogsteeds goed drinkt dus we gaan gewoon door..
    Zijn ontlasting gaat weer ok, maandag harde ontlasting en daarop volgde de rest (alles er onder :D) en sindsdien gewoon weer om de dag.. Hij krijgt nu elke dag groente.

Dikke knuffel voor jullie allemaal en een fijne dag! xx

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    STampertje: Pff dat is vroeg zeg. Heb met jullie te doen! Joh, dat gaat snel al zeg. Hoop dat het gauw lukt, als hij graag om wil draaien.

Twinkle: Koud? Je gaat toch niet grieperig worden hé

WOlfje: Wat lief!!! *smelt*. Veel plezier vandaag! Jammer van de foto's. Ben zo benieuwd!

Sasje: Wat naar van je buikpijn op het moment zelf. Hoe voel je je nu?

DOlfijn: Hoop dat de spruw gauw weg gaat. Fijn dta het nog steeds wel lukt met de bv. En het poepen gaat nu dus ook goed. Wauw. wie had dat gedacht?!

Hier; Gisteren gewerkt, daarna gelijk doorgegaan naar mijn schoonmoeder voor wat hulp bij rokje. Had de hele dag al zo'n spiertje op mijn ooglid dat trilde. Werd er helemaal gek van en ja hoor, 's avonds hoofdpijn en een dicht oog van het wrijven enzo.
    Gisteravond dus alleen even vlug gelezen hoe het met Sasje was, maar daarna rap naar bed.
    Vandaag en morgen ben ik vrij. Vanmiddag komt oom voor de laatste dingetjes van het stroom.

12. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!!

@Dolfijn, fijn dat het met jou en manlief weer beter gaat! Hoop voor Beau dat de spruw ook snel weg is!!! Wel fijn dat zijn ontlasting goed blijft gaan....
    @Pooh, irritant he zo'n spiertje!!! Manlief heeft er hier wel eens last van....schijnt magnesium te kort te zijn...en vooral in pinda's en nootjes zit dat...dus lekker een bakje nootjes eten :D...
    @Sasje, hoe is het vandaag? Geen last meer van bloeding en buikpijn?
    @Smyl, ook goedemorgen :D....Hoe is het met Ninthe?
    @Wolfje, lekker geslapen?
    @Mama es, las op je hyves dat je gaat zwemmen met Shaun vandaag!!! Wat leuk :D.... willen wij misschien van het weekend doen!!! En anders over 2weken als we weekend weg gaan...
    @Twinkel, jij ook lekker geslapen?? Hoop voor je dat je het wat warmer hebt vandaag! Ik heb nu ook nog erg koud..brrr...

@hier...een prima nacht...alleen om 4uur Vince even zijn speen geven en toen kwam hij pas om 7.30! Dus heerlijk!
    Vandaag had ik een dagje vrij genomen dus hoop dat het een btje droog blijft en ik wat kan gaan doen... Heb Vince ook lekker vrij gegeven deze week..dus die gaat volgende week pas weer naar het kdv!!
    Vindt het veels te gezellig als ie thuis is :D...

Liefs

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

sow is hier weer gezellig ;)

@dolfijn we hadden gisteren al ff gekletst ;) hoe gaat het eigenlijk met bonusdochter?

@stampertje o gelukkig vandaag weer wat langer mogen slapen :) en lekker een dagje thuis met vince! geniet er van

@ mamaes zwem ze.

@pooh oh lekker je hebt dus al bijna weekend....alleen vrijdag nog werken dus!!

@hier vandaag nog lekker dagje vrij, hier is de buikpijn ook bijna over af en toe voel ik het nog wel..en dan vooral met wandelen.
    bloeden is volgens mij ook gestopt gelukkig.

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Ei:
    Laurier: 4 september
    Sasje24:

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,)

mmm
    Sasje24: hsg alles prima! 15 nov afspraak hoe cyclus ervoor staat.
    Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 28/10 intake kraamzorg 03/11 controle vk
    Twinklestar: 30-05-2012 21/10 eerste echo gyn 27/10 intake vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3
    MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 14/11 CB 3e prikjes

15. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Gelukkig maar Sas dat het bijna over is!!!
    Ga vandaag even lekker in huis aan de gang...(lees: veel rommel!!)...
    En hopelijk als het droog blijft even naar het winkelcentrum wandelen met me kanjer :D...
    Vince krijgt vanavond voor het eerst courgette en tomaat...ben benieuwd hoe hij dat vindt...
    En morgen krijgt hij voor de eerste keer fruit....we beginnen met peer :D...

zo leuk al die nieuwe dingen :D...
    xxx

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja en geniet er maar van, voordat je het zijn ze groot :)

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje wat fijn dat alles goed was zeg:) gelukkig is het bloeden en de buikpijn ook weg doe lekker genieten van je vrije dagje;)

@ dolfijn wat fijn dat het met Beau en jou weer beter gaat heb je wel gemist hoor maar je gezondheid gaat voor;) knuff

@ stampertje hier gelukkig weer wat minder koud alleen vandaag last van hoofdpijn maar dat komt denk toch wel een beetje van de spanning voor morgen;)

@ poohbeer wat lekker vrij geniet van je vrije daagjes meid;) is het nog gelukt gisteren met het rokje:)

@ wolfje ben heel benieuwd naar je foto's hopelijk is je laptop snel gemaakt;)

ik ga vandaag lekker een middag met manlief mee hij gaat naar belgie dus ga mee merk dat ik toch wel heel gespannen ben voor morgen dus ben vandaag liever niet alleen dus ik wens jullie allemaal een hele fijne middag en avond morgen ben ik er weer knuff voor jullie allemaal

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pff hier dacht ik heel fanatiek aan de keuken te beginnen om te gaan poetsen..en alle kastjes eens ff opnieuw indelen ;)
    pff werd me toch slecht...nu ook weer buikpijn.....dus ben maar gestopt! moet nog 2 kastjes....ach ja dat komt volgende week wel eens keertje want dan heb ik toch lekker vakantie!

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Je leest het niet meer Twinkel..maar veel plz meid!! En kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent.... (had ik ook hahaha)...
    Maar komt vast goed meid...

@Sasje, jeetje wat baaleh zeg!! Komt dat nog van gisteren dan? Rustig aan... Knuff...

@hier gewandeld naar het winkelcentrum, maar iets te fanatiek denk ik...knallende koppijn nu!!!
    Ach 2ibutjes en hopelijk gaat het snel weer goed....:D...

xx

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Twinkle: Hoop dat je genoeg afleiding hebt gehad vandaag. En succes voor morgen!

Sasje; Balen dat je buikpijn toch weer op kwam zetten. Hoe gata het nu meid?

Stampertje: Wat leuk, met z'n tweetjes! Is je hoofdpijn al een beteje gezakt?

Rokje 2 moet ik nog verder in elkaar zetten, ben er vandaag niet aan toe gekomen. Vanochtend boodschappen gedaan met mijn meisje. ZO gezellig saampjes. Zij heeft de boodschapjes doorgestreept op het lijstje, een hele verantwoordelijke taak!
    's middags kwam oom om de laatste hand te leggen aan de de lamp-knopjes. Ook die werken nu!! gauw eten gekookt en nu even zitten. Zo mijn dametje op bed leggen!

Deel Deze Pagina