Je was lekker in de weer Pooh ... En ja helaas moet ik er gelijk 2 want 1tje werkt gewoon niet!! Maar hoofdpijn is gelukkig al heel wat gezakt ... Nou de courgette met tomaat was een groot succes!! Hij vond het heerlijk!!! Weet niet of jullie verse groenten maken voor de kleintjes (ik wel) en heb hier op zp een leuke site gezien voor leuke recepten: www.keukenkikker.nl Liefs
ja gaat goed. maar merk wel dat ik rustig aan moet doen maar ach ja morgen nog slaapdienst en dan heb ik weekje vrij!
Gelukkig Sas....en dan lekker bij komen met je weekje vrij! Nog wat leuks doen??? @Twinkel, was het gezellig met manlief mee rijden???
Stampertje: ik heb al gauw het kookboek "opperdepop" gekocht van AH. Een leuk kookboek met allerlei recepten voor kinderen ingedeeld in leeftijden. Ook kookte ik al snel vis. Dus kabeljauw met worteltjes en aardappelen. Zalm spinazie en aardappelen en later ook pasta, met vis of vlees en groente.
@Sasje; doe maar rustig aan meis! wat ik gisteren ook al zei, je lichaam moet toch even alles verwerken (en jij ook!) wel goed om te horen dat het te doen is vandaag! @Stampertje; wat gaat het toch hard met Vince Goed om te horen dat hij net zo geniet van alle nieuwe dingen als mama @Pooh; heel irri zo'n spiertje in je oog, denk dat we er allemaal wel eens last van hebben.. Je dametje weer op bed? Klinkt heerlijk gezellig dat saampjes boodschappen doen! @Twinkle; goed dat je voor jezelf zorgt Hopelijk heb je genoten vandaag en heb je de spanning een beetje achter je kunnen laten.. Al horen die zenuwen er wel gewoon een beetje bij hoor! @Wolfje; hoe is het vandaag meis? hoop dat alles goed gaat.. Ben zeker ook heel benieuwd naar de foto's! @Smyltje; hoe is het met Ninthe? en met jezelf? Was je nog bij de HA geweest? *sorry als je het al verteld hebt..* @MamaEs; hoe was het zwemmen vandaag? hoop dat je hebt genoten! Zag een foto van Shaun op FB en die is zeker klaar voor de winter! @Biancje; al een poos niets gehoord.. ik hoop dat alles goed gaat met jou en Quint! @Laurier; kom je de tijd nog een beetje door meis? al enig zicht op een uitnodiging van het ZH? ik hoop dat je niet heel lang meer hoeft te wachten.. @Ikke; hoe is het met jou en Jenthe? hoe staat het met het tijgeren en de tandjes? ik hoop dat je lekker geniet! @Mom; bevalt je nieuwe plekje je? heerlijk genieten denk ik! en hoe bevalt je rol als bonus-mama? zal wel even wennen zijn.. geniet daar ook maar van!
Dolfijn: Wat lief dat je op iedereen gereageerd hebt nu. Alleen hoe gaat het met jou en je gezinnetje? En hoe gaat het met Beau?
@Pooh, ik had idd al gehoord dat het kookboek van AH ook erg leuk is!! Dus die gaan we snel halen denk ik!!! ... @Dolfijn ben ook wel benieuwd hoe het met jullie is?! xxx
haha oh ja, moet ik natuurlijk ook nog wel even vertellen @Hier; Beau huilt sinds vandaag wat meer.. dus bang dat hij toch wel wat last van spruw heeft medicijnen gehad voor een wk en hier zijn we bijna doorheen.. morgen contact opnemen of er nog een kuur achter aan moet, want weg is het nog niet! gelukkig wel minder geworden. Zijn ontlasting gaat redelijk, zeker nog niet super maar er is een begin! Manlief is weer opgeknapt, nog heel licht verkouden maar dat heeft nog wel even nodig hem kennende Bloeddruk gaat gelukkig weer goed. Bonuszoons doen het super en doen hun best met school en werk.. heerlijk om ze zo bezig te zien! Bonus-schoondochter doet het ook super, haar vader heeft weer wat contact gezocht en hier heeft ze het moeilijk mee.. maar ze slaat zich er sterk doorheen. Ze heeft nieuw werk en geniet daar super van! Bonusdochter; tja.. niet helemaal duidelijk.. ze heeft nog weer allerlei infecties gehad en dus nog weer zware antibiotica.. het lijkt nu beter te gaan maar manlief gaat volgende wk mee naar HA om alles eens goed door te spreken. en dan wil je vast ook nog weten hoe het met mezelf gaat tja, beetje moe.. voeden met Beau is gewoon niet gemakkelijk nu. Hij kan niet goed aanhappen en doordrinken lukt hem niet dus hij komt wat vaker (voor 's nachts.. ) gelukkig heb ik zelf geen last van de spruw. Verder voel ik me goed en geniet ik volop van mijn Boefje! het gaat zo hard nu! Het weekend ga ik even lekker naar me mams met Beau echt zin in.. lekker even laten verwennen bij mams als ik nog wat vergeten ben hoor ik het wel
Bijgelezen maar ben kapot dus duik mn bed in. Ben er morgen weer! Eerst cb om 10 uur. Vrijdag ha en uitslag bloed
Dolfijn; fijn dat het nu wat beter gaat! hier momenteel veel hoofdpijn en duizelig, toch te druk vandaag denk ik pooh; geniet van je vrije dagen! stamp of ik lekker geslapen heb... nee niet echt...5x plaspauze...pff geniet van je tijd met je ventje...! sasje; fijn dat het wat beter gaat! twinkle; geniet ervan samen met manlief ff lekker weg... spannende dag morgen! smyl; truste en s6 morgen bij cb! hier; onwijs moe, shoppen wordt wel wat vermoeider nu hoor... lekkere thee gekocht voor mezelf en mooie handdoeken en washandjes... was toe aan iets nieuws nu ontzettende hoodpijn en beetje duizelig, dus zo op tijd naar bed... knuffels voor jullie allemaal! xxx
Dolfijn: wat heerlijk dat je even weg gaat naar je moeder. Even weg van alle hectiek thuis, even rust en een moment voor jezelf samen met Beau. Ga er van genieten. doet me goed te lezen dat het met jou goed gaat.
Neem je rust Wolfje, het wordt nu ook zwaarder.. Goed dat je even wat lekkers voor jezelf hebt gehaald.. Hopelijk slaap je goed vannacht! xx
dolfijn; ja dat hoop ik ook... krijg met slapen (slaap op me zij) nu alleen last van me banden, had ik met sem niet... kussen werkt niet want ik draai me 30x per nacht om xxx
hahah dat herken ik Wolfje.. kan je weinig tips geven helaas.. bij mij werkte het het beste als ik op mijn linkerzij ging liggen en zo in slaap probeerde in slaap te vallen. En toch soms maar even kussen gebruiken.. al is het maar om in slaap te vallen.. Succes meis!
dolfijn; ja maar slapen gaat prima, alleen smorgens en snachts als ik dan wakker ben mega pijn in me banden... op me rug liggen kan ik al helemaal niet... maar komt goed....over een week of 11 lig ik weer lekker hoe ik liggen wil
haha ja, en dan nachten wakker zijn omdat je kleintje nog geen ritme heeft hihih hoort erbij meis, geniet er maar van!