@ biancje dat klinkt inderdaad gek hier gaat het wel lief dat je er naar vraagd ik heb een heel dubbel gevoel ik ben opgelucht en blij dat er wat gebeurt maar ook verdrietig omdat het op de natuurlijke manier niet lijkt te lukken ik ben heel blij met de hulp die we nu gaan krijgen dat zeker het is afwachten wat deze ronde brengt als het niet is gelukt ga ik de volgende cyclus starten met hormonen
Ei: 18 Juni: poohbeer NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13 door middel van provera) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: ?????? Sasje24:wachtende op ongi, en dan weer start clomid. Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 6/7 controle Vk (10.00 uur) Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 11/7 cb prikjes.18/7 kinderfysio. Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 02/08 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 06/07 zkh, controle hartje en of balletje is ingedaald! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt Wil iedereen weer even de goede data's in de lijst zetten want een heleboel klopt volgens mij niet meer
@ Biancje; Fijn om te lezen dat alles zo goed gaat met jullie! Hier had Jenthe al in het begin een lichte voorkeurshouding (juist naar links) dus idd veel op d'r buik gelegd en knuffel aan de 'goede' kant van het bed. Nu heeft ze er geen last meer van! Hoop niet dat Quint een helmpje moet. @ Dolfijn; Wat balen dat Beau toch steeds reageert op zijn prikjes Hopelijk hebben jullie nu weer het ergste gehad en kunnen jullie allebei weer lekker bijkomen. Is het met de andere kids ook weer een beetje rustig? @ Smyltje; Heel jammer dat je moet stoppen met de bv en snap dat je baalt dat ze niet even moet wennen aan de fv, maar wat Sasje al zegt gelukkig dat ze het wel lust want dat doet Jenthe dus niet.... Ik wordt dus gedwongen om door te gaan met bv terwijl ik eigenlijk wil afbouwen.... Maar snap dat het even vervelend is Knuff! Hier een goede rare nacht gehad. Ik had Jenthe om 17.00u gevoed, toen heb ik haar rond 19.00u in bad gedaan en ze is rond 20.00u in slaap gevallen in mijn armen. Dus rond 23.00u in slaapzak gedaan en in bed gelegd, niet wakker geworden... Werd ze pas om 05.45u wakker!!!!!! Dus ze had gewoon om 17.00u voor het laatst gedronken . Vandaag maar wat vaker aanleggen want met die warmte wil ik wel dat ze genoeg binnen krijgt.... Verder is het een lang verhaal met s-ouders maar het komt erop neer dat het een heftige avond was en we ze voorlopig niet willen zien...
@ ikke zo dat is een poos zeg vanaf vijf uur als je het zo schrijft zal het wel behoorlijk heftig geweest zijn met je s-ouders hadden jullie wel een goede band met elkaar of ging het altijd al niet zo goed gelukkig zijn je vriend en jij het eens over het feit dat jullie ze voorlopig niet willen zien een hele dikke knuffel voor jou
@ Stampertje ja ben ook wel blij met mijn buikje al zien niet alle mensen dat ik nog maar 1 week hoef dan zeggen ze zo nog 10 te gaan he ofzo. Vince vind de melk gewoon zo lekker (hoop dat je snel een drink oplossing vind voor hem) @ Ikke knuffel en zoals iedereen al zei je weet waar we zijn he @ Smyltje knuffel voor mama en voor je meisje wel super goed dat ze ook fv voeding lust @ Dolijf succes met je kleine man gelukkig is de koorts weer weg geniet van jullie rustige dag @ Sasje leuke verrassing voor haar zal ze vast erg leuk vinden @ Twinkel lekker zonnetje pffffff zie nu al op tegen vanmiddag (dan is het warmer natuurlijk) hahahahaha @ Hier ja nog steeds buikpijn maar we doen het voor een goed doel morgen naar de vk ben benieuwd vraag me soms af of er niet ineens een voet door mijn lijf naar buiten gaat komen zo hard is hij en smurf schopt (gelukkig) gewoon door. Vriendlief werkt sinds vandaag ergens anders hij werkte voor een uitzendbureau zonder vrije dagen (dus ook de 2 van de bavalling niet) dus gister heeft hij gebeld ik kom niet mijn vriendin heeft teveel pijn in haar buik, zegt die man dat is de 2e weigering (ook dat van de nacht heeft hij geweigert) dus je mag weg blijven wij allebei huh wat is dit ik ben hoogzwanger en mijn vriend mag geen vrij. Dus gister gelijk ander werk gezocht en hij is alweer aan het werk deze man zag mij die zei jij hoeft niet lang meer, dat betekend dus voor jou R dat je vrij wilt als de bavelling is. Vriendlief zo nee alleen 2 of 3 dagen zegt ie geen probleem bel me maar als het zover is (zo hoort het). Hij gaat nu wel iets minder verdienen maar we gaan in de tussentijd gewoon verder zoeken.
geen nieuws nog van mamaes?! heb veeeeel klusjes vandaag dus ben er steeds maar ff kort. lees wel alles!
als de bevalling bezig is laat ik het twinkel of sasje (als zij niet op vakantie is) weten hihi als meer op de hoogte gehouden willen worden moet je even je nummer mailen (sms bundel dus kan genoeg smsen)
@ mama es ja kan me voorstellen dat jij er tegen op ziet maar voor mij is het nog even na genieten van het mooie weer in griekenland fijn dat vriendlief een andere baan heeft met een baas die het wel snapt is toch heel normaal dat je vrij bnt als je een kindje krijgt mama es je mag altijd smsen dat weet je toch blijf graag op de hoogte
Ei: 18 Juni: poohbeer NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13 door middel van provera) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: ?????? Sasje24:wachtende op ongi, en dan weer start clomid. Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 6/7 controle Vk (10.00 uur) Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 11/7 cb prikjes.18/7 kinderfysio. Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 02/08 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 06/07 zkh, controle hartje en of balletje is ingedaald! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt Wil iedereen weer even de goede data's in de lijst zetten want een heleboel klopt volgens mij niet meer
hey meiden, ik ben ook weer terug, heb ook meteen grote harten op standaard gekocht voor voor de raam te zetten erg leuk. voor me zelf dan he! hebben jullie allemaal geen whatsapp? ik zie dat alleen biancje dat heeft....dan kun je gratis smsen met elkaar via internet......!!!is veel goedkoper want je betaald er dan niks voor is een soort msn....
hey lieve meiden!! zo ik ben ook weer terug van mijn rare maar toch ook wel lekkere vakantie.... Als het goed is heeft sasje jullie het vervelende nieuws verteld.... Met mij gaat het op zich prima, heb af en toe een moeilijk moment.. wel zijn we van mening dat het een feit zou zijn dat we uit elkaar zouden gaan, alleen de manier waarop het nu gebeurt is, is fout.... gelukkig heb ik/we veel lieve mensen om ons heen die ons steunen waar ze kunnen. er moet een hoop gebeuren en geregeld gaan worden, maar alles komt goed!
lieve mom wat fijn dat er zoveel mensen zijn die jou/jullie steunen lief dat je even komt posten hoe het nu gaat. julie waren heel lang samen maar er gebeuren dingen in het leven waar je niet voor kiest maar die je wel overkomen. ik hoop dat alles op een goede manier geregeld kan worden maar zoals ik uit je berichtje op maak gaat dat wel lukken. ik hoop dat het geluk je snel weer zal toekomen. een hele dikke knuffel voor jou