Lief dat jullie nu toch nog reageren. En ikke, het voelt inderdaad als falen.. hopelijk gaat dat gevoel nog weg. En wat een knappe meis heb je! Ninthe tijgert nu ook sinds 2 dagen. Zo lief! En uiteraard duim ik! update voor jou ikke: mijn directeur heeft euthanasieverklaring en is er waarschijnlijk met 2a3 weken niet meer Jij ook fijn weekend twinkle! Hier komt vriendin zo om samen tvoh te kijken.
Fijn Sas, dankjewel! @ Twinkle; Oh wat fijn dat je een goede echo hebt gehad meis! Super! Hebben jullie het nu bekend gemaakt? @ Sasje; Wat fijn dat de hsg goed was! Hopelijk heeft het een beetje effect @ Dolfijn; Ik ken het spruw.... pfff wat een last hebben Jenthe en ik ervan gehad! Heb je nystatine? Echt door blijven gaan totdat het helemaal weg is en bij jou ook smeren. @ Laurier; Oh eindelijk weer een beetje schot in de zaak meis! @ Pooh; Goed gedaan meis dat klussen! Mijn duimen draaien! @ Smyltje; Poeh wat heftig zeg van je baas Voor hem wel super fijn dat hij die verklaring heeft gekregen maar voor zijn omgeving heel hard... Hebben jullie een beetje steun aan elkaar onderling (collega's)?
Ikke en Smyltje: Wat vervelend dat jullie het allebei voelen als falen. Dat is het juist toch helemaal niet??!! Julie zijn beide naar de HA geweest om er iets aan te laten doen en gaan ook vol goede moed naar de psycholoog om er juist weer boven op te komen. Ik denk dat je faalt als je alle adviezen in de wind gooit en denkt dat je het allemaal zelf wel op kan lossen. Soms lukt dat niet en dan is het juist heel erg fijn dat er hulp is. Mensen denken snel: "oh, je hebt een makkelijk en lief kindje en het is gezond, waar kun jij dan mee zitten??". Er gebeurt zoveel met je lijf, je hormonen en dan dat moedergevoel dat er opeens zomaar is. De bezorgdheid om je kindje, alle zorgen, de slapeloze nachten, noem maar op. En er wordt verwacht dat je heel erg blij bent en dolgelukkig. En de meesten hebben niet in de gaten dat al die kleine dingen je op een moment te veel kunnen worden. en dan natuurlijk dat er gedacht wordt dat je juist alle tijd van de wereld hebt omdat de meeste moeders minder gaan werken. Wat voer je nou de hele dag uit? Even een stofzuiger en een dweil en de was (tja, dat doet de wasmachine) en een beetje voeden en een luier. En verder thee leuten met de kraamvisite. Wordt een mens daar nou gestresst van? Laat een ander denken wat ze willen denken. Jullie zijn topmoeders!!!! Sas: Rotmeid! Ik las je berichtje en dacht: "o nee, weer een mislukte trap". Maar gelukkig, je was zelf al zo slim. Ik schrok al... Enne, hoe weet jij dat ik goed heb geklust? Ja met sims, maar of 2 vrouwen kinderen kunnen krijgen... Ikke; Wat fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad. En super te lezen dat het zo erg goed gaat met je zus. Wat een opluchting!!
Sas: ik zeg ook niet dat ik dat niet heb gedaan hoor. Maar was gewoon benieuwd hoe jij dat weet? Je hebt toch geen glazen bol hé?!
Wat ben je toch lief pooh! Je slaat de spijker op zn kop. Helaas snapt niet iedereen dit heb ook niet veel zin om t aan mijn omgeving te vertellen. Alleen als t noodzakelijk is. Ikke. Ja we hebben gelukkig erg veel steun aan de collega's onderling. Het draaiboek ligt klaar en de rouwadvertentie ook. Luguber maar fijn
@Lieve lieve smyl, Het spijt mij ook heel erg dat ik er niet aan gedacht heb meid...de dagen ervoor wel! Maar vandaag is een btje ontschoten!!! Sorry meid... Maar ik heb echt respect voor je meid dat je hier mee aan de slag gaat.... Vind het echt heel knap! En ik denk dat mannen het idd heel anders zien! Je hebt een heel lief en mooi meisje maar idd alles erom heen en dan de hormonen alles..... Ik merk het af en toe ook dat ik even niet meer weet hoe...(daarom ook even afstand genomen van Zp)!!! Maar ik vind je juist heel moedig meid.... En schaam je er alsjeblieft niet voor!!! Ook ik wil er voor je zijn! Hele dikke knuffel!!! @Ikke, wat fijn dat jullie het zo lekker gehad hebben!! En wat een heerlijk meisje toch. Gezellig dat je weer terug bent ... @Dolfijn, hoop dat je het gezellig in Alkmaar hebt! @Hier gezellig maar druk dagje gehad met visite.... Vince amper geslapen overdag maar desondanks super gezellig!!! Morgen verjaardag van me nichtje... Waar ook mijn opa is waar ik (helaas) geen contact mee heb. Hij en mijn moeder hebben een conflict en wij (mijn zusje en broertje en ik) zijn hier de dupe van geworden... Mijn moeder heeft altijd gezegd dat de deur voor mijn opa openstaat als hij zijn kleinkinderen wilt zien, maar nooit contact met ons opgenomen! Dat wij gingen trouwen heb ik een uitnodiging gestuurd, kwam ie niet... Dat Vince geboren was, geboortekaartje gestuurd en kwam ook niet.... Daar heb ik best wel wat verdriet van!! Maar nu zie ik hem morgen waarschijnlijkj weer... Najah we zien wel hoe het loopt... Truste meiden... xxxxx
Goedemorgen lieve meiden, @Smyl, hoe is het met je meid?? Alles een btje kunnen laten bezinken??? @Pooh... ben errug benieuwd naar het rokje ... @Sasje, lekker vakantie meid?! Nog wat leuks doen aankomend weekend??? Vast wel ... @Twinkel, jij lekker weekend met je mannetje! @Laurier, meid hoe is het met je??? @Mom, wat fijn te lezen dat je zo geniet van je rol als stief-mama!! En helemaal happy bent met je mannetje!! @Ikke, goede nacht gehad? Hoe is het met Jenthe? @MAma es, hoe is het met jou en Shaun??? Al even niks meer gehoord! @Hier weer een super nachtje ...Het was weer 8uur...heerlijk ... Gisteravond kwamen mijn zusje en zwager nog even eenborreltje halen dus gingen veels te laat naar bed, 2uur!!!! pffff.... Ach flink in de weer vandaag dan blijf je wel wakker ... Fijne dag allemaal... Liefs
STampertje: O wat een lastige situatie als je op een verjaardag je opa eindelijk weer tegen komt. Hoop dat alles goed gaat en verloopt zoals jij wenst. En jeetje, dat was wel laat zeg! Hood at je het volhoudt vandaag. Smyltje: Schaam je er niet voor. Dat is echt helemaal niet nodig. Ik begrijp dat je dat wel zo voelt. Maar jij bent juist heel moedig om hulp te zoeken. Houdt dat vast!
goedemorgen meiden, @smyltje idd echt niet voor schamen!!! en zolang je ook wel thuis je verhaal kwijt kunt hoef je dit toch niet te delen met anderen! en als het thuis niet lukt dan vertel je hier maar je verhaal! wij zijn er voor je!! @stampertje oh heftig van je opa zeg ben benieuwd of hij er dan morgen is....want neem aan dat hij ook weet dat jij zal komen! of was het nou vanmiddag? nou ja sorry.... uhm nee niet echt plannen in mijn vakantie eerlijk gezegd ja de trap dus doen! en woensdag heb ik nog cursus en dat is het enige wat ik gepland heb!
@ Smyl; Het belangrijkste is dat de mensen die het dichtst bij je staan er iets vanaf weten. Dan kunnen ze er rekening mee houden en je eventueel helpen. Je kunt altijd pb-en he?! @ Stampertje; En hoe lukt het wakker blijven? Hier een prima nacht hoor, 19.30 - 07.00! Had je trouwens nog een test moeten doen? Heb ik gemist . @ Sasje; Lekker een vakantie met geen plannen! Heeft vriendlief ook vrij of jij alleen? @ Pooh; Ik weet ook wel dat het geen falen is, maar je voelt het wel zo op dat moment. Nu ik erop terug kijk heb ik nog steeds zoiets van, waarom heb ik het zelf niet op kunnen lossen en waarom is het zo verkeerd gegaan... Maar ik kan het nu laten rusten en me er niet druk over maken gelukkig. Hier een prima nacht gehad; 19.30 - 07.00 toen nog lekker bij ons in bed geknuffeld en gekletst . Net boodschappen gedaan en Jenthe ligt nu in de maxicosi te slapen Zo brood eten en vandaag verder met wassen en strijken. Morgen verjaardag van m'n moeder. Heb nog niks van zuslief gehoord of ze naar huis mag...
Ikke: Je kan niet altijd alles zelf op lossen. En weet ook dat je reactie anders was door de hormonen, je moedergevoel en alle emoties die dat met zich meebrengt. Door de enorme liefde voor je kind. Een vorm van liefde die je waarschijnlijk nog nooit eerder zo had gevoeld. Onvoorwaardelijk! Meid, soms lukt niet alles alleen, daarom zijn die mensen er speciaal voor opgeleid. Jij bent niet de enigste die even overhoop lag. Meisje is lekker in bad geweest, die kan uren badderen. De strijk is gedaan en nu weer wassen.
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/312177-roze-kletskoppen-deel-6-a.html#post11216862 nee ikke vriendlief heeft geen vakantie...