Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja op de lakentjes voor de wagen na maar dat gaan we zaterdag halen en een borstkolf maar die haalt papa pas als de bv werkelijk loopt (en wil die van difrax)

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    bijna klaar dus

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    18 Juni: poohbeer

NOD
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13 door middel van provera)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13)

mmm
    Twinklestar: ??????
    Sasje24:wachtende op ongi, en dan weer start clomid.
    Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG

Zwanger
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 6/7 controle Vk (10.00 uur)
    Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 11/7 cb prikjes.18/7 kinderfysio.
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 02/08 CB prikjes!!
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!!
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 06/07 zkh, controle hartje en of balletje is ingedaald!

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt

Wil iedereen weer even de goede data's in de lijst zetten want een heleboel klopt volgens mij niet meer :)

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik ga even een bakkie doen bij paps en mams en dan ook nog even snel de winkel in heb namelijk geen idee wat we gaan eten vandaag:(

5. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja we zijn klaar lakentjes hoeven niet perse ik wil dat weer haha, ik ga ook boodschappen doen en een tel wegbrengen nu heeft vriendlief de mijne mee dus heb ik niks

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    lieve mom neem je tijd meid, en je weet me te vinden!

7. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Biancje..wat fijn te horen dat alles zo goed gaat!!! En zo te horen is Quint een echt gezellig mannetje!!!
    @Mom..fijn dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt! Veel sterkte meid...knuff!!!
    @Dolfijn..wat sneu dat Beau zo'n last van zijn prikjes had (hopelijk nu niet meer!) Lekker relaxed dagje vandaag!
    @Sasje..klinkt leuk die harten!! Hoe gaat het met hardlopen? Nog steeds de smaak te pakken?
    @Smyltje..wat fijn dat Ninthe de kv ook lekker vindt... kan je in ieder geval rustig afbouwen!
    @Ikke..Jenthe pakt dus nog steeds niet de fles? Baaleh meid, helemaal omdat je wilt afbouwen! En wat baaleh van je s-ouders! Knuff..
    @Mama Es...wat een waardeloze werkgever had je vriend dan zeg!! blij dat hij wel gelijk wat anders heeft en dat die wel begrip heeft!
    @Wolfje..je hebt heerlijk weer voor slagharen meid! Hoop dat jullie het naar je zin hebben...
    @Twinkel..en flink bruin geworden?
    @Laurier..hoe is het vandaag?

@hier...gisteravond optijd naar bed gegaan, hoofdpijn zakte niet..dus ml heeft late avondfles gedaan en ik weer de nacht..maar daarvoor al lekker kunnen slapen!
    We hebben het idee dat Vince alleen maar meer spuugt met de dr Brown fles...gaan zo naar de stad en ff kijken of daar wel een speen voor is met kleiner gaatje... Verder gaat het weer erg goed!

Krijg vanavond en morgenavond mijn collega's op kraamvisite..gezellig maar wel druk! Minimaal 9collega's per avond!!
    Ga ff douchen en dan de stad in, dus ben er later weer!!

Liefs

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh dat wordt een drukke boel stampertje!!

met hardlopen gaat het aardig, toevallig gisteren weer geweest, maar was al een hele tijd niet meer geweest...:)

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Stampertje; moest Vince ook zo spugen met BV? ander is het een idee om Breastflow fles te nemen.. zelfde idee als de borst ;) en het zou ook kunnen zijn dat Vince allergisch is voor de FV.. hou het goed in de gaten meis!

@Mom; fijn dat je even komt posten! het blijft iets vervelends en ergs als mensen uit elkaar gaan, maar gelukkig heb je lieve mensen om je heen die helpen en steunen. Dikke knuffel!

@Sasje; klinkt leuk! lekker jezelf verwend! en vanavond leuke verrassing voor stagaire :)

@Biancje; fijn dat alles zo goed loopt bij jullie! en wat eet Quint al veel! hahah geen wonder dat hij zo goed groeit! ;) Geniet er lekker van! en zou het super vinden als je het zo kan regelen dat je toch mee kan meeten!

@MamaEs; wat een vreemd gedoe bij vriendlief op zijn werk :( Gelukkig heeft ie weer wat nieuws en kan hij nu wel bij je zijn na de bevalling! Geniet nog van die laatste dingetjes!

@Ikke; begrijp dat je niet je hele verhaal hier kwijt wilt, maar mocht je het via PB wel willen weet je me te vinden! KNUF

@Hier; Beau toch weer koorts :( 38,1 dus CB gebeld en in overleg nog een keer paracetamol gegeven.. dit mag max 3 dagen duren.. Hopelijk is het eerder over!
    Met mij gaat het wel redelijk, ben nog wat moe.. maar tja, das niet gek na al die rare nachten! en verder ben ik blij dat ik er full-time voor mijn Boefje kan zijn!
    Manlief heeft weer bloeddruk gemeten vanmorgen :( 162/101 dus weer te hoog.. Dus we doen echt even heel rustig aan!

Knuffel voor allemaal!

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Smyltje; dan gaat het inderdaad ineens heel snel met afbouwen.. Gelukkig lust ze de FV wel :) maar kan me goed voorstellen dat jij nog even moet wennen ;) KNUF

@Wolfje; hopelijk heb je een leuke dag!

@Laurier; hoe is het nu meis? KNUF

@Twinkle; je dubbele gevoel zal nog wel even blijven.. ik ben benieuwd hoelang het duurd voordat je wat meer duidelijkheid hebt.. ik duim nog even want je weet maar nooit ;) xx

@All.. iedereen weer gehad? anders sorry! xx

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden ik ben werken, misschien tot vanavond en anders tot morgen...morgen ben ik oo kwat later, want moet met client naar het zh!

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Dolfijn; balen van de koorts zeg :(! En wat als het langer duurt dan 3 dagen??? Hopelijk is hij er snel vanaf! Nog steeds zo'n pijn aan zijn beentjes? Succes meis!

@ Mom; fijn om te horen dat het ondanks de rare wending toch nog een fijne vakantie is geweest! Het kan soms raar lopen in het leven... Hopelijk kunnen jullie het samen wel goed regelen met behulp van alle lieve mensen om jullie heen! Hele dikke knuffel en neem je tijd meis!

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:
    18 Juni: poohbeer

NOD
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13 door middel van provera)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13)

mmm
    Twinklestar: ??????
    Sasje24:wachtende op ongi, en dan weer start clomid.
    Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG

Zwanger
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 6/7 controle Vk (10.00 uur)
    Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 11/7 cb prikjes.18/7 kinderfysio.
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 02/08 CB prikjes!!
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!!
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 06/07 zkh, controle hartje en of balletje is ingedaald!

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt

Wil iedereen weer even de goede data's in de lijst zetten want een heleboel klopt volgens mij niet meer :)

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Ikke; tja, na die 3 dagen weer contact opnemen om dan verder te kijken. Pijn in beentjes is eigenlijk wel over geloof ik.. alleen koorts dus nog niet..

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    arme beau :( zo sneu he!

@mom. fijn dat je wat post! neem je tijd, het zal best heftig nu zijn allemaal!

@hier. vriendje is naar huis gegaan van zn werk. 'het ging helemaal niet goed' smste hij. (LEES: hij is een beetje vekouden hahahaha). dus nu ligt ie in bed. kon ik mooi ff naar de action zonder dat ik Ninthe hoefe mee te zeulen.

inmiddels heb ik kinderopvangtoeslag aangevraagd, levensloop gebeld (YES! geregeld!:D), kinderopvang gebeld maar ze weten pas over een maand wanneer haar oefendagen zijn, een was gedraaid en dus naar de action geweest. lekker actief :D

16. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    @dolfijn wat sneu voor Beau vervelend zo'n verhoging, wij hebben ook een x een zetpil gegeven werkt wel. Q gelukkig geen last van de prikjes ik doe ze meteen koelen met een washandje met een ijsklontje erin..
    Maar ja elke x was het weer wat anders dus ven benieuwd maandag...

Beterschap voor jullie ventje.

@mom sterkte meid!

@smyltje wij krijgen ook genoeg toeslag terug 3 dagen Kdv normaal rond de 800 euro wij krijgen rond de 600 terug..
    Kinderbijslag is ook al gestort..dus geen klagen!! Maar ja volgend jaar omhoog met de toeslagen dus meer betalen..

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Hier; Beau toch nog weer 37,7 :( Even geen paracetamol gegeven zodat hij er misschien zelf overheen gaat komen. Hij blijft er redelijk vrolijk onder, is alleen wat aanhankelijker en drinkt veel kleine slokjes.
    Door zetpillen weer wat last van lucht ;)
    Zo eens kijken of hij begrijpt dat hij straks moet slapen zonder in bad te zijn geweest (is namelijk normaal avond-ritueel, maar mag niet met verhoging)..
    KB is hier ook gestort, toch wel leuk er weer bij :)

Ik ga even met Beau bezig, tot later meiden! xx

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    wij krijgen dit termijn nog geen KB, helaas :D

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje een fijne avond meid;) goed dat je weer bent gaan lopen

@ stampertje dat worden twee drukke avondjes maar ook wel gezellig toch:D heb je nog een speentje kunnen vinden;)

@ dolfijn wat balen zeg dat Beau toch weer verhoging heeft:( zo zielig ik hoop dat hij er snel overheen is;) en dan manliefs bloeddrukook weer hoog doe lekker rustig aan meid en manlief natuurlijk ook:) knuff en ja dat zal nog wel even zo blijven maar het komt goed

@ hier vanmiddag een poosje bij paps en mams geweest een was weggewerkt en de boodschapjes gedaan huis gedaan dus erg duk geweest nu even lekker met de voetjes omhoog:p

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    heb ons even van pagina twee geplukt:p

@ laurier heb je vandaag weer een betere dag:) je zat er gisteren doorheen ik hoop dat je je beter voelt;) knuffel voor jou

@ dolfijn zakt de koorts van Beau weer een beetje weg? knuff

@ sasje gezellige avond gehad;)

@ wolfje hoe was het in slagharen? nog lekkere oliebollen gegeten:D

nou meiden ik ben er morgen weer ga lekker een filmpje kijken allemaal een fijne avond en slaaplekker voor straks;) tot morgen

Deel Deze Pagina